Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 18:22   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

For å være ærlig, as usual, så syns jeg det er fullstendig patetisk å stappe i babyer ting som FORELDRENE liker og syns er søtt og morsomt å se på at babyen spiser. Det være is, sjokolade, brus osv. Hvor mange har jeg ikke sett gi babyer brus fordi de vrenger jo på hele trynet. Det trenger nødvendigvis ikke ha noe med allergier å gjøre i det hele tatt, bare litt sunt foreldrevett, noe enkelte fnisende individer ser ut til å mangle.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:25   #42
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Og hva har det med saken å gjøre? Skal man bruke enerigen sin på alt og legge nese sin i alle sitt liv bare for man er i diskusjonsforum?

Nei, naturligvis ikke, men at man har meninger om andres liv og gjøremåter er vel ganske relevant hvis man ikke bare skal snakke om seg selv.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:27   #43
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

For å være ærlig, as usual, så syns jeg det er fullstendig patetisk å stappe i babyer ting som FORELDRENE liker og syns er søtt og morsomt å se på at babyen spiser. Det være is, sjokolade, brus osv. Hvor mange har jeg ikke sett gi babyer brus fordi de vrenger jo på hele trynet. Det trenger nødvendigvis ikke ha noe med allergier å gjøre i det hele tatt, bare litt sunt foreldrevett, noe enkelte fnisende individer ser ut til å mangle.

Tenk at jeg er enig med Sitron. *dåner litt*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:27   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Nei, naturligvis ikke, men at man har meninger om andres liv og gjøremåter er vel ganske relevant hvis man ikke bare skal snakke om seg selv.

Jeg tipper Azi tror hun er universets sentrum og dermed ikke kan lære noe av andre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:29   #45
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tipper Azi tror hun er universets sentrum og dermed ikke kan lære noe av andre.

Jepp! Jeg er perfekt!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:29   #46
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, NETTOPP! Og er det da verre at man har gitt is enn fisk for eksempel?

Nei, men eh... det gjør det ikke mer forsvarlig å gi en baby is.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:35   #47
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"


For det første så tror jeg ikke den perfekte mor eller far finnes, vi vil alle trå feil i forbindelse med foreldrerollen.
Det er få ting som gir meg mer skeptisk i diskusjoner som har med de valgene vi tar for våre barn og barneoppdragelse enn uttalelser som ligner på; ”en hver mor er da i stand til å vurdere hva som er best for sitt barn!”
Jeg møter daglig eksempler på at dette ikke stemmer. Greit nok er det de mest ekstreme tilfeller av mødre og fedre som ikke mestrer foreldrerollen, men uansett mener også disse foreldrene at de vet hva som er best for sine barn.

Jeg er usikker på at man skal bestrebe å vær en perfekt foreldre. Bestreber man det perfekte tror jeg at man vil mislykkes og det gir ingen god følelse. Jeg tenker allikevel at vi som foreldre bør bestrebe å være gode foreldre. I det legger jeg for eksempel at man prøver å nyttegjøre seg av den kunnskapen fagfolk har (leger, kostholdseksperter, pedagoger, psykologer, fysioterapeuter og lignende). I en god del tilfeller er det uforsvarlig å ikke følge de anbefalingene som er gitt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:35   #48
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg er ikke helt enig i den. Jeg har et barn som er veldig allergisk, og ifølge vår lege, som er spesialist på barn og allergier, så vil det å introdusere allergene matvarer (som melk=is...) kunne fremkalle allergi tidligere og kraftigere enn om man venter til barnet er større før man introduserer maten. Det er jo derfor det er kommet anbefalinger på å vente med å introdusere slike matvarer til over 1 års alder.

Og jeg repeterer.... fra å smake til å mate er milevis forskjell.

Ja, jeg har også fått masse formaninger om hva jeg bør og ikke bør i forhold til det at jeg selv har matallergi av min lege (spes.på allergi han også gitt....) Derfor fikk ikke min datter hverken kumelk, fisk (eller tran for den saks skyld) , eple, pære, gulrot m.m.m. før hun var rundt 1 år gammel. Hun ville neppe fått allergi av at jeg hadde latt henne smake av isen min når hun var 9 måneder, og hun ville heller neppe fått dyreallergi ved å besøke onkelen og tanten sin som har 2 hunder og 4 katter et par ganger da hun var 7 måneder heller, men vi har valgt å ikke skaffe husdyr fordi det er dyreallergi i familien.

Noen som ser forskjellen eller nyansene?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nei, men eh... det gjør det ikke mer forsvarlig å gi en baby is.

Du leser virkelig ikke hva jeg skriver ,eller du skumleser slik at du ikke får med deg det som står.

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Og jeg er en av de som mener at kumelk er for kalver.......... Vi har forskjellige meninger

Jeg mener at: kumelk er for små barn og kalver!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:51   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hun ville neppe fått allergi av at jeg hadde latt henne smake av isen min når hun var 9 måneder, og hun ville heller neppe fått dyreallergi ved å besøke onkelen og tanten sin som har 2 hunder og 4 katter et par ganger da hun var 7 måneder heller, men vi har valgt å ikke skaffe husdyr fordi det er dyreallergi i familien.

Noen som ser forskjellen eller nyansene?

Det er ditt barn. Jeg kjenner et barn som blir alvorlig syk hvis han får i seg melkeprodukter, mest sannsynlig en tilstand som kunne vært unnngått hvis han ikke hadde fått kumelkbasert MME på sykehuset da han ble født.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:55   #50
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er ditt barn. Jeg kjenner et barn som blir alvorlig syk hvis han får i seg melkeprodukter, mest sannsynlig en tilstand som kunne vært unnngått hvis han ikke hadde fått kumelkbasert MME på sykehuset da han ble født.

Det er mitt barn ja, og man gir ikke kumelk til barn man vet har allergi. Det er jo fryktelig synd og ille for barnet at det ikke ble oppdaget kumelkallergi med en gang, og at han nå blir syk av det

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:57   #51
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg mener at: kumelk er for små barn og kalver!

Jeg leste nettopp at kumelk reduserer faren for høyt blodtrykk og hjerte-karlidelser. Det sto i helsemagasinet " I form".

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:01   #52
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Jeg synes som Sitron - en 6 mnd gammel baby får is fordi moren har så lyst til å gi isen til barnet. Det virker som om mange foreldre ikke klarer å vente til barnet blir stort nok til det ene og det andre. Det er liksom litt kjedelig med babyer som bare skal ha pupp, kos og søvn. De setter barnet i høystol før det er klart, gir det mat før det skal ha det, gir det godteri, brus og is for å være "greie" lenge før barnet vet hva det er og er stort nok til å sette pris på det....

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:04   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg leste nettopp at kumelk reduserer faren for høyt blodtrykk og hjerte-karlidelser. Det sto i helsemagasinet " I form".

I form er vel et av de mest useriøse helsemagasinene som er på markedet da. Men det kan godt hende, såfrem de snakker om helmelk, jeg har ingenting til overs for lettprodukter. Helmelk inneholder mye bra, selv om jeg enda ikke har helt troen på at kumelk skal være så fantastisk for oss mennesker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:10   #54
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I tillegg mente svigermor at jeg var hysterisk

Men rett skal være rett, Iset, det er du jo.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg iset.jpg (29,6 KB, 3 visninger)
__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:12   #55
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Og jeg repeterer.... fra å smake til å mate er milevis forskjell.

Ja, jeg har også fått masse formaninger om hva jeg bør og ikke bør i forhold til det at jeg selv har matallergi av min lege (spes.på allergi han også gitt....) Derfor fikk ikke min datter hverken kumelk, fisk (eller tran for den saks skyld) , eple, pære, gulrot m.m.m. før hun var rundt 1 år gammel. Hun ville neppe fått allergi av at jeg hadde latt henne smake av isen min når hun var 9 måneder, og hun ville heller neppe fått dyreallergi ved å besøke onkelen og tanten sin som har 2 hunder og 4 katter et par ganger da hun var 7 måneder heller, men vi har valgt å ikke skaffe husdyr fordi det er dyreallergi i familien.

Noen som ser forskjellen eller nyansene?

Ja, jeg ser nyansene, men det visste du vel
Det er stor forskjell på en smak her og der og å gi en hel is eller bolle med sjokolade. Det er også forskjell på en 2 mnd gammel baby og en på 8 mnd.
Jeg mener motsatt av hovedinnlegger, jeg tror folk blir provoserte av at folk trekker slutninger om at hvis du gir en baby en liten smak av f.eks is så er du slapp og uvøren på alle områder. Kunne skrevet mer, men får komme tilbake etterpå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:12   #56
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig. Svigers har vært sånn fra vesla ble født. De prøvde å gi henne riskrem og kake da hun var 2,5 mndr gammel, på julaften.
Jeg måtte omtrent rive henne bort for å få dem til å slutte. Faens folk! I tillegg mente svigermor at jeg var hysterisk og uøkonomisk siden jeg ikke ville slutte med MME og gå over til ren kumelk da hun var 6 mndr gammel, for det gjorde da både hun og hennes mor.

Det er fryktelig slitsomt med slike besteforeldre. Jeg har opplevd mye av det samme. hvor får de i fra at et lite barn/baby på 2 mnd skal ha sjokoladekake. Kunne jo ikke snu ryggen til en gang.. da var de der med alt mulig rart. Stakkars unge.

Sitat:

For å være ærlig, as usual, så syns jeg det er fullstendig patetisk å stappe i babyer ting som FORELDRENE liker og syns er søtt og morsomt å se på at babyen spiser.

Jeg er fryktelig enig altså, men jeg tror det er svært få som STAPPER babyer full av mat/godteri de ikke skal ha... selv om det finnes endel av dem også..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:13   #57
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Sa jeg FULL?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:13   #58
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Jeg mente ikke at kumelka skulle gis til en beby, den var beregnet på oss.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:14   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men rett skal være rett, Iset, det er du jo.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:19   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

En svigermor som har rett.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no