Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal dere finne på i sommerferien?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-08, 17:58   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal dere finne på i sommerferien?

Har dere planlagt ferie allerede? Booket og klart? Hva skal dere gjøre? Jeg trenger inspirasjon!

Vi har såvidt startet diskusjonen om sommerferie i år. Og vi er helt blanke. Vi ønsker å ta ferien i juli, og mellom to og tre uker. Vi kunne tenke oss noe annet enn Europa for forandringens skyld, men vet ikke helt hva. Vi sjekket fly til California (San Diego, LA eller San Fransisco), og det var svindyrt. 26 000 for oss tre er grusomt. Vi kunne også muligens tenke oss Singapore. Eller noe i den duren. Men det er sikkert like dyrt. Æsj. Det viktigste er at det er strand og barnebasseng, men at det er en del å gjøre i byen. Jeg tar gladelig imot tips.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:04   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal til Spania. Som vanlig Vi skal ned til mamma da og det er alltid kjempekoselig.

Billetter er bestilt og betalt og vi drar i august i 12 dager. Det skal bli kjempedeilig. Da er vi garantert sooool.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:07   #3
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi har leid hus i Danmark i 2 uker. Kjedelig og firkantet.

Her skal vi ha vår base.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:08   #4
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

To uker på Mallorca. I tillegg blir det nok noen turer i nærheten her. Jeg har nemlig gått med på å kjøpe telt

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:11   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Jeg har nemlig gått med på å kjøpe telt

Stakkars deg. Jeg hater telt.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:14   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi har kjøpt hytte og må bli kjent med den. Ellers skal jeg en tur til Bulgaria med noen venninner og en tur til Kreta i høst med mannen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:14   #7
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Jeg har nemlig gått med på å kjøpe telt

Her er det jeg som ikke får mannen til å bli med på å kjøpe telt. :fisefin:

Vi har desverre ingen planer for sommeren i år annet enn oppussing og noen teltturer (når jeg klarer å overtale han). Neste år derimot har vi planer om å kjøre på norgesferie. Jeg vil se/oppleve Vestlandet og Trøndelag. Eksotisk?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:15   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

To uker, Spania, resort, opplegg for barna hvis de har lyst, flere bassengområder og en liten tur unna er stranda.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:18   #9
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal også til Mallorca. Ellers ser det ut til at det blir noen dager i Legoland.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:20   #10
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.499
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Jeg har permisjon, men skal jobbe i slutten av juni-begynnelsen av august for da skal pappaen ha 3 uker med pappapermisjon(fedrekvote) Ellers så blir nok jeg og ungene og dra hjem til foreldrene mine og være der litt. Ellers så blir det ikke så veldig store sprell, føler ikke for å reise aleine med 1 aktiv 3 åring og 1 baby.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:21   #11
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Jeg begynner i jobb på tirsdag. Har tatt ut all ferien min fra gamlejobben for å få tid til å skrive på masteroppgaven min, så her blir det lite ferie i år.
Jeg skal ta en uke så vi får reist til nordnorge en tur, også får vi nok til enl langhelg eller noe til høsten.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:22   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Høystsannsynlig skal vi til huset i Spania i 2 uker, dersom alt går i orden rundt avkommet og hennes behov, men det ser slik ut.
Ellers skal vi en tur til Øygarden i havgapet utenfor Bergen og besøke noen venner der en ukes tid.
Og generelt har vi basen vår på hytta på Nesodden så mye vi kan hele sommeren.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:24   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

To uker i Bulgaria og så har jeg søkt om en ukes, ca, opphold i Oslo via AFFO.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:27   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Foreløpig ingen planer da jeg ikke vet når jeg får ferie ennå.
Men vi håper på en tur til sydligere strøk

Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg telt, satt oss i bilen og sett hvor vi havnet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:27   #15
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

To uker til Mallorca er booket for lenge siden. Erfaringsmessig er de kjekkeste hotellene utsolgt lenger ut på våren, så da tok vi affere i januar og bestilte. Vi reiser til Mallorca for 5 gang med familien. Jeg har vært et par ganger før det også :ja jeg vet jeg er litt kjedelig:. Denne gangen skal vi til Palma Nova, så det blir forandring fra Alcudia. Grunnen til dette er at jeg ønsker nærheten til Palma by.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:31   #16
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal to uker til Hellas i mai. I august skal jeg føde, så i juli/august må vi finne på ting ikke for langt fra Ullevål.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:38   #17
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal to uker i Danmark, Lalandia http://www.lalandia.dk/

Vi har vært der to ganger før, og selv om det er toppers der, kunne jeg tenkt meg noe annet, men mann og barn har bestemt oss.

Denne gangen skal vi reise med en vennefamilie, det blir artig.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:40   #18
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal til Nord-Norge, Stavanger og Italia (14 dager i Toscana)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:46   #19
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Én uke sammen med besteforeldre på kysten. Én uke hos besteforeldre på kysten som er bortreist, sammen med rajrajfamilien. Jeg har perm i sommer, så vi skal vel leke at vi er på hytta selv om vi er hjemme når mannen jobber, bade og grille og sånne ting.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:57   #20
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hva skal dere finne på i sommerferien?

Vi skal to uker til Toscana. Leier et hus sammen med 4 andre familier med barn (nære venner).
Har aldri vært der, og gleder oss. Vi skal også til familie annet sted i Europa på hjemveien. Booket og klart.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no