Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 22:58   #21
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Jeg ville aller helst ha deltatt i stup, men kunne nok mest sannsynlig ha deltatt i diskos eller slegge.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 08:54   #22
Ellie
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 6
Ellie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Jeg ville nok helst deltatt i curling. Kanskje ikke i sommer OL da Og bowling, men det er kanskje ikke en olympisk gren. Den eneste sommer OL idretten jeg liker å se på er turn, men jeg ser nok ikke for meg selv som en av disse små, spinkle, myke turnjentene.

Ellie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:54   #23
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Kanskje noe slikt som dette?


(Kilde: youtube.com)

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:10   #24
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Hvis jeg skulle velge etter hva jeg tror jeg en gang i tiden hadde de brukbare fysiske forutsetningen for å bli sånn tåelig god, så måtte det bli følgende:
- svømming, korte distanser
- løp opp til 400m
- lengde
- spyd (jeg var en gang skolemester i "liten ball" )
- håndball

Jeg skulle ønske jeg kunne blitt god i turn - det ser så imponerende ut, men til det er jeg for lang og keitete og for lite myk og smidig. Basketball er kjempeartig, men selv om jeg er høy ville jeg nok blitt for liten til å hamle opp med de damene der


Sist redigert av Tuddelu : 03-09-08 kl 18:36.
Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:37   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Hva jeg ville deltatt i og hva jeg kunne deltatt i er vel to veldig forskjellige ting.

Jeg ville gjerne deltatt i BMX Crossykling Jeg var rå da jeg var liten.
Og da jeg så noen løp under OL nå, ble jeg helt betatt.

40 kilo senere og med en rygg og knær som ikke tåler all verden kunne jeg nok vært med på bridge, hvis noen lærte meg reglene.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:43   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Kanskje noe slikt som dette?


(Kilde: youtube.com)


AKKURAT den jeg skulle linke til. Det ser ut som meg et par ganger i året.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:37   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Håndball,langrenn og orientering , dersom sistnevnte er en OL-gren.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 11:24   #28
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Måtte blitt en lagsport, ettersom jeg er en utrolig dårlig taper. Så enkeltmannsidrett hadde tatt knekken på meg om jeg ikke vant!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 17:25   #29
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: I hvilken OL-gren ville/kunne du deltatt

Svømming. Var aktiv svømmer i flere år, og dette er en sport jeg virkelig liker, og der jeg klarer å presse meg selv til det ytterste

Ellers har jeg drevet med ridning og sprang, så det hadde vært et alternativ.

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no