Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal et hotell på Gran Canaria

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-13, 00:29   #1
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Anbefal et hotell på Gran Canaria

Vi reiser til Gran Canaria i juni. Mannen og jeg, barna på 3 og 5, og foreldrene mine. Det må selvsagt være barnevennlig og gjerne shoppingmuligheter. Tror vi satser på all inclusive. Gjerne gode senger (vet det finnes hoteller som har ordentlige dyner istedenfor de klamme laknene og de skitne teppene, det hadde i tilfelle vært helt topp!) og mulighet for en tre roms leilighet eller hotell med separat soverom. Vi har aldri vært på Gran Canaria, så kom med tips!

Vi reiser fra Oslo og det er det samme hvilken turoperatør vi reiser med, pris spiller heller ingen stor rolle.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 01:03   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anebfal et hotell på Gran Canaria

Vi trives veldig godt på sunwing arguineguin, men har ikke vært noe annet sted på gc så derfor kan jeg ikke sammenligne. Har vært der to år på rad.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 17:34   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Me har berre vore til GC ein gong. Da reiste me med Star Tour og budde på Bahia Feliz. Eg likte meg ikkje så godt der. Det var altså ikkje anbefaling.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 18:16   #4
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Tror det er lurt å bestille tidlig hvis dere skal på sunwing arguineguin, det er et populært hotell. Barnevennlig, og nært shopping og Strand. De har fine bassenger på området. Gangavstand til arguineguin og en kort taxitur til puerto rico. Til puerto rico kan man dra noen kvelder for å spise eller shoppe i yallabutikker, men jeg synes det er for masete å bo der. Det finnes mange fine hoteller nært amadoresstranden også.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:16   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Jeg har vært flere steder på GC, men aldri prøvd All Incusive, bare så det er sagt. Men jeg tror jeg ville foretrukket Maspalomasområdet, evt Meloneras. Kanskje, kanskje et mindre område rundt Amadores eller Tauro, jeg er ikke sikker. Generelt synes jeg det er en del kjipe steder der, men klimaet er jo deilig, da. Arguineguin er den eneste byen som er autentisk, men den er nokså død, men hvis man liker hoteller som Sunwing eller Anfi, så er det sikkert greit der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:17   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Hvor er det shopping nær Arguineguin? Det har jeg aldri sett noe til. Og jeg har lett. Fant bare et lite senter på oppsiden av hovedveien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:30   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Jeg likte ikke Sunwing Arguineguin. Vi liker oss best på Maspalomas eller Amadores. Bahia Felize var heller ikke noe vi likte.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:36   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Må det være GC? Jeg har vært der tre ganger, og det har ikke egentlig overbevist. Derimot var både shopping, mat og hotell bra på Los Christianos på Tenerife.

Vi har ellers vært svært fornøyd med Sunwing på ferie med mindre barn, men vi har ikke vært på sunwing arguenigin.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:43   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg likte ikke Sunwing Arguineguin. Vi liker oss best på Maspalomas eller Amadores. Bahia Felize var heller ikke noe vi likte.

Jeg er helt enig. Men jeg er ikke den rette å spørre om feriesentre.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:43   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Er enig at Tenerife er en mer spennende øy.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:48   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Er enig at Tenerife er en mer spennende øy.

Greit å vite. Den eneste av de "vanlige" jeg ikke har vært på. Ville du dratt dit også om vinteren?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:51   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Ikke AI da, men vi var på Cordial Mogan Valle i Puerto de Mogan i november. Veldig fornøyd med både hotellet og byen. Stor leilighet med 2 soverom og altanen var like stor som leiligheten innvendig. Stort supermarked rett overfor hotellet og flislagt bred gangvei helt ned til byen. Fin strand, mange gode restauranter og en isbar med fantastisk hjemmelaget is nær stranden.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 23:55   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Greit å vite. Den eneste av de "vanlige" jeg ikke har vært på. Ville du dratt dit også om vinteren?

Jeg har vært der på vinteren to ganger, og det er ganske likt som GC egentlig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 00:02   #14
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Kan anbefale Hotel Serenity på Amadores. Det har riktignok verken all inclusive eller frokost, men beliggenheten er super, om man trives med bassenglivet og ikke er avhengig av strand nær ved. Har eget barnebasseng. Luftig og god beliggenhet med utsikt, lite charter-følelse

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 00:15   #15
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anebfal et hotell på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Vi trives veldig godt på sunwing arguineguin, men har ikke vært noe annet sted på gc så derfor kan jeg ikke sammenligne. Har vært der to år på rad.

Vi likte oss også godt her.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 02:16   #16
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor er det shopping nær Arguineguin? Det har jeg aldri sett noe til. Og jeg har lett. Fant bare et lite senter på oppsiden av hovedveien.

Det har kommet et senter i nabobyen som er litt større. I El Tablero, ligger langs hovedveien, men det er kjøreavstand. Jeg har ikke vært der ennå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 13:27   #17
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anebfal et hotell på Gran Canaria

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Vi likte oss også godt her.

Har kun vært der på sommeren da. Og de siste årene. Forstår at de har renovert der i det siste. Så aner ikke hvordan det var før. Hvis man er ute etter et trygt, rent og barnevennlig hotell med god mat, så anbefaler jeg det gjerne. Det er lite som skjer i området så vil man ut og oppleve må man reise litt rundt på øyen. Jeg syns gc har mye å by på

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 14:49   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Haha, den absolutt eneste gangen jeg har blitt kraftig matforgiftet på ferie, til og med Thailand og Malaysia inkludert, og også Tyrkia og Hellas, er faktisk på Sunwing Arguineguin. Men det var sikkert tilfeldig, altså. Det var ikke buffet, engang, det var en nydelig treretters nyttårsmeny.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-13, 19:00   #19
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Vi bodde på Riu Vistamar i Amadores. Likte det veldig godt, men det er jo veldig AI, da.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-13, 23:52   #20
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Anbefal et hotell på Gran Canaria

Takk for tips! Anbefalingene spares til senere, for nå blir det visst en tur til Asia i april i stedet.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no