Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko ungdom

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-23, 08:42   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko ungdom

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Mine er også skeptisk til vintersko, men har noen til bruk på feks fjellet. Eldste har noen sko jeg ville kalt «overgangssko» da han var liten, Timberland, eller noe.

Men dere som har barn som kun bruker Nike, bor dere på Østlandet? Her er det jo sykt kaldt, samt at det kan være både slaps og snø…

Sørlandet.

I fjor, på fjellet, tror jeg han brukte et par gamle som var hakket i minste laget. Vi snakker et par dager liksom.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-23, 12:42   #22
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.243
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vintersko ungdom

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men dere som har barn som kun bruker Nike, bor dere på Østlandet? Her er det jo sykt kaldt, samt at det kan være både slaps og snø…

Ja vi bor på Østlandet og det kan være isete, og mange blå. Min bruker det også på kunstisen når han står på sidelinjen. Den kulden går gjennom marg og bein, så etter flere år ønsker han seg vintersko til det bruket. Tviler på at han kommer til å bruke vintersko til og fra skolen eller trening feks.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-23, 13:41   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko ungdom

Air force her, lave og halvhøye

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 13:59   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko ungdom

Opprinnelig lagt inn av olena, her.

Ser ut til at det er det vi ender med her også. Sendt han x antall bilder og det er kun Nike air FORCE som kom tilbake med ja.
Var litt bekymret for å gå med de på isen liksom….
Men det er jo sånn det er å være ungdom….


Han er i USA denne uken og påstår han ikke finner sko der så mamma skal bestille på nett i Norge �� raring altså

Kom på en liten episode fra min jobbvei, som er sammenfallende med skoleveien til mange barn. En BRATT nedoverbakke, det var litt glatt, jeg gikk og tenkte med meg selv at jeg burde heller tatt vinterskoene, for de er ikke fullt så glatte som de jeg hadde på meg. Ved siden av gikk det to gutter, den ene med vintersko, den andre med joggesko. I det jeg passerte dem hørte jeg han med joggeskoa si til vennen. "I morgen må du også ha på joggesko, for det er mye glattere! ". Nøyaktig motsatt av det jeg tenkte med andre ord.

Selv gikk jeg med Dr Martens som vintersko da jeg var i vgs-/studentalder. IS-kalde og såpeglatte, og ga meg store gnagsår. Men det var jo "såååå bra vintersko dah".

Så ja, det er sånn det er å være ungdom (min 16-åring bruker heller ikke noe annet enn joggesko vinteren igjennom).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ungdom, vintersko


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no