Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-06, 17:34   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg forstår selvsagt ikke vitsen med å la så små barn smake is eller annet godteri for den saks skyld. Det har ingenting med å være perfekt, det har med å ville gjøre det beste for barnet sitt.

...også kom den igjen: De som lar barnet sitt smake is, vil ikke det beste for barnet sitt....

Jeg vil det beste for barnet mitt, derfor gir jeg henne grovt brød med variert sunt pålegg på, hun spiser frukt og grønnsaker og hun spiser varierte gode, sunne middager. Hun drikker ikke brus, og hun får aldri tildelt en pose med godteri, for jeg synes hun er for liten, men innimellom får hun smake på både godteri og is. Det tar hun ikke skade av. Konsumet styrer nemlig jeg, og jeg vil jo som sagt det beste for barnet mitt

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:36   #22
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

...også kom den igjen: De som lar barnet sitt smake is, vil ikke det beste for barnet sitt....

Jeg vil det beste for barnet mitt, derfor gir jeg henne grovt brød med variert sunt pålegg på, hun spiser frukt og grønnsaker og hun spiser varierte gode, sunne middager. Hun drikker ikke brus, og hun får aldri tildelt en pose med godteri, for jeg synes hun er for liten, men innimellom får hun smake på både godteri og is. Det tar hun ikke skade av. Konsumet styrer nemlig jeg, og jeg vil jo som sagt det beste for barnet mitt

Datteren din er ikke 6 måneder gammel. Ønsker du å skjønne hva andre mener?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:44   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Perfekt. Her har du vel dekket omtrent alt av den typen uttalelser det er snakk om i denne tråden.
Jeg bare lurer på én ting, det jeg har uthevet her; hvordan vet man at det ikke går på seriøs bekostning av en 6 måneder gammel babys helse å få smake is? Det vet man ikke, derfor bør man ikke prøve. Det er likt for alle, det er ikke noe "best for deg, men kanskje ikke for meg".

jeg tenkte ikke at ungen barn 6 mnd da egentlig.. jeg tenkte på barn generellt.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:44   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Utdebattert? Jeg skjønner ikke hvordan et tema kan være utdebattert? Det er jo ikke de samme som diskuterer dag etter dag, år etter år. På NM er det, hva, 5-6000 medlemmer eller mer? Mange forsvinner og nye kommer til. Dermed er det nye folk som diskuterer temaene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:45   #25
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men kjære vene, man gir da ikke en unge som er allergisk noe som det er allergisk mot! Det synes i alle fall klinkende klart for meg, og de faller liksom utenfor diskusjonen. Jeg har matallergier herfra til evigheten jeg også, og jeg spiser jo ikke det jeg er allergisk mot, og jeg har vært svæææært forsiktig med å introdusere de tingene jeg er allergisk mot for datteren min. Logisk nok.

Et barn uten allergier tar IKKE skade av å smake på is. Var det bedre?

Men kjære vene, du vet da ikke om allergien før du har gitt barnet noe det reagerer på.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:48   #26
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg tenkte ikke at ungen barn 6 mnd da egentlig.. jeg tenkte på barn generellt.

Men hvis det var et "generelt barn", ville man neppe fått den samme reaksjonen på å legge ut et bilde av isspising. Så det er en helt annen diskusjon.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:53   #27
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg tenkte ikke at ungen barn 6 mnd da egentlig.. jeg tenkte på barn generellt.

Da blir det en helt annen diskusjon. Aurora er snart to, og har fått smake is en del ganger, hun. Men hun var godt over et år første gangen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:55   #28
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Men poenget her er jo at man vet ikke det med en baby. Babyen kan ha allergier, og en liten smak av is kan trigge allergier. Hvorfor i himmelens navn ta sjansen? Det er så unødvendig!

Ja, men den triggingen vil uansett før eller siden komme Majsa, være det seg det er gulrot eller banan, mel eller melk som barnet vil vise seg å være allergisk for. Det spiller liten rolle hvilket "trigge-produkt" barnet får smake på. Is er derfor ikke verre enn f.eks. yoghurt, nøtter eller fisk. Man oppdager sjelden allergier før barnet har fått en eller annen reaksjon uansett hva det er det har spist.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 17:55   #29
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Jeg er perfekt mor.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:01   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

Men kjære vene, du vet da ikke om allergien før du har gitt barnet noe det reagerer på.

Nei, NETTOPP! Og er det da verre at man har gitt is enn fisk for eksempel?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:01   #31
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Datteren din er ikke 6 måneder gammel. Ønsker du å skjønne hva andre mener?

Nemlig. Det var alderen som var poenget her. Unger på seks mnd har knapt blitt introdusert for fast føde og da er det jo logisk at det beste for barnet er å starte med mer næringsrik og ikke allergifremkallende mat.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:04   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, men den triggingen vil uansett før eller siden komme

Ikke nødvendigvis. Det er derfor man setter "aldersgrenser" for når man bør introdusere forskjellige matvarer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:06   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvis det var et "generelt barn", ville man neppe fått den samme reaksjonen på å legge ut et bilde av isspising. Så det er en helt annen diskusjon.

Snuppa mi var 8,5 mnd første gang hun fikk smake is. (det var på 17 mai)
Hun var utrolig "voksen" som baby/småbarn og hadde spist mat allerede i over 4 mnd allerede da. Da jeg la ut bilder på nm fra 17 mai hvor ett av dem viste hun bl.a fikk smake is, fikk jeg kraftige reaksjoner. Det irriterte meg grenseløst. Jeg så ikke på henne som en baby da hun var 8-9 mnd. Alle barn er forksjellig. Kanskje det var unødvendig av meg å la henne smake, men hun er mitt barn og jeg visste at hun ikke var allergisk mot is/melk og hun ville veldig gjerne smake siden jeg spiste en is. Det var liksom ikke bøttevis hun fikk. En venninne av meg sin datter var absolutt en baby da hun var 8-9 mnd. Hennes drakk kun pupp på den alderen og lå bare på ryggen. Min spiste fulle måltider og gikk rundt bordet. Alle barn er forskjellig. Det finnes mange ubetenksomme mødre, men det er ikke så mange som med vilje gjør noe mot barnet sitt som ikke er bra. Alle vil jo det beste.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:08   #34
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, men den triggingen vil uansett før eller siden komme Majsa, være det seg det er gulrot eller banan, mel eller melk som barnet vil vise seg å være allergisk for. Det spiller liten rolle hvilket "trigge-produkt" barnet får smake på. Is er derfor ikke verre enn f.eks. yoghurt, nøtter eller fisk. Man oppdager sjelden allergier før barnet har fått en eller annen reaksjon uansett hva det er det har spist.

Jeg er ikke helt enig i den. Jeg har et barn som er veldig allergisk, og ifølge vår lege, som er spesialist på barn og allergier, så vil det å introdusere allergene matvarer (som melk=is...) kunne fremkalle allergi tidligere og kraftigere enn om man venter til barnet er større før man introduserer maten. Det er jo derfor det er kommet anbefalinger på å vente med å introdusere slike matvarer til over 1 års alder.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:09   #35
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ikke nødvendigvis. Det er derfor man setter "aldersgrenser" for når man bør introdusere forskjellige matvarer.

Og jeg er en av de som mener at kumelk er for kalver.......... Vi har forskjellige meninger

  Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:17   #36
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Regner med at alle vi som bruker såpass mye tid på et foreldreforum anser oss som perfekte mødre.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:17   #37
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

HI, Jeg personlig kan ikke skjønne at folk gidder å bruke energien sin på å kritisere hverandre!
Jeg orker rett og slett ikke å bry meg hvordan andre gjør det.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:18   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

HI, Jeg personlig kan ikke skjønne at folk gidder å bruke energien sin på å kritisere hverandre!
Jeg orker rett og slett ikke å bry meg hvordan andre gjør det.

Det er jo nesten litt merkelig siden du er på et diskusjonsforum?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:19   #39
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det er jo nesten litt merkelig siden du er på et diskusjonsforum?

Og hva har det med saken å gjøre? Skal man bruke enerigen sin på alt og legge nese sin i alle sitt liv bare for man er i diskusjonsforum?

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 18:21   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Dette kan jeg si meg helt enig i (bortsett fra det aller siste der, hva mener du med det, at det er sunt?) når det gjelder litt større barn, altså fra 1-2 år og oppover. Men i denne diskusjonen var det snakk om en baby på 6 måneder, og barn under ett år bør absolutt ikke få smake is. Is kan være skadelig for spedbarn, og for allergikere kan selv små mengder være skadelig. Hvorfor ta sjansen på det, jeg skjønner bare ikke tankegangen? Et så lite barn maser ikke om is, det blir superfornøyd bare det får puppen eller flaska si. Hvorfor så tidlig som mulig venne dem til søtsaker? Jeg skjønner ikke meningen med det, og jeg tror ikke det er noen mening heller, for jeg synes det virker fryktelig lite gjennomtenkt.

Nei, is er ikke spesielt sunt, men ikke spesielt usunt heller, dersom man ikke har sykdommer eller allergier mot melk eller annet. Is kan være skadelig for allergikere ja, og allergi oppdages sjelden før man enten har blitt syk eller fått en allergisk reaksjon. Små barn kan ikke fortelle at de klør i munnen når de spiser et eple, men utslett rundt munnen og kortpusthet bør/kan få foreldrene til å reagere. (For å sette et eksempel)

Man venner ikke et barn til å spise søtsaker ved å la dem smake på is Prøvesmaking og overkonsum er to forskjelllige ting. Is kan være skadelig dersom hele kostholdet består av sukker og meieriprodukter, men smak på is blir ingen frisk person hverken allergiker av ,eller syk av.

Lite gjennomtenkt blir det først når kostholdet baseres på bl.a. usunne ting som en fast del av måltidene. Gir man en 6-måneder gammel baby en skål med is ,og mater babyen med hele skålen til den er tom for is, ja da tenker man kanskje ikke så langt. Men derfra til å la babyen smake en liten skje fra meg, er miiiiilevis forskjell.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no