Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Nei, på mannedoen er det farlig"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 13:04   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Som alenemor har det vært ganske mange ganger det har vært en problemstilling. På Oslo S har jeg holdt igjen på "gå alene på do" lenger enn andre steder, og jeg prøver stort sett å finne et annet sted de kan gå, for jeg vil jo helst at de skal kunne gå alene så lenge det er det de vil selv.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:07   #42
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Men når dere skal forklare dem hva man gjør og ikke i garderober og på doer og sånn, hva sier dere? Hvor tydelig maler dere pedofanden på veggen liksom?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:19   #43
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men når dere skal forklare dem hva man gjør og ikke i garderober og på doer og sånn, hva sier dere? Hvor tydelig maler dere pedofanden på veggen liksom?

Vi har rett og slett sagt at det finnes voksne som ikke er så snille med barn, derfor vil vi at han kommer rett ut igjen og at han ikke blir med noen inn på båsen. Det har blitt godtatt uten videre utdypninger.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:22   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vi har rett og slett sagt at det finnes voksne som ikke er så snille med barn, derfor vil vi at han kommer rett ut igjen og at han ikke blir med noen inn på båsen. Det har blitt godtatt uten videre utdypninger.

Ja, sånne ting har vel vi også sagt, men jeg tenker på hvis de skulle bli vitne til prostitusjon etc der inne. :S Det har jeg nemlig ikke tenkt på før nå. Ikke er det spesielt aktuelt her heller tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:25   #45
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, sånne ting har vel vi også sagt, men jeg tenker på hvis de skulle bli vitne til prostitusjon etc der inne. :S Det har jeg nemlig ikke tenkt på før nå. Ikke er det spesielt aktuelt her heller tror jeg.

Janei, så langt har vel ikke jeg kommet heller, tror jeg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:26   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Ehnei, jeg har ikke kommet dit, nei.

Kun "ingen har lov til å ta på deg eller be deg ta på de", og "hvis noe skjer så må du si i fra til meg selv om det er ekkelt".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:28   #47
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Ugg.. Gutten min er så liten at jeg ikke har tenkt på problemstillingen en gang.

Men jeg ville definitivt ikke sagt til ham at det er farlig. Absolutt ikke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:30   #48
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Seriøst? Du har ikke fått med deg lommemannsaken f.eks. - som opererte ut i fra garderober i svømmebasseng?

Greit nok at det ikke skjer særlig med overgrep på doer mens mamma venter utenfor, men nå får jeg følelsen av at du gjør deg til.

Gjer meg til? Nei, absolutt ikkje. Ja, eg har fått med meg lommemannsaken men det har virkelig ikkje slått meg at det er skummelt å sende niåringen i herregarderoba når vi er i svømmehallen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:32   #49
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg hadde sikkert (håper jeg) tatt mine forhåndsregler i Oslo. I Bergen føles det mye tryggere. (ja, for her BODDE jo lommemannen. :ironisk: )

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:59   #50
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror jeg er et gudsord fra landet - jeg har ikke tenkt på det som et tema at noen kan finne på noe på et offentlig toalett engang jeg. Jeg er mest opptatt av at de skal vaske hendene, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nok et gudsord melde seg. Kva er en redd for da? Overgrep? Dette har virkelig aldri slått meg hverken i forhold til toalett eller garderobe.

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Ikke meg heller. Jeg har sendt ham på do jeg. Er ikke så mange steder det har vært sånn stor do, men på kinoen f.eks. 4-5 år gammel har han gått alene på kinodoen. Har ikke SLÅTT meg at det er "skummelt".

Her har dere meg og. Jeg har ikke tenkt tanken engang, de gangene jeg har sendt 4 åringen alene på toalettet.
Vet ikke helt om jeg skal føle meg som naiv og blåøyet som ikke har ofret dette en tanke.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:08   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror jeg er et gudsord fra landet - jeg har ikke tenkt på det som et tema at noen kan finne på noe på et offentlig toalett engang jeg. Jeg er mest opptatt av at de skal vaske hendene, liksom.

Samme her. Jeg er fra tjukkeste Stavanger egentlig, men har aldri tenkt tanken engang, på at det er noe "farlig" på mannedoene. Nå har jo ikke yngste sluttet med bleier enda engang, så jeg har ikke hatt den "problemstillingen" enda. Men greit å få en oppvekker.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:09   #52
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Nei - jeg har aldri sagt at det er farlig, men jeg har sagt at det lukter så stygt at man må være ganske stor før man kan gå inn der alene . (og det gjør det jo jaggu også).

Jeg er lite redd for overgrep når jeg står og venter på utsiden, uansett om det er toalett eller garderobe i svømmehallen f.eks. - det er begrenset hvor mye galt som kan skje når mamma står utenfor og har formant poden om å være rask (kle av deg, lås skapet, dusj, jeg venter på utsiden). Da er jeg strengt tatt mer skeptisk når de blir så store at jeg ikke venter på dem lenger, det er vel da de virkelig havner i faresonen. Når de er på badet med venner etc.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:16   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg ville aldri sagt noe sånt, og hadde blitt litt irritert om jeg hørte det. Vi har en småskeptisk sønn som ville stusset veldig på at noe lirte ut av seg noe sånt. Hva er dette?? Jeg hadde foretrukket en mer saklig tilnærming til hva man gjør og ikke gjør, og holder seg borte fra, enn generelt at den type do er farlig.

Foreløpig går poden sammen med oss på do, og gjerne hun på 9 også. De er ikke så glade i å låse døren når de er alene. På skolen er det greit, men i byen så er det annerledes. Mannen foretrekker at de er med meg på do, for han synes selv herredoene ofte er grisete, og vil ikke at jentene skal sette seg ned der.
Så gjerne stimer vi inn for en fellestisserunde på et handicaptoalett når behovet melder seg.


Sist redigert av Dronningen : 13-02-12 kl 14:27.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:20   #54
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Mannen foretrekker at de er med meg på do, for han synes selv herredoene ofte er grisete, og vil ikke at jentene skal sette seg ned der.

Det syntes jeg faktisk ikke var noe å himle av i det hele tatt, for jeg er enig med mannen din. *har vasket nok herretoaletter i sin ungdom*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:21   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg har aldri noen gang sagt til guttene mine at det er farlig på herredoen. Merkelig ting å si. Men vi har jo generelt snakket om hva man skal passe seg for og at det fins slemme voksne og denslags.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:22   #56
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Hva er dette med ekle herredoer? Jeg vet jo at det stemmer, for jeg har geleidet podene inn på damedoen flere ganger fordi de har fått hetta av hygienestandarden på herredoen. En ting er at det ikke er helt rent, men det er ofte delvis ødelagt i tillegg. Og uten papir og såpe.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:23   #57
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

I Bergen føles det mye tryggere. (ja, for her BODDE jo lommemannen. :ironisk: )

Ja, men HAM har de jo tatt.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:25   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Minsten var med meg på damedo i dyreparken da han var 4-5 år. Ikke så lenge før hadde han vært med faren sin på herredoen, som var helt fin, ny og ren. Damedoen var i et gammelt bygg og fryktelig rotete, skitten og illeluktende. Det lå papir overalt og det var tiss på kanten.

Da vi kom ut sa gutten at nå hadde han skjønt hvorfor gutter og jenter hadde forskjellige doer - det var fordi jentene griste så fælt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 14:26   #59
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det syntes jeg faktisk ikke var noe å himle av i det hele tatt, for jeg er enig med mannen din. *har vasket nok herretoaletter i sin ungdom*

Nei jeg himlet ikke over ham. Jeg himlet over at de må grise det så til. Men ser den kan feiltolkes, og tar den bort.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 15:01   #60
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nei jeg himlet ikke over ham. Jeg himlet over at de må grise det så til. Men ser den kan feiltolkes, og tar den bort.

Åh, Ok. Sorry.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no