Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Nei, på mannedoen er det farlig"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 12:05   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Nei, på mannedoen er det farlig"

Disclaimer: Dette er ikke en "hør hva jeg hørte en teit mamma si "-tråd.

På kino i går hørte jeg en mor rope til sønnen sin (på cirka, tja, fire–fem) at han måtte komme og være med henne hvis han skulle tisse, for på mannedoen var det farlig.

Jeg reagerte litt på dette og tenkte at det tror jeg aldri at jeg ville ha sagt selv. Jeg mener nemlig at det er et feil signal å sende. Jeg ønsker ikke at et barn skal tro at det automatisk er farlig å gå på herredo. Jeg har selv vært litt angstfull de første gangene guttene mine har gått inn på en felles herredo alene, men jeg har aldri sagt til dem at det er farlig der. Jeg har sagt at de må komme rett ut til meg når de er ferdige og sånn, og at de ikke må være med noen andre inn i selve båsen.

Så jeg lurer på hvordan dere har gått frem når dere har begynt å sende gutter alene på herredo? Har dere bare sluppet dem avgårde? Har dere hatt en "lett" prat om hvordan man oppfører seg der inne eller har dere hatt en alvorlig prat med dem om slemme menn, osv.

Nå har ikke jeg jenter, men har man de samme samtalene med jenter før de begynner å bruke damedoen alene?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:09   #2
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg husker ikke, men jeg tror jeg hadde samme approachen som deg. Det er unødvendig å si at det er "farlig" på herredoen, unger lager seg gjerne bilder i hodet som kan være vanskelig å bli kvitt.

(Selv var jeg, som liten, i mange år livredd for å gå på offentlige doer, fordi jeg innbilte meg at den store, imaginære dukken med røde sko som jeg alltid var på engstelig utkikk etter skulle være inne i den andre båsen. ) (Jeg var nok et svært engstelig barn. )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:12   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Hm. Jeg har vært skeptisk selv, irriterende nok. Allikevel har jeg aldri sagt at det har vært farlig, men jeg har presisert "do your business on your own", og at de må komme ut igjen med en gang.

Eller jo, en gang sto jeg sånn plassert utenfor at jeg så inn, og trodde jeg så ( ) at noen snakket med guttungen, og spurte ham om det da han kom ut igjen, og var vel også veldig klar på at hvis han trengte hjelp med noe skulle han heller be noen gå ut og hente meg, enn å få hjelp direkte. Det var forsåvidt ingen som hadde snakket til ham.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:15   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Nei, jeg ville aldri sagt at det er farlig. Men jeg har forlangt at han skal gå med meg et par ganger, og forklart det med at jeg ikke kan gå inn på herredo om han trenger hjelp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:17   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg tror jeg er et gudsord fra landet - jeg har ikke tenkt på det som et tema at noen kan finne på noe på et offentlig toalett engang jeg. Jeg er mest opptatt av at de skal vaske hendene, liksom.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:18   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Mine gutter begynte veldig tidlig å gå på guttedoen så dette måtte jeg bare venne meg til. De ville aldeles ikke gå inn på jentedoen.
Største skrekken var igrunnen at når jeg også måtte på do, og det måtte jeg jo også somregel så da måtte de stå utenfor og vente til jeg også var ferdig. Det likte jeg ikke når de var mindre.

Det samme gjelder litt på garderoben når vi er på badebesøk. Hittil har vi hatt med eldre fettere som har passet litt på gutta derinne, lillebror måtte være med meg en gang i fjor, vet ikke om jeg ville ha likt at de to gutta skulle være sammen i guttegarderoben uten en voksen og jeg i damegarderoben...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:19   #7
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:20   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Vi har hatt en liten prat om at han må kle av og på seg mens han er inne i selve båsen. Han har en tendens til å kle av og på lenge før/etter han kommer ut.
Jeg lar ham enda ikke gå alene i herregarderoben hvis vi skal bade, men å sende han på herredo alene har gått greit. Litt skeptisk i starten, men mest fordi jeg ikke kan buse inn på herredoen hvis han trenger hjelp til noe.

Jeg har aldri sagt at det er farlig å være i garderoben alene heller, men jeg har sagt at jeg vil være helt sikker på at han klarer seg helt selv og vasker seg skikkelig før han kan være alene.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:20   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Mine gutter begynte veldig tidlig å gå på guttedoen så dette måtte jeg bare venne meg til. De ville aldeles ikke gå inn på jentedoen.
Største skrekken var igrunnen at når jeg også måtte på do, og det måtte jeg jo også somregel så da måtte de stå utenfor og vente til jeg også var ferdig. Det likte jeg ikke når de var mindre.

Det samme gjelder litt på garderoben når vi er på badebesøk. Hittil har vi hatt med eldre fettere som har passet litt på gutta derinne, lillebror måtte være med meg en gang i fjor, vet ikke om jeg ville ha likt at de to gutta skulle være sammen i guttegarderoben uten en voksen og jeg i damegarderoben...

Det blir noe annet - i garderobesituasjonen vil jeg ikke slippe gutta alene. Jeg tenker jo at om det har tatt særlig lang tid med gutta, så har jeg jo gått inn og hentet/Ropt, jeg står jo utenfor, tross alt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:20   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Hm... når er det vanlig å sende barna alene på do, tro? Jeg har foreløpig tatt med meg lillebror på dametoalettet når det har vært nødvendig. Storesøster på 9 går naturligvis alene på dametoalettet, men jeg er ikke i stand til å huske når hun begynte med det.

Og: til svømmebasseng-diskusjon med garderobe og skift: hos oss (dvs. retningslinjer fra svømmeklubben) er det anmodet om at når barna fyller 8, bør de gå i damegarderoben om de er jenter og motsatt om de er gutter. Ergo antar man vel da at de er gamle nok til å klare seg uten hjelp, og at de da også er for store til å bli med motsatt kjønn i garderoben.
Lillebror på 6 liker ikke å være med i damegarderoben, men iblant har han ikke noe valg.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:21   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Er det farlig på mannedoer da? Det har faktisk ikke slått meg. Det som har bekymret meg mest med å sende guttene inn der første gang er hvis de plutselig trenger hjelp. Hva gjør jeg da liksom? Stormer inn forbi alle pissoarene? Jeg har vært mer opptatt av å indoktrinere dem med at "små gutter får lov til å gå på jentedoen sammen med mammaen sin, det er helt greit". Jeg regner med at man oppfører seg på samme måte på herredoer som på damedoer og at multiple doturer sammen med både meg og pappaen (som nødvendigvis har vært på mannedoen) har lært dem hvordan man gjør.

Begge de to store går nå i herregarderoben selv, og de har taklet doturer alene siden de begynte på skolen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:21   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg tror jeg er et gudsord fra landet - jeg har ikke tenkt på det som et tema at noen kan finne på noe på et offentlig toalett engang jeg. Jeg er mest opptatt av at de skal vaske hendene, liksom.

Akkurat på Oslo City og Oslo S skal jeg innrømme at jeg er skeptisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:23   #13
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Ellers er det vel handicapdoene som har den mest tvilsomme aktiviteten.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:24   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Akkurat på Oslo City og Oslo S skal jeg innrømme at jeg er skeptisk.

Ser den. Trondheim er jo småby, tross alt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:24   #15
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ellers er det vel handicapdoene som har den mest tvilsomme aktiviteten.

Å gud, det hadde jeg glemt.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:30   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Akkurat på Oslo City og Oslo S skal jeg innrømme at jeg er skeptisk.

Da er vi jo allerede i den farlige hovedstaden og ungene er lenket til meg.

Jeg skjønner den mao.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:32   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Enkelt: Lag jentebarn.

Hvordan mannen løser det når jeg ikke er der har jeg ikke satt meg særlig inn i.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:35   #18
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Enkelt: Lag jentebarn.

I min familie har det ikke blitt laget jentebarn på 21 år.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:35   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Nok et gudsord melde seg. Kva er en redd for da? Overgrep? Dette har virkelig aldri slått meg hverken i forhold til toalett eller garderobe.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:36   #20
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det farlig på mannedoer da? Det har faktisk ikke slått meg.


Ikke meg heller. Jeg har sendt ham på do jeg. Er ikke så mange steder det har vært sånn stor do, men på kinoen f.eks. 4-5 år gammel har han gått alene på kinodoen. Har ikke SLÅTT meg at det er "skummelt".

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no