Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte" liv på sosiale medier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 10:00   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg ser jo stadig artikler som denne om dagen: http://www.aftenbladet.no/nyheter/lo...s-3303093.html, om hvordan folk føler seg mislykkede og opplever press på grunn av andre sine tilsynelatende perfekte liv på face.

Så blar jeg meg kjapt nedover min egen fb-feed, og her er hva jeg finner for det siste døgnet, så langt som jeg gidder å scrolle nedover:

4 bursdagshilsner
8 statuser om været (det blåser)
15 linker til diverse andre nettsted, med morsomheter, arrangement, kampanjer av ulike slag, nyhetsartikler, blogginnlegg m.m. (blant annet to til denne jeg linker til over her)
8 delte musikkvideoer
1 som savner sin avdøde far
1 som venter på sin far som skal komme på besøk
3 statuser med bilder fra noen som er på reise
1 bilde av en død potteplante
1 som forteller at hun er hjemme med sykt barn på tredje dagen
1 deler bilde av sin brennende bil
2 som leser til eksamen
1 som klager på kollektivtrafikken
1 som er på vei til jobb
1 innbydende kaffekopp
1 er forbanna på hesten sin, som visstnok slo seg vrang under en luftetur, og vurderer å selge den
2 bilder av koselige adventslysestaker som er klare og venter på søndag
1 har skiftet profilbilde (vanlig, pent bilde av en 37 år gammel kvinne, helt uten trutmunn)

og 1, EN av mine 387 venner har trent.

Og dette er ganske representativt for hva som vanligvis finnes der til daglig. Er det jeg som har sære venner, eller er dette fb-perfekte-liv-presset en smule overdrevet? Jeg ser nemlig ikke noe rosa lykkeland når jeg åpner fb. Jeg synes hverken dårlig vær, syke barn, eksamenslesing eller visne potteplanter er spesielt glamorøst.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-11-13 kl 10:11.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:03   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg synes ikke å skue så mye "perfekt" FB-liv og tenker at det er helt naturlig at FB preges av ting som er OK å dele. En del familietragedier bør man holde helt unna.

Jeg synes kanskje heller blogger har en tendens til å bli parodisk perfekte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:05   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Dette har jo vi diskutert mange ganger før, og svarene er vel relativt delte på spørsmålet om det er noe press. Det folk enes om, er vel at private saker og kjipe ting er gjerne ikke det man ønsker å dele med omverden.

Og jeg er enig.

Jeg ser jo at en del venner legger ut skrytemeldinger flere ganger daglig hvor de tar for seg den fantastiske familien sin, og ungene som bare er små engler som det bakes og lekes med 24/7, og da tar jeg meg i å tenke at dette er supermennesker. Jeg har dager jeg bare vil kaste alle ut i snøen (når den kommer), mannen også, og det kunne hvertfall ikke ramle meg inn å legge ut flere statuser for dagen om hvor fint og kjekt alt er. Når det ikke er det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:08   #4
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg tror veggen min er ganske så lik som veggen din, Lille*My. Ingen som er forbanna på hesten sin, men brennende bil og referanser til været.
En som klager over treigt nett, en som har bestilt seg ferie, en som er klar for å dykke og flere som deler link til eksploderende hval.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:11   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg har opptil mange som har trent på min fb feed. Ikke jeg.

I tillegg:
En som har mistet katten sin
En som vant travløp
En som skylder på syke barn og juleforbredelser siden huset er rotete
En trøstekaffe
En som har laget pizza
En som har bakt pepperkaker
En baby som har fått en tann
En som er sur på de som ikke bruker refleks
En hund som har rasert et kjøkken
Noen som har fått muggangrep i kjelleren
En som er fornøyd med temperaturen
En cocktail på en strand
Linker til diverse morsomheter og musikk

Jeg kan ikke si jeg kjenner presset.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:12   #6
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.718
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg synes det har blitt mye mindre av det, og det er kanskje ikke så rart siden det har vært så stort fokus på det i media.

Det var mye nybakte boller, treningstimer og perfekte barn i feeden min en stund.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:16   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg tror veggen min er ganske så lik som veggen din, Lille*My. Ingen som er forbanna på hesten sin, men brennende bil og referanser til været.
En som klager over treigt nett, en som har bestilt seg ferie, en som er klar for å dykke og flere som deler link til eksploderende hval.

Eksploderende hvaler var det en del av her også ja. Og Sandbergs barnehage-utspill, og tilsvar til denne. Skuffende lite skrytemeldinger og fantastiske englebarn, bortsett fra et fantastisk barnebarn som ble gratulert med ettårsdagen av sin stolte bestemor, og det skulle vel bare mangle.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:21   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.874
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg synes det er mest personavhengig. Sett under ett er det relativt få perfekte liv-innlegg på min FB-feed, men det er et par stykker som omtrent bare legger ut slike innlegg (og da spesielt kosemoseinnlegg til og om den fantastiske kjæresten). Jeg synes de fleste legger ut en god blanding.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:23   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Det er noen på min venneliste som er fæle til å klage og syte fælt - det irriterer meg mye mer enn noen fine bilder av lykke. Det blir jeg bare glad av.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:24   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg har også mest hverdagsliv på feeden min, og et par lykke-med-sukker som jeg tar meg i å intenst ønske et godt liv for, fordi de hadde en mer turbulent barndom enn meg. Håper inderlig de har det så bra som FB-feeden sier.

Ellers er vel denne sosiale-medier-lykken både hypet og overdrevet skulle jeg tro. Selv om det uten tvil er slik at folk higer etter trening og lykke for tiden. Jeg tror det er flere faktorer enn sosiale medier som spiller inn på akkurat det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:27   #11
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Fra UngHjelps råd:
Thou shalt keep «best-time-of-my-life» holiday rapports down to a minimum. For every picture of a bright sunset, our day in the office gets that much darker. #sunsetonthebeach
Ærlig talt, jeg har da evnen til å glede meg over andres lykke/ferier etc.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:29   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg også! Mye mer spennende å se min kusines reisebilder fra Sør-Afrika enn å lese x antall klager på været. Håper hun ikke slutter å legge ut bilder fordi hun er redd for at min dag på kontoret skal bli trist!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:30   #13
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Takk, Lillle*My! Vi er på samme bølgelengde.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:30   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Kanskje man skal begynne å legge ut bilder av triste kontorpulter, sånn at de som sitter på kontor kan bli glade når de ser at finnes enda tristere kontor enn deres eget.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:31   #15
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Det hadde nok vært noe #facebookforreal

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:32   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Kanskje man skal begynne å legge ut bilder av triste kontorpulter, sånn at de som sitter på kontor kan bli glade når de ser at finnes enda tristere kontor enn deres eget.

Så kan alle bli misunnelige på de to schwæææære skjermene jeg har på min pult!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:33   #17
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er noen på min venneliste som er fæle til å klage og syte fælt - det irriterer meg mye mer enn noen fine bilder av lykke. Det blir jeg bare glad av.

Jeg er enig, selv om jeg ikke tror at det er noe enten-eller-forhold. Altså enten happymøffin eller syting.

Jeg elsker aller mest hverdagsbilder av barn og voksne, samt oppdatering om hva som skjer, hvor folk er, hva de gjør osv. Eller hva de skal, gleder seg til osv. Altså helt dagligdagse ting. Spennende artikler, kloke ord, vettuge diskusjoner og seriøse saker eller veldig morsomme saker, er alltid bra.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:36   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Ikke så mye perfekthet å spore hos meg heller.
Men jeg tror faktisk at FB har bidratt til at veldig mange kjenner litt på at det er normen å reise veldig mye utenlands. Jeg tror FB akselererer hyppigheten av venninneturer, weekendturer osv.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:39   #19
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Jeg justerer feeden min slik at de som legger ut ting som irriterer meg, ikke lenger kommer i feeden min. Face er bra sånn, man kan bestemme selv hva man vil se. Og jeg vil heller ha lykke/perfekt liv statuser enn syting.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 10:40   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Ikke så mye perfekthet å spore hos meg heller.
Men jeg tror faktisk at FB har bidratt til at veldig mange kjenner litt på at det er normen å reise veldig mye utenlands. Jeg tror FB akselererer hyppigheten av venninneturer, weekendturer osv.

Jeg tror nok dette blir mer styrt av økonomi enn av fb for å være ærlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no