Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Synsing på plassering av møbler og diverse på bad ønskes

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-11, 23:36   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Synsing på plassering av møbler og diverse på bad ønskes



Det ble ikke så fantastisk bilde for jeg har tatt bilde av tegningen.

Men her er altså ståa: Vi skal bygge på og tilbygget er tegnet som vist. Det blir en forlengelse av taket, og dermed ikke full takhøyde hele veien. Dette løser vi delvis ved å bygge badekaret ned i gulvet, og ved å ha et trappetrinn ned på badet fra døren i gangen.

Badekaret kan dermed flyttes lite på, men vi vurderer et hjørnebadekar. Det må i så fall plasseres i et av hjørnene på den siden badekaret ligger på tegningen.

Hovedsakelig lurer jeg på plassering av do og dusj og innredning.

Skal dusjen være rett innenfor døren? Eller doen? Er det noen måte å unngå begge deler?

Målet på badet er ca 330*300 cm, med en liten huk til dusj eller do som dere ser på tegningen. Vi må bestemme oss ganske raskt for vi skal jo legge opp rør osv.

Håper noen har gode innspill!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no