Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Sykemeldinger

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 22:56   #23
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykemeldinger

Han trenger tilrettelegging og utvidet studierett. Jeg er ikke imot NAV som bidragsyter, men jeg sitter jo med en opplevelse av at man tenker NAV istedetfor det han trenger. Og da blir det frustrerende å møte NAV-prat før man egentlig har gitt det en reell sjanse over litt tid. (Diagnosen/kartleggingen er relativt fersk, dessverre.)

Jeg har jo også opplevd noe lignende med lillebroren hans. I IP-en sto det at man 6 måneder før 18-årsdagen skulle koble inn NAV mtp. uføreytelser etc. Det var litt sårt når gutten gikk på barneskolen og hadde drømmer om hva han skulle bli som alle andre. Etter en del brumming og noe som sikkert har vært sett på som urealistiske tanker fra min side, samt at vi etterhvert møtte på de rette lærerne underveis, har vi nå en suksesshistorie som går yrkesfaglig linje med tilrettelagt løp og har gode sjanser for normalt arbeid. Han utviser en enorm arbeidsmoral, punktlighet, nøyaktighet, er ikke redd for å ta i et tak og mange andre egenskaper som er viktig i yrkeslivet. Det er snart 6 måneder til han blir 18 og uføretrygd er heldigvis det siste man forestiller seg om ham nå. Men det har vært litt av en prosess å komme dit.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no