Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-14, 13:51   #41
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Lille julaften har jeg hvit duk, røde dekketalerkner, hvitt service, sølv og krystall. Store sølvstjerner og sølvlysestaker. Tror jeg har røde lys også.

Julaften er det hvitt på hvitt, men da er det røde julekuler litt strødd utover bordet. Iom at det meste er i hvitt og sølv er det en stor oppsats med store røde roser og grønt på bordet.

Jeg har også arvet en slik brodert duk som GinaK om enn med ett litt annet mønster men sikkert fra samme "serie". Desverre er den for kort til spisestuebordet så jeg får ikke brukt den, men jeg har den på kjøkkenbordet og det er juleminner fra jeg var liten. Når mamma la den duken på spisestuebordet lille julaften, DA var det jul!

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 14:11   #42
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Her er tre ulike varianter fra jula og nyttår hos oss i fjor.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg jul1.JPG (37,7 KB, 86 visninger)
Filtype: jpg jul2.JPG (35,3 KB, 79 visninger)
Filtype: jpg jul3.JPG (50,5 KB, 88 visninger)
__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 14:35   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.671
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Rød duk, hvite tallerkener, glass, røde glass til akevitt for de som vil ha det - små lyslykter med snøkrystaller, evt noe snøkrystaller til pynt. - servietter etter hva jeg vil ha.

Ett år hadde vi dekketallerkener i gull - det ble og fint, egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 17:59   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Vi skal feire på Høttah, så der blir salig svigerfars gamle klassiske servise, Skaugum bestikk og mye tinn.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (96,9 KB, 113 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 18:02   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg er ikke så opptatt av at alt skal være hvitt og matche. Jeg synes det er koselig med arveting.

Jeg fikk denne linduken av mamma da jeg flyttet ut og den er fra farmoren min som broderte den på 50-tallet.
Jeg har hatt den på bordet hvert år siden vi begynte å feire jul hos oss, i 2001 så synes den har klart seg bra.

Den ligger på bordet fra lille julaften til over nyttår så derfor har jeg sånne runde underlag under hver kuvert sånn at jeg slipper å vaske duken, som jeg tidligere gjorde. Det er et sabla pes å stryke den også.

Kjempefin duk!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-14, 18:27   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Ja det var virkelig en koselig duk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-14, 15:04   #47
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Jeg kikket litt på et interiørprogram i går kveld. Der tipset de om å ta den nyvaskede duken 10 minutter i tørketrommelen for så å strekke den halvvåte duken godt over bordet. Det skulle gi en krøllfri og pen duk. Funket som bare det på damaskduken min.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-14, 15:59   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Ja, det hørtes ut som en god løsning på et teakbord.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-14, 16:53   #49
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Jeg har dekket til kongen, og da måtte vi gå over duken med strykejern etter at den var lagt på bordet for å få den glatt og pen nok.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-14, 23:10   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.330
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Det ble hvit duk med rød juleløper på etter mine besteforeldre som er døde. Veldig koselig med arveting synes jeg. I tillegg hadde vi sølvlysestaker og mange små Hadeland glassnisser, rød og blå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 08:22   #51
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har dekket til kongen, og da måtte vi gå over duken med strykejern etter at den var lagt på bordet for å få den glatt og pen nok.

Det er sånn jeg alltid har gjort det. Jeg legger håndklær på bordet, og legger den strøkne duken på bordet, og tar jeg den siste strykefinishen mens duken er på, og så drar jeg bort håndklærne. Da blir det fint! Og så hevder min mor og søster at brettekanten på midten skal være der. Jeg tror ikke på det. Jeg tror de sier det fordi da slipper de det strykestyret jeg holder på med.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 09:37   #52
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Bordet vårt ble dekket med hvite tallerkner, rød duk, en julerose, 6 stk englespill, en juletre-te-lysestake (sånn med stjerner i så det lyser ut gjennom), et par te-lysestaker i fattigmannssølv, ett hjemmepynta kubbelys, et SFO-pyntet syltetøyglass, og: tamtarratamm: påskeservietter. Servietter hadde vi visst helt glemt. Men i anledning at det går mot lysere tider og vår, var det jo bare på sin plass med lekre servietter med gåsunger på (altså sånne på trærne). Passet på sitt underlige vist visuelt sammen med julerosen, om ikke annet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 09:40   #53
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Sånn ble årets her. Ønsker meg stadig nye tallerkener...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (78,1 KB, 88 visninger)
Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 10:25   #54
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Det er sånn jeg alltid har gjort det. Jeg legger håndklær på bordet, og legger den strøkne duken på bordet, og tar jeg den siste strykefinishen mens duken er på, og så drar jeg bort håndklærne. Da blir det fint! Og så hevder min mor og søster at brettekanten på midten skal være der. Jeg tror ikke på det. Jeg tror de sier det fordi da slipper de det strykestyret jeg holder på med.

Jeg la på duk med sirlige bretterfra renseriet. Det ser egentlig veldig ordentlig ut.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 20:14   #55
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Utdrag fra vårt bord. Det eneste vi pyntet med utenom dekketøyet var det lille treet som synes på bildet og noen små flasker (thnx Pøbelsara) med kvister med bittesmå kongler i.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 30-09-15 kl 17:40.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 20:46   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

En bonus med å feire jul alene er for øvrig de nydelige, håndbroderte linserviettene med initialer på jeg har fått av Teofelia.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 20:50   #57
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En bonus med å feire jul alene er for øvrig de nydelige, håndbroderte linserviettene med initialer på jeg har fått av Teofelia.

Åh, så heldig du er. Det er noe jeg virkelig ønsker meg, meg mine evner når det gjelder håndarbeid er særdeles mangelfulle, og ingen har kommet på å gi meg noe slikt. Skal settes på ønskelisten til neste år.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 00:35   #58
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Åh, så heldig du er. Det er noe jeg virkelig ønsker meg, meg mine evner når det gjelder håndarbeid er særdeles mangelfulle, og ingen har kommet på å gi meg noe slikt. Skal settes på ønskelisten til neste år.

Jeg har damaskseervietter med riktig bokstav på mitt etternavn til åtte. Helt nydelige, kjøpt på loppis. Hvis du vil, kan jeg holde utkikk ved neste korsvei. Er ikke sikkert det er rette initialer, men vi får mye vakkert inn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 00:38   #59
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.170
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har damaskseervietter med riktig bokstav på mitt etternavn til åtte. Helt nydelige, kjøpt på loppis. Hvis du vil, kan jeg holde utkikk ved neste korsvei. Er ikke sikkert det er rette initialer, men vi får mye vakkert inn.

Ja, gjør det. Er jo ikke å nøye med initialer, man heter jo både det ene og det andre rundt forbi, og andre i famiilien har andre bokstaver som funker

Skimter du forresten symaskinoljeflasken gjennom glasset på bildet der?

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 00:41   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Ja, gjør det. Er jo ikke å nøye med initialer, man heter jo både det ene og det andre rundt forbi, og andre i famiilien har andre bokstaver som funker

Skimter du forresten symaskinoljeflasken gjennom glasset på bildet der?

Jepp! Så bra at de blir brukt! ❤️❤️❤️

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no