Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

God grønnsaksbuljong?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-15, 23:45   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

God grønnsaksbuljong?

Mannen og jeg har bestemt oss for at minst to dager i uka skal være helt uten animalske produkter til middag. Vi har alltid en suppedag i uka som er uten kjøtt,men nå vil jeg droppe fond/buljongen her.
Hva slags buljong smaker mye og godt ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-15, 23:53   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God grønnsaksbuljong?

Jeg liker godt denne. Den har mye smak. Mener det finnes både med og uten gjær, http://etikken.mamutweb.com/Shop/Pro...6r-250g/100939

Tror de selges i flere helsekostbutikker

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 00:14   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God grønnsaksbuljong?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg liker godt denne. Den har mye smak. Mener det finnes både med og uten gjær, http://etikken.mamutweb.com/Shop/Pro...6r-250g/100939

Tror de selges i flere helsekostbutikker

Takk for tips, skal sjekke ut!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 20:20   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God grønnsaksbuljong?

Åh, jeg blir så lykkelig av å lese sånt at jeg nesten gråter.
Du må bare spørre om du lurer på noe, hele min familie lever jo helt uten noe animalsk hele året og jeg er en racer på kjøkkenet, bare for å skryte vilt og hemningsløst.

Jrg bruker for det meste Toro sin grønnsaksbuljong. Synes den er god. Eller Knorr sin økologiske. Eller Vegeta, en blå pose med grønnsaksbuljongpulver som selges på internasjonale butikker. Veldig god til alt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no