Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-14, 17:18   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Skal kjøpe nye godstoler, og lurer på om møbler pleier å være biligst i romjula eller på nyttårssalget?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-14, 08:15   #2
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Det lurer jeg også på, trenger ny sofa. Innbiller meg at det er like billig i januar?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-14, 11:20   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Ja det tenker jeg også, men det er lenge siden jeg har kjøpt møbler på denne årstiden.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-14, 23:55   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Ser at Bolia har 20% nå, men de har jo 50% på utvalgte sofaer innimellom. Innbilder meg at det er bedre salg i januar enn nå.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 01:47   #5
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Jeg registrerer bare at Skeidar har kjørt tilbud på Wonderland senger i hele desember, og at senga som er med i romjulssalget er dyrere enn det tilbudet de kjører fra før. Så greit å være obs.

Bolia kjører nye kampanjer hver uke. Hvis man ønsker seg noe fra Bolia, er det bare å vente på kampanjen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 18:34   #6
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpe møbler på romjulssalg eller nyttårssalg?

Vi har avventet. Spent på å se hva som kommer 2.januar.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no