Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Princesse tamtam i Norge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-23, 21:38   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Princesse tamtam i Norge?

Jeg kjøpte meg en bh fra Princesse tamtam i sommer, og ble minnet på at det er et merke som passer meg godt. Men jeg har ikke kjøpt det her til lands på over 15 år. Det er kjøpt opp av Uniqlo, og jeg lurer derfor på om det ikke er å finne her lenger?

Noen som har sett det i en norsk butikk eller nettbutikk?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 10:57   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Jeg kjøpte alltid det merket undertøy da jeg bodde i Tyskland, men mener jeg ga opp å få tak i det her da vi flyttet tilbake. Gikk over til Change som (for meg) sitter mye bedre, så jeg er egentlig glad for at jeg droppet det. Princesse Tamtam er liksom litt mer "ungpikeundertøy" med mindre støtte, synes jeg. Men si fra om du finner det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:06   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Jeg vil ikke ha støtte. Jeg fant en veldig fin trekant-BH i sommer, og sist jeg brukte det så kjøpte jeg på Steen&Strøm. Men det var før Hiawata ble født, tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:27   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Har du sett dette merket? Virker som om det er et merke som passer beskrivelsen din https://www.shopunderstatement.com/

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:29   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Jeg vil ha støtte i form av bøyler med absolutt ikke padding og sånne greier. Bruker en modell som heter low wire triangle på Change. De sitter perfekt. Men irriterer meg utrolig over at bøylene veldig ofte stikker frem etter bare et par vask. Og nei; Jeg gidder ikke å håndvaske BH-er.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:30   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Takk for tips! Jeg er litt skeptisk til å bestille ting jeg aldri har prøvd før. Mange bruker hard og stikkete blonde, det gjør ikke Princesse tamtam.

Underwire vil jeg absolutt ikke ha. Ikke padding heller.

Og håndvask kommer ikke på tale her heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:31   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har du sett dette merket? Virker som om det er et merke som passer beskrivelsen din https://www.shopunderstatement.com/

Oj. Mange fine der. Er det en norsk nettbutikk eller kommer mva og toll i tillegg?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 11:40   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Er det noe slikt du er på jakt etter?
https://www.zalando.no/adidas-origin...1a006-j12.html
https://www.zalando.no/triumph-fun-t...1a081-q11.html
https://www.zalando.no/hunkemoeller-...1a2er-p11.html

Tror jammen jeg vil ha noe lignende selv. Hater spiler.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-23, 12:03   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Princesse tamtam i Norge?

Ja, men det er altså merket jeg er ute etter, ikke stilen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no