Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt knøttbad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-15, 19:43   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk det til med laptop.. tlf var het håpløst.

Poenget er at møbelet ikke kan være så dypt. Så de som er over 35 i dybde er uaktuelle.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 19:45   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Dette er samme serien som på bildet i det første innlegget.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-15, 21:03   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Synes det var mange fine her, jeg. Likte absolutt det første godt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 07:06   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Har du sett scanbad sine servantskap? De har noen som er 35 cm dype og de er fine synes jeg. De selges hos Coop bygg og har 25 prosent avslag nå.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 10:02   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg har ikke sett dem, skal sjekke. Det jeg la bilde ut av i innlegg #16 er også 35. Liker nok det best. På bildene ser Ikea veldig fint ut, men de var ikke så fine i RL syntes jeg...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 11:30   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Da har jeg laget tegninger. Hva syntes dere? Dusjveggen blir en sånn man kan slå inn.





Vedlagte bilder
Filtype: jpg RoomSketcher Knøttbad - døråpning.jpg (31,7 KB, 298 visninger)
Filtype: jpg RoomSketcher Knøttbad - høyrevegg.jpg (72,3 KB, 298 visninger)
Filtype: jpg RoomSketcher Knøttbad - venstrevegg.jpg (72,7 KB, 296 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 11:52   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Hva med dusjvegger som slås inn? Da får du enda mer romfølelse?
Scanbad sine likner den du viste.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 12:13   #28
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hva med dusjvegger som slås inn? Da får du enda mer romfølelse?
Scanbad sine likner den du viste.



Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dusjveggen blir en sånn man kan slå inn.



Skal også legge fliser i hele vinduskarmen, siden det vil komme vann der. Det møbelet jeg har sett på koster litt mer, men var virkelig fin.. så går nok på den. Den har også et sånt skap til å ha over doen i samme serie.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 12:19   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Jeg leser hele tiden «prosjekt nøttebrød»

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 13:42   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Kjempefint. Du har sikkert tenkt på det, tror jeg ville hatt speilskap over vasken for å utnyttet plassen.
Eks.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 13:50   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kjempefint. Du har sikkert tenkt på det, tror jeg ville hatt speilskap over vasken for å utnyttet plassen.
Eks.


Ja, skal ha et som dette. Også med to skuffer og et skap over do, så tror jeg det blir helt fin. Har også et walk-in-closet som paradoksalt nok er myyyyyye større enn badet, så har nok av lagring der til hårføner, håndklær ol.

Noe jeg er usikker på er om jeg må ha mer belysning på badet enn speilet..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image-bad.jpg (35,7 KB, 341 visninger)
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 18:35   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Da er badet revet! Det var ingen fuktskade.. noe som overraskende , for to takstmenn har antydet at det var det.

I morgen skal det komme snekker og bytte vindu og dør. Deretter skal alt avrettes.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 21:58   #33
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Så moro!

Her er vi på siste uke med baderomsoppussing. Veldig moro å følge prosessen og det begynner å bli så fint!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 22:33   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Så moro!

Her er vi på siste uke med baderomsoppussing. Veldig moro å følge prosessen og det begynner å bli så fint!

Har dere en do nummer to eller? Jeg har ikke det, og det merker man godt... Vi kan bruke doen, men må helle på vann med bøtte etterpå. Dodør har vi ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 22:44   #35
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har dere en do nummer to eller? Jeg har ikke det, og det merker man godt... Vi kan bruke doen, men må helle på vann med bøtte etterpå. Dodør har vi ikke.

Huffda! Vi har fått satt inn en ekstra do i kjelleren, glad for det. Blitt mye trening på Spenst i det siste for å få dusjet da.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-15, 23:13   #36
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Med smale vasker synes jeg det er viktig at de er dype nok, sånn at det ikke spruter så fort over. (Og med dyp her mener jeg ikke hvor langt de bygger ut fra veggen, men hvor langt det er fra kanten og ned til dypeste punkt i vasken.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 10:54   #37
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Med smale vasker synes jeg det er viktig at de er dype nok, sånn at det ikke spruter så fort over. (Og med dyp her mener jeg ikke hvor langt de bygger ut fra veggen, men hvor langt det er fra kanten og ned til dypeste punkt i vasken.)

Og det er viktig at blandebatteriet passer til vasken sånn at vannstrålen treffer nede i vasken og ikke på kanten.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 16:35   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Vasken blir som den blir.. er ikke så mye å velge i når man har knøttbad, og dette møbelet var uten tvil det fineste jeg fant. Vi har handlet inn alt i dag. Kranen blir en som ligner veldig på denne, men den er litt rundere i formene.



En annen problemstilling som dukket opp var såpedispenser. Kanten rundt vasken er rett og slett veldig smal, så tør nok ikke sette så mye der. Kjøpte derfor denne her... Tror det blir fint!



Har også kjøpt håndkletørker i dag. Ligner denne.



.... Og "dosett".



I morgen kommer snekker og bytter ut vindu og dør.

Jeg trenger ha en vegglampe på badet som ikke er tilknyttet innredninge. Dvs ikke klassisk speilbelysning... Noen som har forslag til det?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 16:58   #39
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Vi har også såpedispenseren på veggen over den lille vasken. Veldig praktisk.
Håndkletørkeren har vi på badet oppe. Kjekt.

Og blandebatteriet ser veldig fint ut.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-15, 22:05   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt knøttbad

Hvilken innredning ble det? Ble litt svimmel her.

Og jeg har kjøpt samme såpeløsning til hytta, med samme begrunnelse. Men har tenkt at jeg skal ha vegghengt dorullgreie også,for å spare gulvplass.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no