Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fibi skal flytte

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 11:33   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Lack er jo nærmest bare en plate med 4 ben. Jeg ville heller tatt Benno hvis du egentlig hadde tenkt det. Nå må det sies at jeg selv har hatt Lack som salongbord i 4 år fordi vi ikke finner noe annet vi liker til en grei pris, men LIKER du et annet, ville jeg heller tatt det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:34   #42
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Expedit er ganske upraktisk synes jeg.
Ungene har det og vi har en på kontoret. Har lyst til å kaste ut alle sammen og heller kjøpe Billy bokhyller med skap dører.
Tenk igjennom hva du skal ha i de ihvertfall. De passer dårlig å ha bøker i f.eks.
:knuser drømmen om Expedit:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:36   #43
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Du kan jo kjøpe alt i valnøtt, hvis du vil ha Expedit? Lack får man i valnøtt også.. Det blir jo fint til den indiskinspirerte stilen også..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:36   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Jeg ville vurdert Billy til stue og slikt og heller Expedit til ungene jeg. S har hvit Expedit og jeg synes det er flott til barn - kan ha noen skuffer og noe annet. Men den er ikke spesielt egnet til bøker feks, så dersom poenget er å ha en BOKhylle ville jeg tatt noe annet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:42   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Hva med Granås bord, så står du litt friere i forhold til treverk på hyllene du velger? Det blir kjempelekkert med et par bøker på hylla under med fargerike forsider, gjerne om India eller noe liknende! Og et fat med noe blomster og telysholdere på. Greit, de kan ikke brennes under der, men det SER bra ut, da...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:44   #46
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Grøss, nei, det må du IKKE ha med små barn, Fibi. Jeg hadde det da jeg var singel og bodde alene og glassplaten blir stygg med en gang. Og får riper.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:44   #47
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Du kan jo kjøpe alt i valnøtt, hvis du vil ha Expedit? Lack får man i valnøtt også.. Det blir jo fint til den indiskinspirerte stilen også..

Støvet vises så godt der. Dessuten har mannen mest lyst på eik. Han må jo få bestemme litt, stakkars.

Tror vi kjører Billy i stedet, siden jeg fikk spisebord så billig. Sitter og ser på det nå, og prøver å finne ut hva jeg vil ha. Men kjører nok uten dører i første omgang, så får jeg heller kjøpe dører etterhvert.

Tenker å muligens ha en sånn i midten:



Og en sånn på hver side.



Mulig også en sånn Benno cd/Dvd-hylle også. Enten ytterst på den ene siden, eller i midten. Så får jeg se om jeg kanskje kjøper glassdører til den ene hyllen etterhvert.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:46   #48
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Lykke til med flytting, og ikke minst, shopping!

(drømmer om å gjøre det samme her! )

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:48   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Er ikke Lackbordene bare sånne småbord? Men da kan du jo ha 3-4 stykker så har du et salongbord i normalstørrelse til slutt. Jeg hadde Lackbord på rommet da jeg bodde hjemme, to halve som var satt sammen til ett. Det var såå kult på åtti- og nittitallet hehe.

Glassbord har jeg hatt, ALDRI mer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:50   #50
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Jeg sitter og irriterer meg litt over hjulene på den tv-benken. Men hva tycks om denne?



Har dere tips til andre enkle tv-benker som fås i eik?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:51   #51
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er ikke Lackbordene bare sånne småbord? Men da kan du jo ha 3-4 stykker så har du et salongbord i normalstørrelse til slutt. Jeg hadde Lackbord på rommet da jeg bodde hjemme, to halve som var satt sammen til ett. Det var såå kult på åtti- og nittitallet hehe.

De har store også.

Glassbord utgår.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:51   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Bare vær klar over at selv om Benno cd-hylla forsåvidt passer til Billyhyllene, er den ikke like dyp som dem (var det iallfall ikke da jeg kjøpte sist). Det vil si at dersom Bennoen skal stå ytterst ser det litt rart ut. Står den mellom regulerer du jo bare, så ser ingen mellomrommet bak.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:51   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Jeg har alle hyller i hvitt, for det er lettere å "matche" syntes jeg. Også har jeg glassbord. Genialt, for man kan søle, gni og skrape av flekker uten at det blir stygge merker i bordet.

Lykke til Fibi! (Jeg har både sånne puter, persienner og florlette gardiner i lilla, he he).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:52   #54
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Inspirasjon:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:58   #55
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Salt: Der er stemningen jeg leter etter.

Fillern. Nettsidene til Ikea virker visst ikke helt,så jeg får ikke sett på det jeg vil.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:59   #56
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har alle hyller i hvitt, for det er lettere å "matche" syntes jeg. Også har jeg glassbord. Genialt, for man kan søle, gni og skrape av flekker uten at det blir stygge merker i bordet.

Samme her.
Har aldri sett problemet med glassbord.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:10   #57
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Om jeg får det som jeg vil nå (Og det gjør jeg nok. ) så blir budsjettet slik:

Spisebord m/stoler Kr. 1500
Billyhyller - Kr. 1595
Benno bord og tv-benk - Kr. 1090

4185 kr. er ikke dårlig for en ny stue!

Men jeg må som sagt slenge på en tusing til for billyhylle til barnas rom, og en til gangen. Men ikke dårlig det heller. :fårrnøyd:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 12:10   #58
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Fibi: Jysk har endel fine møbler i eik også. Liva tror jeg den serien heter. Min søster har endel av dette, og hun er veldig fornøyd. De har f.eks en veldig fin tvbenk i eik.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 13:11   #59
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Gleder meg slik til dere flytter.


Vi har jo alt i eik i stua vår, merker jeg er litt lei det. Vurderer og bytte ut til valnøtt.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 16:36   #60
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Expedit er ganske upraktisk synes jeg.
Ungene har det og vi har en på kontoret. Har lyst til å kaste ut alle sammen og heller kjøpe Billy bokhyller med skap dører.
Tenk igjennom hva du skal ha i de ihvertfall. De passer dårlig å ha bøker i f.eks.
:knuser drømmen om Expedit:

Vi har hatt den som veggseksjon,med bøker,glass leker osv i. hadd den samme på kontoret med bøker i. Og den er genial. For alt for plass i den. Bøker står stødig i den og man får plass til store bøker. Og hyllene er breiere\mere dybde en eks i en vanlig bokhylle
Men kunne ikke ha tenkt med å hatt den i stua igjen. Vi har den svæære.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no