Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-17, 16:50   #321
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At jeg endelig fikk tatt kjøkkenet ordentlig, rydda i kjøkkenskapene og omorganisert litt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 16:55   #322
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At eg fekk med meg alle tre trolla på søndagstur i nydelig solskinn. Ingen sure miner eller noko.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 17:11   #323
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Søndag.


En fin en og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 17:56   #324
Frøken Frøken
Fersk fisk
 
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Innlegg: 85
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Hentet minstebølla hos bestemor etter barnefri helg.
Etter gjensynsgleden å dømme, skulle man tro at det hadde gått minst to uker siden sist vi så ham.

__________________
-------------------------------------------
2004 & 2011
Frøken Frøken er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 18:27   #325
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Jentene mine... Katta dro med seg en levende mus inn nå nettopp, en bitteliten sak som sikkert bare er en unge. De var så redde for at den var skadet, og insisterte på at vi måtte ta vare på den og sørge for at den fikk sjansen til å komme seg litt før den blir satt ut i kulda. Så nå står den i en liten eske med avispapir i strimler ved siden av meg, med litt knust kattemat og müsli, og vann i en flaskekork.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 19:05   #326
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jentene mine... Katta dro med seg en levende mus inn nå nettopp, en bitteliten sak som sikkert bare er en unge. De var så redde for at den var skadet, og insisterte på at vi måtte ta vare på den og sørge for at den fikk sjansen til å komme seg litt før den blir satt ut i kulda. Så nå står den i en liten eske med avispapir i strimler ved siden av meg, med litt knust kattemat og müsli, og vann i en flaskekork.


Jeg redder også mus og fugler som katten drar med seg inn (hvis de er levende og virker uskadet).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 19:12   #327
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg redder også mus og fugler som katten drar med seg inn (hvis de er levende og virker uskadet).

Bra.

Nå sitter den i en krok og spiser havregryn. Hva bør disse småttisene spise, tro?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 20:50   #328
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At jeg fikk tatt meg en sykkeltur for første gang på lang tid. Det gir virkelig en egen frihetsfølelse å suse ned en bakke og få vind i ansiktet.

At den meget sjenerte datteren vår på eget initiativ spurte om hun kunne få være med en venninne hjem til henne.

At en kompis av sønnen bestemte seg for å velge samme fritidsaktivitet som han, så blir han ikke den eneste gutten på partiet.

At brannsåret på foten min er i ferd med å gro.

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 23:31   #329
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At guttungen som nesten ble stemplet som dum på barneskolen har begynt ungdomsskolen med en 4+ i valgfag og en 6er i samfunnsfag.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 23:47   #330
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

At guttungen som nesten ble stemplet som dum på barneskolen har begynt ungdomsskolen med en 4+ i valgfag og en 6er i samfunnsfag.

Dette.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 23:53   #331
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

18 nye musikanter som har spilt sammen i dag for første gang, med stor suksess!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 17-09-17, 23:57   #332
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

At guttungen som nesten ble stemplet som dum på barneskolen har begynt ungdomsskolen med en 4+ i valgfag og en 6er i samfunnsfag.

Stemplet som dum!! Det gjør meg forbanna. Men herlig å høre at han blomstrer nå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 00:55   #333
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Minstejentas judokamper, ansiktsuttrykket hennes da hun greide "ippon" i andre kamp, og en hel masse idrettsglede fra drøssevis av andre judounger i Nadderudhallen.

Og generelt en superkoselig Oslohelg alene med judojenta.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-09-17 kl 14:29.
My er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 08:03   #334
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nå sitter den i en krok og spiser havregryn. Hva bør disse småttisene spise, tro?


Både fugler og mus spiser korn og frø i allefall. Jeg pleier i grunnen sjelden å gi dem mat. Hvis de ikke er i så god form at de stikker straks jeg slipper dem ut legger jeg dem i en eske med litt vann tilgjengelig og setter esken litt beskyttet på verandaen slik at de kan fly/springe av gårde når de kommer seg igjen.
En gang skulle jeg ta fra katten en særdeles levende mus som sprang inn åpningen i veggen under en skyvedør. Det var jo ikke bra og vi måtte få lokket den ut. Jeg prøvde med en bit ost (har da sett Tom & Jerry ), men jeg søkte litt på nett og fant ut at de liker mat med mye smak og lukt, f.eks. salami. Så da prøvde jeg det og 10 sekunder etter kom musa ut og ble fanget og sluppet fri ute.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 09:16   #335
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Både fugler og mus spiser korn og frø i allefall. Jeg pleier i grunnen sjelden å gi dem mat. Hvis de ikke er i så god form at de stikker straks jeg slipper dem ut legger jeg dem i en eske med litt vann tilgjengelig og setter esken litt beskyttet på verandaen slik at de kan fly/springe av gårde når de kommer seg igjen.
En gang skulle jeg ta fra katten en særdeles levende mus som sprang inn åpningen i veggen under en skyvedør. Det var jo ikke bra og vi måtte få lokket den ut. Jeg prøvde med en bit ost (har da sett Tom & Jerry ), men jeg søkte litt på nett og fant ut at de liker mat med mye smak og lukt, f.eks. salami. Så da prøvde jeg det og 10 sekunder etter kom musa ut og ble fanget og sluppet fri ute.

Vi får vel sette fri den lille stakkaren i dag. Den klarte seg fint gjennom natten og har god appetitt, og er klar for nye eventyr ute.

I morges hørte vi et dunk utenfor kjøkkenvinduet, og på bakken fant vi en svimeslått liten fugl. Jentene prøvde å få den til å fly, men den ville bare tilbake i tryggheten og nektet å forlate dem. Så vi måtte passe på tre katter som gjerne ville ta både markmus og liten fugl i dag. Wildlife SOS.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 09:45   #336
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

I morges hørte vi et dunk utenfor kjøkkenvinduet, og på bakken fant vi en svimeslått liten fugl. Jentene prøvde å få den til å fly, men den ville bare tilbake i tryggheten og nektet å forlate dem. Så vi måtte passe på tre katter som gjerne ville ta både markmus og liten fugl i dag. Wildlife SOS.


Ja, her er det fugler som krasjer i stuevinduene flere ganger i uken. De fleste flyr heldigvis sin vei med en gang, men det er noen som blir svimeslått og som jeg må plukke opp og legge på et trygt sted til de har kommet seg. Det hender katten oppdager det og traver fram og tilbake i vinduskarmen og lager knatrelyder mens hun følger med på godbiten som slapper av i en eske på benken utenfor.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 11:55   #337
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Null hull!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 12:46   #338
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Aleinetid og tur med minstejenten min.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 13:55   #339
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Sol og fridag!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-09-17, 14:17   #340
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Pannekake med nugatti og jordbær.... Er hjemme med minste som har ei skadet tå og hun er mildt sagt sur i dag.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no