Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kidnappingssaken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-19, 01:40   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Hanne Kristin Rohde sa det godt under programmet Åsted Norge i dag når hun fikk spørsmålet om hvordan hun trodde familien hadde det. (idiotisk spørsmål i utgangspunktet, enhver bør skjønne hvilken unntakstilstand familien befinner seg i). Men igjen, Rohde er en strålende dame, syntes jeg, hun ba oss også tenke på hvordan den kidnappede har det, hva hun tenker, hvordan hun føler rundt dette at familien lever i uvisshet.

Så oppfordres vi til å bruke Google og andre digitaile hjelpemidler for å skru tiden tilbake 75 dager, jeg må innrømme at jeg sliter med å huske hvem som passerte meg bare i dag, på vei til jobb. Jeg legger ikke merke til slikt, gjør den menige mann i gata det? Hvis jeg ser noe mistenksomt går jeg bort med det samme, ellers "passerer" livet forbi meg kl 08 på morningen. Bør man bli mer bevisst? Legge igjen spor, slik at man kan søke tilbake? En vanskelig tanke, jeg syntes jeg er synlig nok.

De bor i Lørenskog, et tett befolket sted, de bor ved Langvannet, hvor mange lufter ikke hunden sin der hver morgen eller tar seg en joggetur der? Hvor mange 1.000 biler kjører på RV159 på vei fra Romerike til Oslo? Det er som å lete i en høystakk, jeg håper det kommer en snarlig løsning her.

Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-19, 10:11   #22
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg synes egentlig ikke det er nødvendig med tråder hvor man spekulerer i navngitte menneskers verste mareritt, som fortsatt pågår.

Enig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-19, 13:06   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Nei. Men jeg håper de finner henne i noenlunde god behold, et håp finnes vel ennå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-19, 21:20   #24
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg syns dette er en helt forferdelig sak. I dag fikk jeg en skikkelig vekker av et radiointervju med en ekspert. Han sa at det fantes flere tilsvarende saker i utlandet hvor man hadde betalt ut løsepenger til feil person. Og at det derfor var ekstra viktig å få bevis for at en påstått kidnapper faktisk hadde offeret i sin varetekt.

Av alle sleske måter å skaffe seg penger ulovlig på!

Tja, at heleren er like god som stjeleren? At de er like ille å late som man er kidnapper som å være det? Det var i alle fall en ny tanke.

Det jeg synes er mest interessant med selve saken er at det er flere eksperter som mener det er mørketall i kidnappingssaker i Norge.

Håper selvsagt på best mulig utfall i saken.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-19, 21:29   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Så oppfordres vi til å bruke Google og andre digitaile hjelpemidler for å skru tiden tilbake 75 dager, jeg må innrømme at jeg sliter med å huske hvem som passerte meg bare i dag, på vei til jobb. Jeg legger ikke merke til slikt, gjør den menige mann i gata det? Hvis jeg ser noe mistenksomt går jeg bort med det samme, ellers "passerer" livet forbi meg kl 08 på morningen. Bør man bli mer bevisst? Legge igjen spor, slik at man kan søke tilbake? En vanskelig tanke, jeg syntes jeg er synlig nok.

De bor i Lørenskog, et tett befolket sted, de bor ved Langvannet, hvor mange lufter ikke hunden sin der hver morgen eller tar seg en joggetur der? Hvor mange 1.000 biler kjører på RV159 på vei fra Romerike til Oslo? Det er som å lete i en høystakk, jeg håper det kommer en snarlig løsning her.

Hjelpes ja, det har jeg tenkt mye på. Hvis jeg fikk vite at det hadde foregått noe kriminelt her rundt meg en random dato for ca 10 uker siden hadde jeg ikke hatt sjans til å huske hvor jeg var eller hvem jeg møtte, om jeg gikk forbi noen med lue, eller hvilke farger det var på bilene som stod parkert i gata.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 17:54   #26
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Nå er det et leserinnlegg i en avis, husker ikke, hvor en pårørende av tidligere kidnappingsoffer ønsker at det skulle vært betalt pengene som kidnapperne krevde.

Er det innenfor å diskutere om staten Norge burde eller ikke burde betale løsepenger i slike saker?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 18:28   #27
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Nå er det et leserinnlegg i en avis, husker ikke, hvor en pårørende av tidligere kidnappingsoffer ønsker at det skulle vært betalt pengene som kidnapperne krevde.

Er det innenfor å diskutere om staten Norge burde eller ikke burde betale løsepenger i slike saker?

Jeg tenker det er innafor å diskutere, men heller som egen sak.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 19:12   #28
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Er det innenfor å diskutere om staten Norge burde eller ikke burde betale løsepenger i slike saker?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg tenker det er innafor å diskutere, men heller som egen sak.

Jeg tenker at det ikke er noe å diskutere. Hvis man er i tvil om det er noe å diskutere, så bør man stille seg selv følgende spørsmål:

Vil det bli flere eller færre kidnappinger av at en rik stat som Norge viser at man på statsnivå er villige til å betale løsepenger?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 19:25   #29
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg tenker at det ikke er noe å diskutere. Hvis man er i tvil om det er noe å diskutere, så bør man stille seg selv følgende spørsmål:

Vil det bli flere eller færre kidnappinger av at en rik stat som Norge viser at man på statsnivå er villige til å betale løsepenger?

Nå er jeg ikke så veldig flink å formulere meg, men skal prøve. Det her tror jeg er en slik ting at som gruppe og for hele befolkningen så er svaret nei vi kan ikk e betale løsepenger, men så fort feks mitt barn hadde vært kidnappet ville jeg så inderlig at det skulle blitt betalt.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 19:32   #30
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Det her tror jeg er en slik ting at som gruppe og for hele befolkningen så er svaret nei vi kan ikk e betale løsepenger, men så fort feks mitt barn hadde vært kidnappet ville jeg så inderlig at det skulle blitt betalt.

Det er ikke fullt så enkelt. Rent logisk sett er det ingen grunn til å tro at bare fordi løsepenger blir betalt, så blir kidnappingsofferet levert tilbake i god behold.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 19:54   #31
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er ikke fullt så enkelt. Rent logisk sett er det ingen grunn til å tro at bare fordi løsepenger blir betalt, så blir kidnappingsofferet levert tilbake i god behold.

Det er sant, man har ingen garanti.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 20:53   #32
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Jeg sjekket Google og fant ut at jeg var i Trondheim. Men ganske meningsløst egentlig, jeg VET jo at jeg ikke har vært i nærheten av Lørenskog på over ti år uansett...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 20:56   #33
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Nå er det et leserinnlegg i en avis, husker ikke, hvor en pårørende av tidligere kidnappingsoffer ønsker at det skulle vært betalt pengene som kidnapperne krevde.

Er det innenfor å diskutere om staten Norge burde eller ikke burde betale løsepenger i slike saker?

Skal staten betale for en milliardær, mener du?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 21:45   #34
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Skal staten betale for en milliardær, mener du?

Hvis staten betaler vil det jo være attraktivt å kidnappe "hvemsomhelst"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 22:13   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg sjekket Google og fant ut at jeg var i Trondheim. Men ganske meningsløst egentlig, jeg VET jo at jeg ikke har vært i nærheten av Lørenskog på over ti år uansett...

Men si at tilsvarende hadde skjedd i Trondheim samme dag. Husker du om du passerte en mann på ca 180 cm, mørk bukse, mørk jakke, lue og mobil i hånden denne dagen?

Folk flest vet jo hvor de har vært, men hvem de passerte med en såpass "universal" beskrivelse, tør jeg faktisk påstå at de fleste ikke klarer å erindre etter 70-75 dager.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-19, 22:17   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men si at tilsvarende hadde skjedd i Trondheim samme dag. Husker du om du passerte en mann på ca 180 cm, mørk bukse, mørk jakke, lue og mobil i hånden denne dagen?

Folk flest vet jo hvor de har vært, men hvem de passerte med en såpass "universal" beskrivelse, tør jeg faktisk påstå at de fleste ikke klarer å erindre etter 70-75 dager.

Ja, da må det være en knagg, i så fall. Mange av oss har vel faste sekvenser av ting vi gjør og ruter vi går, så det er fort å blande.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 02:40   #37
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Skal staten betale for en milliardær, mener du?

Litt dårlig forklart og skulle hatt en lenke til leserinnlegget. Leserinnlegget var om en som hadde blitt kidnappet av IS og kravet var til norske myndigheter.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-19, 01:46   #38
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Drar opp denne igjen. Det har skjedd mye siden sist, uten at ihvertfall vi vanlige folk aner hva politiet har for slags teorier. Tidlig i sommer gikk politiet ut med at de endrer hypotese, til at dette er en drapssak med fingert kidnapping.

VG ser ut for å ha inside information som de slipper innimellom, de er f.eks. de eneste som har skrevet at familien betalte millioner i løsepenger i sommer, uten at dama dukket opp.

For noen dager siden skrev de at hun kan ha blitt drept i hjemmet, og det er kanskje noe vi vanlige synserne har tenkt som mulighet hele tida.
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...eg-en-loesning
Håper det stemmer at de nærmer seg en løsning, da. Og jeg er spent på hva svaret er i denne saken.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 12:23   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Idag er vel dagen for å dra opp denne tråden igjen?
Nå er ektemannen pågrepet og siktet for drap eller medvirkning til drap, og det er kommet fram at politiet har drevet skjult etterforskning og har avlyttet han hemmelig i lengre tid.

Veksler mellom NRK og TV2-nyhetene her, og leser VG på nett innimellom.
Litt for god tid når man er permittert...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-20, 12:24   #40
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Jeg fikk med meg det, så vidt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no