Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 15:17   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Den som man strikker fra arm til arm. Jeg begynte på denne for sånn ca et år siden og kom kanskje 10 cm avgårde før jeg ga meg. Tenkte jeg skulle prøve meg på nytt nå. Siden jeg ikke har kommet så langt trenger jeg sikkert ikke rekke opp noe, men nå finner jeg ikke oppskriften!

Noen som har den liggende, str. 3-4 år?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:39   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Jeg har raglangenseroppskriften, men det skal kanskje litt til at ermene er de samme?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:00   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Den her er sånn man begynner å strikke nederst på ene ermet også strikker man seg over til andre sidne og ned andre ermet. Raglangenser hørtes fryktelig avansert ut. Dette er bare rettstrikk, hele veien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:05   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Dette hørtes jo nesten så enkelt ut at jeg også kanskje får det til?

Finnes det et bilde av den også et sted kanskje?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:13   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Her er jakka.

Tenker å strikke den med bare krave i stedet for hette, slik at den er grei å bruke om vinteren under dress også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:22   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Sitat:

Denne handlingen kunne ikke utføres. Grunnen kan være at du ikke har brukt systemet på en stund, og er blitt avlogget. Gå til påloggingsskjermen for å logge på igjen

Klarer du å kopiere kun bildet og lime det inn i tråden tror du? *gruselig nysgjerrig*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:40   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Klarer du å kopiere kun bildet og lime det inn i tråden tror du? *gruselig nysgjerrig*

Jeg prøvde det først, og jeg så bildet før jeg trykket "send svar", men det ble til en ikkefungerende link. Er så trøblete med nøstebarn sine sider.

Men hvis du går inn på www.nostebarn.no, trykker på til butikken i menyen til venstre, så på garn med tilbehør da er jakka den som ligger øverst til venstre. Jeg strikker i lysegrønt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:44   #8
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Morsom! Nå vil jeg også ha oppskrift

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:32   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Noen som har oppskriften på Nøstebarns voksejakke liggende?

Jeg har!

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no