Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er lameller fint?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Er lameller fint?
Ja 53 41,09%
Nei 63 48,84%
Annet (spesifiser i tråd) 13 10,08%
Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 12:05   #101
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er lameller fint?

Jeg liker i utgangspunktet ikke lameller. Synes det blir for upersonlig og kontoraktig

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 12:06   #102
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lameller fint?

Hi, hi. Jeg fikk besøk av kona til svigerfar i går. Hun hadde aldri sett lameller IRL før, og synes det bare var sååååååå fint og praktisk. Jeg mistenker at de kommer til å erstatte et par persienner med lameller der oppe snart.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 12:13   #103
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er lameller fint?

Det kan være fint noen steder. Men det at det ser ut til å dukke opp i alle slags hjem og alle slags stiler er kanskje et tegn på at mange om en liten stund ikke kommer til å synes det er fint lenger. At det er på vei ut av motebildet, og dermed etterhvert mange hjem også?

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 20:27   #104
September
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 149
September er litt kul
Standard

Sv: Er lameller fint?

Nei, jeg liker det ikke.
Jeg synes det blir for kontoraktig.

__________________
00 02 08
September er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 21:29   #105
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Er lameller fint?

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Det kan være fint noen steder. Men det at det ser ut til å dukke opp i alle slags hjem og alle slags stiler er kanskje et tegn på at mange om en liten stund ikke kommer til å synes det er fint lenger. At det er på vei ut av motebildet, og dermed etterhvert mange hjem også?

Mulig det, men jeg ser ikke så mange andre muligheter i f.eks. hus som har 4-5 meter høye vinduer som det nevnes her - eller i hus med store skråvindu. Lameller er digg (og ikke minst praktisk)!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 22:52   #106
Mamzen
Fersking
 
Mamzen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 121
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er lameller fint?

Har slike som på bidet selv i stuen, syns det er kjempe fint. Det er obsolutt ikke kontoraktig og vi får mye skryt av de

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 22:52   #107
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er lameller fint?

Niks.....hverken lameller eller gardiner i vårt hjem

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 19:42   #108
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Er lameller fint?

Jeg synest det kan være veldig fint, men det må passe in til hjemme det henger i. Passer flott i mer funkis/minimalstiske hjem.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 23:33   #109
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er lameller fint?

Minner meg om 80-tallet, uten at jeg vet hvorfor...

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 00:43   #110
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er lameller fint?

Nope, jeg liker det ikke. Jeg ser likevel selvsagt nytten.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 07:03   #111
puselini
Aktiv
 
puselini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 198
puselini er litt kul
Standard

Sv: Er lameller fint?

Lammeller av den litt dyrere sorten er fine dersom de passer inn med resten av interiøret. Har sett masse rart av lameller som er av den typen man skal klippe til og henge opp selv og der er det masse som er skikkelig stygt.

Men jeg liker lameller dersom de er montert på skikkelig måte og ikke ser plæstikk ut.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 09:41   #112
Petronella
Aktiv
 
Petronella sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 168
Petronella er litt kul
Standard

Sv: Er lameller fint?

Syns det er fint jeg, til svæære vinduer og som tidligere nevnt, der det er hengt opp skikkelig!

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no