Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 22:44   #41
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Oi …

Ja, ikke sant? Det eneste gode man kan si om dette er at det er hvitt i midten og at koppene er gode å holde og drikke av. Tror jammen jeg må gjøre noe med dette snart. Kanskje jeg skal begynne å samle på noe til jul...? *leter etter fine servise-tråden*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:46   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Forresten så har vi dette og:

Det hadde vi hjemme og jeg har alltid likt det av mer sentimentale grunner. Sparte på det i min ungdom, men det har ligget nedpakket i snart 7 år og kommer vel aldri opp igjen. Jeg ville aldri kjøpt det nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:48   #43
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

90-tallets tacoservice. :grøss:

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:48   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

90-tallets tacoservice. :grøss:

Det gule med rød chilli på eller hva det er?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:48   #45
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

"Litt" voldsomt kanskje..


__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:49   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Hva er det dere søker på? Stygge serviser?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 22:58   #47
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

"Litt" voldsomt kanskje..


Det var fælt det!!

Jeg har forresten alltid lurt på om noen faktisk handler hos "Firkløveren".

Sånn gult tacoservise ønsket jeg meg på nittitallet jeg også! Det var jo den gangen taco var nytt og eksotisk, iallefall i min omgangskrets

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:02   #48
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Forresten så har vi dette og:

Det hadde vi hjemme og jeg har alltid likt det av mer sentimentale grunner. Sparte på det i min ungdom, men det har ligget nedpakket i snart 7 år og kommer vel aldri opp igjen. Jeg ville aldri kjøpt det nå.

Ouch. Dette ligner veldig på det min mor har på hytta, jeg prøver å hinte om at det kanskje er modent for utskiftning....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:04   #49
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ouch. Dette ligner veldig på det min mor har på hytta, jeg prøver å hinte om at det kanskje er modent for utskiftning....

Det er litt too much

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:05   #50
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Når jeg ser på de servisene vi har så har vi faktisk bare grelle greier. Bortsett fra hverdagsserviset vårt som også brukes til pent.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:07   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Det fins mye stygt, ja. Påfuglserviset topper vel listen for min del - fjær i maten blir bare så udelikat.

Ellers er jeg litt sær på koppenes form og hank. Det er endel serviser som ellers kan være fine, som jeg ikke ville hatt av den grunn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:08   #52
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Dette er nesten styggere enn Ari sitt

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:12   #53
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av dolliemor, her.

"Litt" voldsomt kanskje..




__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:13   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Helt fullstendig uenig. Ville aldri hatt sitronserviset som eneste servise, men det er mye, mye finere enn påfuglelendigheten. Formen er finere, mønsteret, ja i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:14   #55
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dette er nesten styggere enn Ari sitt

Dette har tanten min nyss anskaffet seg! Det er utrolig glorete!

Svigerfar har forresten samme servise som deg på feriehuset sitt.
Det passer veldig godt der da det var det opprinnelige servise som var på huset etter "forfedrene" til slekta. De kjøpte nytt da, siden det gamle var blitt så porøst.
Der, blandt eldgamle, blytunge møbler, tung kunst, utstoppede dyr og "colonial" stil, glir koppene rett inn som en naturlig del av stilen forøvrig

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:17   #56
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Der, blandt eldgamle, blytunge møbler, tung kunst, utstoppede dyr og "colonial" stil, glir koppene rett inn som en naturlig del av stilen forøvrig

Ja, med den rette stilen kan det faktisk være fint.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:31   #57
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Har enda ikke sett et juleservise som jeg liker meg, så inntil videre er det helt utelukket.
Liker heller ikke sånne snirklete kaffeserviser á la "bestemors servise" heller. Har et par hjemme hos pappa, som jeg /vi har arvet etter mormor men tviler på at jeg noen gang kommer til å bruke dem.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:31   #58
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Jeg er vel den eneste i landet som ikke synes Partitur fra Porsgrunn er en fryd for øyet:

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:35   #59
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Jeg synes mange av servisene som er vist her kan være fine i de rette omgivelsene. Snirklete bestemorserviser passer dårlig med en ultraminimalistisk stil, men i rette omgivelser synes jeg det kan være kjempefint.

Jeg innrømmer at jeg sliter litt med Jon Østeng Hov-servise.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:36   #60
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Hvilket servise kunne du aldri hatt?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

"Heldig" for oss så har svigermor spart på ett servise til mannen min (og til de andre sønnene sine) fra Firkløveren. Det er ikke fint. Noe ala dette minus den blå kanten rundt.


Jeg er ikke så veldig glad i det.

Min dypeste medfølelse.

Hilsen Sybil med fullt sett Hadeland "Tangen" i farget glass.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no