Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

1 uke alene

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-14, 20:06   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1 uke alene

Jeg har fått vite at mannen skal ta med barna en uke alene til sommeren sammen med svigers. Det er første gangen jeg er alene uten barn en hel uke.

Hva i all verden skal jeg finne på? Være alene på hytta?
Være hjemme? Jobbe?
Hva ville du gjort?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:08   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde tatt meg fri og blitt hjemme. Sovet lenge, vært oppe hele natta, drukket øl hver dag og lest masse bøker jeg ellers ikke rekker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:10   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1 uke alene

En hel uke alene høres helt himmelsk ut. Jeg ville blitt hjemme eller på hytta helt alene. Lest bøker og ikke møtt et eneste menneske med mindre jeg måtte.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:15   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg tror jaggu jeg hadde kjøpt meg en billig restplass og rett og slett dratt til syden for å sikre meg finvær. Der hadde jeg sovet lenge, spist god mat, lest bøker og badet.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:17   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde kjedet meg veldig, jeg liker å ha poden rundt meg.

Utenom det så hadde jeg nok tilbragt tid md venner, lest bøker og slappet av.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:17   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde sikkert funnet meg et prosjekt (oppussing av en eller annen art) hjemme eller på hytta og drevet med det, samt spist mye god mat og drikke!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:37   #7
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde tatt meg fri og blitt hjemme. Sovet lenge, vært oppe hele natta, drukket øl hver dag og lest masse bøker jeg ellers ikke rekker.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:40   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde dratt på hytta (i Spania) eller et annet sted med sol og varme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:45   #9
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Personlig synes jeg det er så gøy å reise med ungene at jeg sliter litt med å reise steder aleine når de er hos ex-Ulven. Så jeg ville vært på hytta eller hjemme, og benyttet anledningen til å gjøre ting jeg ikke får gjort ellers, henge med barnløse venner, gå på kino aleine, lese uten forstyrrelser osv.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:45   #10
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg er alene to uker hver sommer (mannen er hjemme i helgene, da) mens ungene er hos svigers. Jeg jobber, fordi noe av poenget er å få dekket opp de ukene SFO er stengt, men jeg syns det er kjempedeilig. Og jeg kunne godt tenkt meg å ha fri selv også. Drikke vin hos en venninne på en helt vanlig tirsdag f.eks. Gå på kino, male en vegg eller tre, lese bok i solen, ha takeaway sushi til middag oftere enn jeg burde. Alle disse tingene gjør jeg selv om jeg jobber, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:49   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde ikke taklet det. Jeg hadde jobbet (og forsøkt å hatt det mest mulig gøy i fritiden) eller blitt med. Ikke fordi jeg ikke kan være uten ungene, tvert i mot, haha, men jeg ville hatt mannen der, og jeg trives ikke med å være alene for lenge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:52   #12
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1 uke alene

Høres deilig ut. Jeg hadde sovet lenge, vært oppe sent, gått på kino, lest bøker og drukket masse øl. Spist lunsj på kafe og bare kost meg. I tillegg til å sette av tid til å rydde/vaske huset alene.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:57   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg hadde kjedet meg veldig, jeg liker å ha poden rundt meg.

Det er nettopp det. Jeg har barnefri 1 uke noen ganger i året når poden er sammen med pappaen sin hos farmor og farfar, og jeg gleder meg alltid veldig og kjeder meg noe voldsomt ca 5 timer etter at han har dratt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 20:57   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Hadde jeg hatt penger så hadde jeg tatt med meg Kindlen til et billig sydenland.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:02   #15
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg hadde sannsynligvis jobbet deler av uken, for jeg savner å kunne ta noen langdager og styre når jeg drar hjem selv. Så ville jeg brukt kveldene på kinoturer, vin med venninner og noen kvelder helt aleine hjemme. Og så ville jeg sovet hele netter! Jeg hadde ikke kjedet meg.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:21   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg kan jo si hva jeg gjør når jeg er alene hjemme.. Jeg treffer venner, lager meg favorittmaten min, sover lenge, sitter oppe halve natta, ser på Netflix går meg turer og koser meg gløgg i hjel.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:22   #17
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1 uke alene

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde tatt meg fri og blitt hjemme. Sovet lenge, vært oppe hele natta, drukket øl hver dag og lest masse bøker jeg ellers ikke rekker.


Samme her (med unntak av ølet).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:26   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1 uke alene

Da hadde jeg sovet når det passet, ryddet og vasket, lest masse, sola meg uten forstyrrelser, og jobbet langdager om det var aktuelt. Gått på cafe, møtt venner, og rett og slett bare kost meg.

Før jeg traff mannen jeg er gift med så hadde jeg jo barnefri i perioder, da var det nettopp dette jeg gjorde.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:34   #19
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1 uke alene

Høres vidunderlig ut! Ville tatt fri, men ville nok hatt et lite og overkommelig prosjekt å dille med likevel, tapetsert ny fondvegg på soverommet eller noe sånt. Og så ville jeg lest masse, spist voksen mat barna ikke liker, tent stearinlys, sittet oppe til sent på natt og lakket neglene. Og lengtet etter mann og barn.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-14, 21:38   #20
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1 uke alene

Jeg ville nok ha jobbet inn litt fleksitid og fyllt opp med avtaler på kveldstid.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no