Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte" liv på sosiale medier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 12:13   #41
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Eg har brukt fjesboka til berre skryt i det siste, fordi det er mykje morosamare å få ørtogfjørti likes på at du sluttar å røyke svært offentleg på Facebook og at du er nøgd med historiekarakter og at du har eit vidunderlig landsted, enn å syte om at du har hovudverk i dag med, ikkje klarte å lage middag, ikkje klarte å vere i stova med familien fordi det vart for lyst og for mykje lyd, og i det heile.

Works for me.

Mykje meir morosamt, er etter mi meining betre nynorsk.

Det er lite glamour på min feed også. Eg trur det kjem an på kor mange vener ein har på fb, eg har 150 nøye utvalde sjeler, og det er folk som eg på eit vis kan identifisere med med. Og så kjem det an på kva miljø dei går i, kva verdiar dei har, og at dei fleste er kloke nok til å vite at fasade er fasade.

Når eg legg ut vellykka-bilde, så blir teksten ofte noko ironisk, eller med ein snert som gjer at dei oppegåande forstår greia. Eg brukar andletsboka mest til fjas.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:14   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hæ?? Leste da akkurat at han holdt henne i hånda under hasteoperasjon (på forsiden av et sladreblad). Hvor kan jeg lese mer om ryktene? *vil være hysterisk, øyner en fin mulighet*

Det er visstnok et rykte som begynte å gå i går, men jeg så nettopp et youtubeklipp av en dame som ringer til slottet fordi hun er så fortvilet og får beskjed om at det er "bare tull".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:14   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Også eg som var så nøgd med å stave "morosamare" rett på første forsøk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:24   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

LIte perfekt å tyde - men noen er jo helt ekstereme på ha hå "beste familien", "supermannen" osv osv - men vedkommende ER sånn i RL også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:34   #45
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg har et par venner som nærmest utelukkende poster kosemoseseggluggihjelmedverdensbestefamilie-statuser. Det irriterer meg, for jeg kjenner vedkommende godt, og da blir det litt klamt med status med både smør, sukker og glitter på. Men ellers har jeg fine venner

- En status på thailandsk som jeg ikke kan lese
- En status som erklærer at "Hello Goodbye" er den mest hjernedøde Beatles-låten noen gang
- En har fått dato for disputas!
- Noen har har tatt en julequiz
- En delt statusoppdatering av ei som hjalp en mann som ikke kunne betale for seg i kassa på butikken
- Arrangement (julemesse på skolen vår)
- Bilde av noen fine liljer i en vase
- Kusinen min gleder seg til kjæreste-tur
- Søte kattunger
- Artige barnebilder av en bror som har bursdag
- bilde av 72 kalenderpakker klare til opphenging
- Nostalgisk bilde av pålegget Rødtopp
- Noen vil ha Gunnar Kaasen som haledekorasjon på et Norwegian-fly
- Bilde av et juletre med lys drevet av rosenkål som strømkilde (!!)
- to bilder av kornsirkler
- en gleder seg til helg
- Nikodemus (katt vi har på Hjelpesentret til dyrebeskyttelsen her i byen) har gjort store sosiale fremskritt
- bilde av noen som fikk besøk av Jan Thomas i butikken sin.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:37   #46
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg føler vel også at jeg har ganske balansert FB-feed, heldigvis, men jeg legger jo merke til de som er "rosatåkete" i type innlegg og ikke minst mengden av det.
Kikket på feeden nå:
1. klage over kollektivtransporten i oslo
2. engasjert kamp for kulturlivet i Norge, ei venninne er dypt involvert
3. Reklame
4. Bak Forsiden fra Aftenposten
5. Anbefaling av artikkel fra lokalpolitiker-tidligere kollega
6. En fyllesyk manns kommentar
7. Bursdagsgratulasjoner til mannen til en venninne
8. Lenke til artikkel om kamp for ny barneskole fra en tidligere skolevenn
9. Reklame
10. En tidligere kollega er tagget i en avslutningslunsj

Og ryktene om Mette-Marit og krompen fikk jeg for 2 uker siden, da var det at hun skulle bo i et hus på Skaugumeiendommen alene etter utroskap, men de skulle ikke skilles. Igår var ryktet at det skulle komme annonsering i media om skilsmisse. Jadda.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:44   #47
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

En som skal på café
En som har laget hjemmelaget julepynt til årets julemarked
En som tar fotbad
En som har operert nesa
En som er takknemmlig for å ha vært med kjæresten i 10 forskjellige land i år
En som venter på snø
En som er ferdig med siste eksamen og snart er barnevernspedagog
En som har sett UFO
En som hører på Kaizers
En som skriver fine ord;

"Alt hva ditt hjerte eier av glede og gode ord. Dryss det langs livets veier så gror det i dine spor"..

+ mye sideoppdateringer.

Jeg har baker boller for sønnens skolejulematrked mens jeg venter på å reise til tannlegen. Men gidder ikke skrive det i dag.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:46   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

til mave.

Men kven er alle desse ungdommane med perfekte kropper og dill og fall på face? Eg har mange ungdommar som venner, men gamliser som meg sjølv er mykje meir aktive. Er det fjortiser som er "verst"?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:47   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg har mange ungdommar som venner, men gamliser som meg sjølv er mykje meir aktive.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:50   #50
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er visstnok et rykte som begynte å gå i går, men jeg så nettopp et youtubeklipp av en dame som ringer til slottet fordi hun er så fortvilet og får beskjed om at det er "bare tull".

Ja, dette tok jo helt av i går, skulle visstnok være noen som hadde sett pressemeldingen. Men altså, som om de ville bekreftet noe slikt til en som ringer. Jaja, neinei. Kan være noen som har satt ut disse ryktene ler seg i hjel nå.

Jeg bestreber meg forøvrig til å komme i/ være i fase 4 som Harriet beskriver. Men det slår meg at jeg noen ganger bikker over og er dyrevernpatetisk og alvorlig, nesten som om min indre attenåring slår igjennom på FB. Nåtidens "Lefsa skoledagbok" for 40 et eller annet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:53   #51
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg får ingen überperfekte statuser på min FB vegg, men derimot noen som spammer med dustete dikt og "sayings".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:57   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Der la forresten min søster ut en skrytevideo, av sin fiolinspillende 13 år gamle datter, som faktisk ER verdens mest fantastiske, heeeelt objektivt sett, (min søster skriver ikke det altså, hun skriver ingen kommentar, videoen taler for seg, og hun ER det ) mitt aller første tantebarn. Åh, må se den en gang til. Fine, flinke tantejenta!

Nesten så jeg må skrive det i statusen min. Jeg har bare de beste tantebarna altså!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 12:58   #53
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.465
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

*avlyser hysteriet*

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 13:01   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg oppfatter deg som engasjert og levende, emm. Jeg er veldig glad for at folk er engasjerte. Det synliggjør varme og intelligens.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 13:05   #55
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

En som er klar til å reise til Yangon
En som har tatt en liten tur til Flø
En som viser hvor mye det har snødd i Stryn
En som har fått nye dekk på bilen og som skal fly til Bergen i dag
En som deler et bilde som viser julepyntede gummihansker
En som skal til Levanger, og ønsker andre en flott dag
En som legger ut bilde av en gammel mann med motorisert hjelpemiddel som er i veien for veiarbeid
En som viser hvor mye Lego sønnen har, og har bestemt at han ikke ønsker Lego til jul
En som sitter i kø
En som koser seg med Miksteip på P3

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 13:15   #56
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg oppfatter deg som engasjert og levende, emm. Jeg er veldig glad for at folk er engasjerte. Det synliggjør varme og intelligens.

Ååh, litt på vippen for tiden, så den der gjorde godt!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:27   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Åh, jeg er så drit lei av folk som klager over at andre bare poster solsiden på FB. Jeg har akkurat ligget 90 minutter i boblebad og drukket cava med søsteren min. Av redsel for å irriterer noen har jeg ikke lagt det ut på FB. Selv om deg var det perfekte kodak-moment. Min nyhetsfeed er vanligvis er god blanding av hyggelige folk som deler fra livene sine. Heldigvis har jeg bare en venn som insisterer på å klage og syte og å poste bilder av kjøkkenbenken din før hun har ryddet etter middag.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 29-11-13 kl 00:10.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:35   #58
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Det er faktisk ingen på min Facebook som fronter noe "perfekt" liv, så jeg personlig ser ikke problemet. Jeg synes kanskje det er mer "syt" og ironisering over det som ikke er bra, framfor framstilling av livet som perfekt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:47   #59
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.


Men kven er alle desse ungdommane med perfekte kropper og dill og fall på face? Eg har mange ungdommar som venner, men gamliser som meg sjølv er mykje meir aktive. Er det fjortiser som er "verst"?

Både dattera mi på 17 og sønnen min på 14 bruker FB minimalt. Det er nesten bare for praktiske beskjeder og avtaler på ulike gruppesider og sånn. Også sender de pm til hverandre der, og bruker det som chat. Lite aktivitet på veggene.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:51   #60
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Nei, det er det der eg ikkje får til å stemme heilt heller, eg syns fjortiser og unge menneske sånn rundt 20 er lite på fb, men kanskje eg har gått glipp av noko. Som vanleg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no