Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lakris til oldemor

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-18, 21:41   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Lakris til oldemor

Hun liker lakris. Fint å få i julegave når man er 95 år. Tips til god lakris?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-18, 22:21   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lakris til oldemor

Min absolutte lakris favoritt er Johan Bulow sine. Jeg liker aller best den med salt karamell. Sjokolade med myk lakris inni. Deilig!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-18, 23:07   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lakris til oldemor

Salt eller søt lakris? Noen er jo glade i de søte typene, som feks finske Panda.

Ellers tenkte jeg på gammeldagse drops, som ikke er så lett å få tak i, lenger. Kongen av Danmark, anisputer. Smørmalt. Har akkurat kommet over anisputer, selv...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-18, 23:43   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lakris til oldemor

Aner ikke om den skal være søt eller salt. Det må jeg sjekke.

Anisputer høres deilig ut!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-18, 08:32   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lakris til oldemor

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Min absolutte lakris favoritt er Johan Bulow sine. Jeg liker aller best den med salt karamell. Sjokolade med myk lakris inni. Deilig!

Kan bare signere på denne - den er rett og slett nydelig

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-18, 19:45   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lakris til oldemor

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Min absolutte lakris favoritt er Johan Bulow sine. Jeg liker aller best den med salt karamell. Sjokolade med myk lakris inni. Deilig!

Enig! Fikk smake i lokal butikk nå, så gaven er kjøpt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no