Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Overvåkning"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 09:34   #1
IdaM
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 137
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

"Overvåkning"

Har man de rette bekjentskapene (eller kunnskapene selv) kan man hacke seg inn i hvilken som helst pc og ha ovesikt over hva vedkommende gjør til enhver tid. Nå har det seg sånn at mannen her i huset har mistanke om at noen har tatt ut ett såkalt tvillingkort til tlf hans. Noen som vet om det lar seg gjøre å "overvåke" en tlf på samme måte som en pc?

__________________
Storesøster 02
Lillesøster og Lillebror 07
IdaM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:46   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Ja, moderne telefoner som er som små datamaskiner kan man nok det på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:56   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Jeg har tvillingsimkortet til sjefen liggende i skrivebordskuffen min, og kan plutselig være ham, om jeg skulle ha ønsker om det. Men jeg vet ikke helt hva som skjer når jeg setter det inn i telefonen og logger på. Jeg har liksom ikke prøvd det ut.

Men jeg vil tro at da kan jeg sjekke hva og hvem han har ringt, hvilke meldinger som har gått fram og tilbake og slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:57   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Men hvordan kan noen andre ha opprettet et tvilling-sim på abonnementet til mannen din? HVis han ikke har opprettet noe slikt selv så ville jeg ringt telefonselskapet og hørt om det finnes et tvillingsim, og hvordan i huleste noen kunne opprettet det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 09:59   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Det skal *litt* til å lage et tvillingsim-kort selv, uten å ta det gjennom telefonselskapet, så om det ikke er registrert noe tvillingsim hos selskapet tror jeg du kan være ganske sikker på at ingen har laget ett selv i hvertfall.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 10:12   #6
IdaM
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 137
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Overvåkning"

Aner virkelig ikke hvordan det kan gå ann, men mannen tok kontakt med telenor etter en skyhøy(!!) regning han ikke skjønte bæret av. Der møtte han forståelse og fikk en "estimert" regning uten mere mas. Nå skal det sies at bedriften hans og han har hatt abonement der over lengre tid så de kjenner stort sett til "forbruket". Uansett, når det er så greit å få en "estimert" regning, vil jeg tro noen lett klarer å få/lage (?) et tvillingsimkort og at telenor er oppmerksom på dette problemet. Men dette er en vanlig telefon med tilgang til internett om han vil. Kan man hacke seg inn i en slik telefon og få tilgang på personlige data uten å ha ett tvillingsimkort også? I såfall er det skremmende!

__________________
Storesøster 02
Lillesøster og Lillebror 07

Sist redigert av IdaM : 09-09-09 kl 15:08.
IdaM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 22:27   #7
Chiffre
Profesjonelt paranoid
 
Chiffre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 385
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Har man de rette bekjentskapene (eller kunnskapene selv) kan man hacke seg inn i hvilken som helst pc og ha ovesikt over hva vedkommende gjør til enhver tid.

Nja, det er vel en sannhet med modifikasjoner. Hvis du har /fysisk/ tilgang til pc-en er det greit, men bare via nettet? Nope. Ikke min i hvert fall. (Famous last words :-)

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Nå har det seg sånn at mannen her i huset har mistanke om at noen har tatt ut ett såkalt tvillingkort til tlf hans. Noen som vet om det lar seg gjøre å "overvåke" en tlf på samme måte som en pc?

Som andre har sagt, er moderne mobiler for alle praktiske formål små pc-er, og lar seg som sådan kompromittere, men å klone SIM-kort er ikke trivielt. (For øvrig har operatørene rimelig avanserte systemer for å avsløre "unormal" bruk, så det er litt rart om dette har foregått en stund uten at det er blir oppdaget.)

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 23:32   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Det er ikke helt sånn tvillingSIM fungerer. Man ser ikke meldingene som har gått på det andre kortet, for eksempel, tvillingSIM-ene kan vel ikke brukes samtidig, så vidt jeg vet?

Dog er det ikke (I would know) et stort problem å overvåke hverken pc eller mobil hvis man har hatt fysisk tilgang. I mobilsammenheng kan man da f. eks. se alle meldinger og alle anrop.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 00:07   #9
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Nja, det er vel en sannhet med modifikasjoner. Hvis du har /fysisk/ tilgang til pc-en er det greit, men bare via nettet? Nope. Ikke min i hvert fall. (Famous last words :-)

For noen år tilbake sjekket gubben hvor mange usikrede nett det var i nabolaget vårt. Han kom faktisk så langt inn i ei maskin i naboblokka at han kunne skrive ut instruksjoner om hvordan de skulle sikre nettet sitt på printeren deres.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 00:09   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

For noen år tilbake sjekket gubben hvor mange usikrede nett det var i nabolaget vårt. Han kom faktisk så langt inn i ei maskin i naboblokka at han kunne skrive ut instruksjoner om hvordan de skulle sikre nettet sitt på printeren deres.

"Kunne jeg fint ha gjort også." Hilsen datamannen min som rett somd et er sjekker datasikkerheten til naboene.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 00:11   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Det er en forskjell på å gå inn på pc-en ved hjelp av usikret nett, og å komme seg gjennom ørten passordbeskyttede nivåer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 08:15   #12
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Har man de rette bekjentskapene (eller kunnskapene selv) kan man hacke seg inn i hvilken som helst pc og ha ovesikt over hva vedkommende gjør til enhver tid. Nå har det seg sånn at mannen her i huset har mistanke om at noen har tatt ut ett såkalt tvillingkort til tlf hans. Noen som vet om det lar seg gjøre å "overvåke" en tlf på samme måte som en pc?

Denne ble litt spennende! Jeg snakket med en politimann om dette, og han mener at en ikke kan hacke seg inn på andres data om en ikke sitter i en liten omkrets fra huset som hacke-data`n er i. Vet du noe om dette?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 08:24   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Det kan godt være at politimannen har rett, men de har generelt lite datakunnskape, er min erfaring. Selv de som jobber meddatakriminalitet.

Jeg kjenner til en historie hvor vedkommende hadde lagt inn en funksjon på PCen sin, hvor den kunne bli fikset via andre datamaskiner (sambo har en sånn på min bl.a.), også ble PCen stjålet. De kunne da finne ut vordan vedkommende så ut via kameraet på PCen, og fulgte med på MSN-samtaler slik at de fant ut hvem vedkommede var. Det fordrer at PCen er slått på, og man må være forsiktig for alt man gjør vil synes på den PCen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 08:29   #14
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det kan godt være at politimannen har rett, men de har generelt lite datakunnskape, er min erfaring. Selv de som jobber meddatakriminalitet.

*piff

__________________
Jente -96, gutt -04

Sist redigert av turi : 10-09-09 kl 08:56.
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 08:30   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er ikke helt sånn tvillingSIM fungerer. Man ser ikke meldingene som har gått på det andre kortet, for eksempel, tvillingSIM-ene kan vel ikke brukes samtidig, så vidt jeg vet?

TvillingSIM benyttes samtidig. Det er hele poenget med dette kortet.

Jeg har to mobiler med tvilling, (dvs hos Netcom heter det trilling, de har hoppet over SIMkortet i midten for å få dette til å virke feks i biler hvor det er integrerte telefoner. En kollega var testpersonen til NetCom)
Begge mine telefoner er i bruk hele tiden.
Den ene med hovedkortet kobler jeg til såkalt loop, sløyfe for et 8XX nummer. Det går ikke med tvillingkortet, kun hovedkortet. Alle inkomne samtaler direkte til meg kommer på begge, samme med meldinger uansett om det er SMS, MMS eller e-post. Den telefonen jeg ringer ut med, eller sender noe med, lagrer det som går ut. Altså meldinger må jeg sette opp om skallagres da. Men loggen på samtaler er kun der jeg ringer fra.

Jeg ville tro og mene utifra egne og kollegaers erfaringer at det ikke er bare bare å få ut et tvillingkort. Man må vise leg på samme måte som man bestiller vanlig sim kort. Hvis noen har tvillingkort til din manns mobil, ja da vil dette komme frem på regningen bla. Det koster noen kroner i måneden for tvillingkortet. Vedkommende vil jo også motta akkurat de samme inkomne samtalene som din mann når kortet er i bruk.
Dette vil i såtilfelle leverandøren deres kunne svare på.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 08:34   #16
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Overvåkning"

Om mannen har vært på nettet i lang tid, uten å vite det så kan regningene fort bli skyhøye, har jeg hørt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 08:54   #17
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Denne ble litt spennende! Jeg snakket med en politimann om dette, og han mener at en ikke kan hacke seg inn på andres data om en ikke sitter i en liten omkrets fra huset som hacke-data`n er i. Vet du noe om dette?

Det skal jo fryktelig mye til å vite om en enkelt persons pc, ip, nettverk, sikkerhetsnivå og hele pakka om man sitter på en helt annen kant av landet og ikke kjenner til personen i det hele tatt. Too far out.
Men at man kan sjekke ut naboene sine dersom de sitter på usikre nett, jepp. Det kan man.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 09:30   #18
Chiffre
Profesjonelt paranoid
 
Chiffre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 385
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

For noen år tilbake sjekket gubben hvor mange usikrede nett det var i nabolaget vårt. Han kom faktisk så langt inn i ei maskin i naboblokka at han kunne skrive ut instruksjoner om hvordan de skulle sikre nettet sitt på printeren deres.

Det tror jeg nok, men det var dette innlegget jeg kommenterte:

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Har man de rette bekjentskapene (eller kunnskapene selv) kan man hacke seg inn i hvilken som helst pc og ha ovesikt over hva vedkommende gjør til enhver tid.

Å "hacke seg inn i en hvilken som helst pc" er noe ganske annet enn å komme inn på en tilfeldig maskin i naboblokka med usikret trådløsnett...

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 09:53   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

TvillingSIM benyttes samtidig. Det er hele poenget med dette kortet.

Jeg har to mobiler med tvilling, (dvs hos Netcom heter det trilling, de har hoppet over SIMkortet i midten for å få dette til å virke feks i biler hvor det er integrerte telefoner. En kollega var testpersonen til NetCom)
Begge mine telefoner er i bruk hele tiden.
Den ene med hovedkortet kobler jeg til såkalt loop, sløyfe for et 8XX nummer. Det går ikke med tvillingkortet, kun hovedkortet. Alle inkomne samtaler direkte til meg kommer på begge, samme med meldinger uansett om det er SMS, MMS eller e-post. Den telefonen jeg ringer ut med, eller sender noe med, lagrer det som går ut. Altså meldinger må jeg sette opp om skallagres da. Men loggen på samtaler er kun der jeg ringer fra.

Jeg ville tro og mene utifra egne og kollegaers erfaringer at det ikke er bare bare å få ut et tvillingkort. Man må vise leg på samme måte som man bestiller vanlig sim kort. Hvis noen har tvillingkort til din manns mobil, ja da vil dette komme frem på regningen bla. Det koster noen kroner i måneden for tvillingkortet. Vedkommende vil jo også motta akkurat de samme inkomne samtalene som din mann når kortet er i bruk.
Dette vil i såtilfelle leverandøren deres kunne svare på.

Åh, da har jeg misforstått hele suppa, mye fordi vi bruker våre tvillingSIM på en helt annen måte. Men jeg kan bekrefte at det ikke er bare-bare å få tak i et tvillingSIM. (Personlig oppmøte og legitimasjon og bekreftelse fra firmaet og whatnot, ja.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 10:01   #20
IdaM
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 137
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Overvåkning"

Jeg har virkelig ikke greie på dette, men jeg vet at det lar seg gjøre å sjekke mail. For en tid tilbake mottok jeg og mannen trakasserende mail fra en vi ikke visste hvem var. Mannen har en kontakt via jobb som fikk denne mailadressen og ut i fra dette kunne han finne ut hvem vedkommende var, hvor h*n hadde vært når h*n skrev mail og hva som sto i mailen. Alt ut i fra kun en gmail adr. Det skal sies at denne kontakten har jobbet med etterretning på høyt plan innen ettellerannet, men at de kan se alt du gjør om de vil... Jo det kan de!

__________________
Storesøster 02
Lillesøster og Lillebror 07
IdaM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no