Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg en karibisk øy!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 19:59   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Anbefal meg en karibisk øy!

Hvilken øy vil du anbefale for en ukes ferie? Vi ønsker å kunne gjøre litt oppdagelsesturer, kanskje litt snorkling, men mest avslapping på en nydelig strand, med palmer og å bare være sammen. Det skal gjerne være vakkert. Vi skal ha Herremannen som da er 7 år med oss.

Foreløpig vurderer vi Aruba.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:10   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Denne tråden må jeg abonnere på, sånn for å være slem mot meg selv.

Det er vel en ganske bagatellmessig båttur til Bahamas fra dere, er det ikke?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:16   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det er vel en ganske bagatellmessig båttur til Bahamas fra dere, er det ikke?

Det er ikke langt nei. Vi vurderer å ta en krysning alternativt fly eller båt og hotell en langhelg en gang når Herremannen har planleggingsdag, kanskje i januar. Vi har vært der, men bare på en private island.

Nå planlegger jeg påsken, jeg håper bare at mannen ikke må reise noe annet sted da, en ferie da hadde vært topp!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:24   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Er Bermuda aktuelt? Der er det fantastisk fint, rosa strender, mange bra restauranter og veldig sjarmerende. Vi drømmer oss stadig tilbake dit. Ellers har jeg hørt at Barbados skal være veldig bra. Vi stoppet på/i US Virgin Islands (var vel hovedøya), og var på en av verdens vakreste strender (kåret av National Geographic).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:30   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Jeg har bare vært på Guadeloupe, fransk øy. Hvite, nydelige strender og små landsbyer og på andre siden av øya (den er todelt) er det regnskog som passer ypperlig for fotturer, lengde kan man tilpasse, vi tok den korteste opp til den minste fossen.
I tillegg er det strålende med ferge ut til Les Saintes, liten bilfri øy med "øde" strender med geiter og diverse rundt og på øyene ligger festningsverket Fort Napoléon des Saintes. En større øy du kjører forbi er Marie-Galante, tror den er verdt et besøk også.
Hovedstaden er gammel og franskinspirert. Øya er i karibisk forstand rimelig trygg å farte rundt på, den er ikke like fattig som mange andre pga midler fra Frankrike.

http://no.wikipedia.org/wiki/Guadeloupe

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:32   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Er Bermuda aktuelt? Der er det fantastisk fint, rosa strender, mange bra restauranter og veldig sjarmerende. Vi drømmer oss stadig tilbake dit. Ellers har jeg hørt at Barbados skal være veldig bra. Vi stoppet på/i US Virgin Islands (var vel hovedøya), og var på en av verdens vakreste strender (kåret av National Geographic).

Bermuda kan vel ha ganske kaldt vann på vårparten så dermed er ikke det så aktuelt på den tiden av året. Ellers er vel alt aktuelt Jeg må selvsagt sjekke hva flybilletter koster, for prisen kan nok variere mye, men frem til at jeg har kommet så langt så ser vi på alt. Hører US Virgin Islands til Barbados? Vi har vært på US Virgin Islands en dag på et cruise.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:46   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Jeg har ikke vært, men St. Lucia er iallfall knallnydelig av det jeg har sett derfra.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:53   #8
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Bermuda kan vel ha ganske kaldt vann på vårparten så dermed er ikke det så aktuelt på den tiden av året. Ellers er vel alt aktuelt Jeg må selvsagt sjekke hva flybilletter koster, for prisen kan nok variere mye, men frem til at jeg har kommet så langt så ser vi på alt. Hører US Virgin Islands til Barbados? Vi har vært på US Virgin Islands en dag på et cruise.

Nei, jeg tror ikke Barbados hører til US Virgin Islands.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 20:57   #9
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Jeg har bare vært på Bahamas, men det anbefales på det varmeste. Beste ferien jeg har hatt, fantastisk sted, deilig vann, masse å gjøre.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:19   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Nei, jeg tror ikke Barbados hører til US Virgin Islands.

Nei, det trodde ikke jeg heller for Barbados ligger vel lenger syd. Nå leste jeg litt mer nøye hva du skrev og da skjønte jeg at du ikke mente det slik.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:16   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Ambergris Kay (Belize) anbefales på det sterkeste om målet er snorkling (de har det 2. største revet etter Australia) og slappe av. 2,5 t flytur fra oss, vet ikke hvor langt det blir for dere?

http://ambergriscaye.com/

Vi var der i Spring Break i fjor, og drar tilbake i jula i år (ni dager). Når skal dere dra? Jeg har bilder, om du vil se...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 22:49   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Vi var to uker på Aruba i fjor vinter. Vi var litt uheldige og fikk litt for mye vind nesten alle dagene. Vi snakket med mange som var der ofte og de sa at det aldri hadde vært sånn før, det pleide bare å være behagelig bris. De dagene vi hadde med behagelig bris var ihvertfall helt nydelige. De andre dagene var også fine men det blåste da litt vel mye sand til å leke på stranden. Vi bodde ikke oppe i high-rise-området. Vi var en tur der og var veldig glad vi valgte et litt fredligere sted. Kan finne hotellet til deg om du vil.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:07   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ambergris Kay (Belize) anbefales på det sterkeste om målet er snorkling (de har det 2. største revet etter Australia) og slappe av. 2,5 t flytur fra oss, vet ikke hvor langt det blir for dere?

http://ambergriscaye.com/

Vi var der i Spring Break i fjor, og drar tilbake i jula i år (ni dager). Når skal dere dra? Jeg har bilder, om du vil se...

Ja, gjerne bilder! Det er påsken det er snakk om.

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Kan finne hotellet til deg om du vil.

Ja, veldig gjerne!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:10   #14
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Vi var to turer til Bahamas da vi bodde i Atlanta. Bare en "svipp-tur" med flyet. Vi hadde det kjempeflott!
Flotte strender, båt-turer, bade med delfiner og mye mer

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:15   #15
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Divi Aruba var det vi var på. Man kan bruke fasilitetene på Tamarijn også, så man har mange gode restauranter å velge mellom, særlig den på Tamarijn hvor man kunne steke på selve bordet var populær for liten og stor. Vi hadde beachside bungalow, kun noen meter til stranden og noen meter til ene bassenget, og med en stor "hage" utenfor. Utrolig avslappende.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:42   #16
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Barbados var fint. Og St. Lucia, men vet ikke om jeg ville vært der en uke. Samme med Aruba.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:43   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Barbados var fint. Og St. Lucia, men vet ikke om jeg ville vært der en uke. Samme med Aruba.

Hvorfor ikke? Blir det ensformig?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 23:50   #18
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Ja! Og Barbados var det mer "hverdag", sånn jeg opplevde det. For 15 år siden, eller så! Altså, det var luksus og korallrev å snorkle over, alt man trenger for å slappe av, men også dagligliv man kunne innånde. Om man liker sånt i ferien sin

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 03:36   #19
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Cayman Islands! Og så ut og snorkle ved Stingray City!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 03:44   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en karibisk øy!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Cayman Islands! Og så ut og snorkle ved Stingray City!

Ja, men den er vel ikke så romantisk og vakker, eller? Den er så veldig flat, men jeg har bare vært inne i byen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no