Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fibi skal flytte

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-09, 06:46   #21
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Det vi skal kvitte oss med er ikke noe å samle på. Sofaen er over tyve år gammel og orker ikke en flytt til, og reclinerne er ødelagte. Sjenkene mangler hver sin skuffe også.

Mannen fikk se bilder av tingene jeg ville ha, men han ville ha dem i eik. Han får vel få med et ord i laget han også, så da blir det eik.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 07:11   #22
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Lykke til med flytting, rydding, kasting og ikke minst shopping.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 08:38   #23
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Det er min erfaring også.



Jeg som har bestemt meg for Norden spisebord i bjørk.


Dette blir fint Fibi!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 08:59   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Mannen fikk se bilder av tingene jeg ville ha, men han ville ha dem i eik. Han får vel få med et ord i laget han også, så da blir det eik.

Fornuftig mann.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 09:15   #25
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.



Jeg som har bestemt meg for Norden spisebord i bjørk.


Dette blir fint Fibi!

Vi har Norden spisebord i bjørk, og det gulner ikke på langt nær så ille som de billyhyllene gjorde (som forøvrig er kastet ut av huset nå, ble drittlei av hyller med forskjellig farge ettersom solen ikke traff alle like mye så det helt hårreisende ut her etterhvert).
Kjøkkenbordet står forøvrig i solen mange timer hver dag, med en løper på og det er ikke skille engang etter flere år.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 09:17   #26
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fibi skal flytte

GydaG: Takk for info, de har jo ikke det bordet i eik. Og jeg vil ha et bord i heltre..... Skal kjøpe en av de nærmeste dagene. Uansett, det er jo så billig at vi nesten kan bytte det ut om det blir stygt.

Hvilke stoler har dere til?

(Sorry kupping Fibi!)

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 09:22   #27
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

GydaG: Takk for info, de har jo ikke det bordet i eik. Og jeg vil ha et bord i heltre..... Skal kjøpe en av de nærmeste dagene. Uansett, det er jo så billig at vi nesten kan bytte det ut om det blir stygt.

Hvilke stoler har dere til?

(Sorry kupping Fibi!)

Ja, det var derfor vi kjøpte det også, og med småbarn i hus er det greit med noe som tåler litt fukt uten å sprekke opp i overflaten. Vi har Henriksdal stoler tror jeg de heter- styr unna, de blir helt grusomt nedsunket og fæle å sitte i etterhvert, vi kjøpte de fordi de hadde vaskbart trekk og joda, de funker jo som sagt når man har små barn som søler litt vel mye, men de skal ut så fort vi er ferdig med neste småbarnsperiode. Akkurat nå sliter jeg med å overtale mannen til å være enig med meg i at det er lurere å bytte med en gang, så jeg prøver å være tålmodig.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:42   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Kom over dette spisebordet m/ fire stoler på finn.no. 1500. Har sendt mail, og skal ringe i ettermiddag når mannen kommer hjem. Dette vil jeg ha! Eikebord passer jo fint når resten av møblene også blir i eik! Trekkene på stolene var ikke de peneste, men det er vel ikke det vanskeligste i verden å trekke dem om kan jeg tenke meg. Dessuten er det ikke så viktig at de er rålekre, siden jeg trossalt har to små barn som har en tendens til å søle.



Dette er kjempegøy, altså. Nesten så jeg vurderer å utdanne meg innen interiør i stedet for sykepleie/førskolelærer.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:44   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her er et fint spisebord:

Jeg har det i brunsort og det er helt supert. Innholder 2 plater og det er plass til 12 rundt bordet.

Er det ubehandlet og er det billig? Skulle gjerne hatt et billig spisebord som jeg kan male sort.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:45   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Dette blir veldig bra Fibi!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 10:50   #31
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Jeg er som en liten unge for tiden. Det er ganske utrolig hvor mye man kan få for en billig penge, egentlig. Vi skal en tur på jysk så snart vi får målene på vinduene og finne persienner. Men om vi finner lameller til en grei pris, så tar vi heller det, tror jeg. Eller kanskje liftgardiner? Passer det med liftgardiner i stua, forresten?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:08   #32
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Spisebordet er mitt! Det skal hentes på mandag. (De er bortreist til søndag)

Jippi!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:14   #33
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Så moro Fibi.
Det er gøy å handle nye møbler. Det blir sikkert kjempefint og lykke til med flytting.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:15   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Eeh.. Finnes ikke Expedit-hyllene i eik? Finner bare bjørk, valnøtt, hvit og sort på nett. Da blir det vel valnøtt da, så får jeg heller leve med støvtørkingen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:16   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Er det ubehandlet og er det billig? Skulle gjerne hatt et billig spisebord som jeg kan male sort.

Nei, dette er i bjørk, men det finnes også i brunsort.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:20   #36
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Kan anbefale Sarita gardin fra IKEA! De er knæsje, fjorlette, og så billige at man har råd til dem uansett hvor mye man har kjøpt i utgangspunktet. Bare 79,- for 2 høyder!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:25   #37
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

De gardinene var jo helt ypperlige! Jeg tror jeg skal klare å overtale mannen til de røde. Muligens også de lilla. Jeg har vistnok ganske frie tøyler, forstår jeg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:27   #38
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Nå sliter jeg litt, merker jeg. Jeg har funnet et salongbord som heter Lack. Det er billigere enn benno, og fåes også i eik og "mellombrun". Benno tv-benken fås også i eik og mellombrun. Men hva med expedithylla? Den fås i bjørk og valnøtt bare. Valnøtt er den fargen som blir likest den mellombrune, men jeg ville jo ha eik! Hva gjør man da?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:29   #39
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Kjøper en annen hylle? Jeg synes Billy er rålekker i eik, særlig med litt dører og slikt på!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 11:31   #40
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fibi skal flytte

Ja, men da blir det sånn puslespillgreier. En sånn, og en sånn, og litt sånnt der. Bedre med expedit. Kjøp, monter, og nyt. Dessuten blir det billigere.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no