Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ny utfordring på Elixia

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-11, 13:31   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

1 november:
Bagen kom i dag, etter litt mas.
Klistremerke nr 1 innhentet i dag.

****
1. 1 november: 55 min xycling + 55 min power.
2. 6 november: 30 min styrke og core.
3. 7 november: 55 min Zumba.
4. 8 november: 55 min xycling + 55 min power.
5. 9 november: 30 min total step.
6. 10 november: 40 min xycling.
7. 13 november: 30 min Styrke og Core.
8. 14 november: 55 min zumba.
9. 15 november: 55 min xycling + 55 min power.
10. 20 november: 30 min styrke og core.
11. 21 november: 55 min zumba.
12. 22 november: 30 mn zumba.
13. 23 november: 55 min Total step og styrke.
14. 27 november: 30 min styrke og core.
15. 29 november: 55 min xycling + 55 min power.
16. 30 november: 3 timers xyclingmaraton.
17. 4 desember: 30 min styrke og core.
18. 6 desember: 55 min xycling.
19. 11 desember: 30 min styrke og core.
20. 12 desember: 55 min zumba.
21: 13 desember: 55 xycling + 55 min power.
22: Noen har klistret feil.
23: 16 desember: 55 min Zumba.
24: 18 desember: 40 min Zumba.
25: 19 desember: 55 min Zumba.
26: 20 desember: 55 min xycling + 55 min power.
27: 21 desember: 40 min Zumba.
28: 23 desember: 40 min Zumba.
29: 26 desember: 55 min Zumba.
30: 27 desember: 55 min xycling + 55 min power.
Finito!

****
31: 1 januar: 30 min ettellerannet + 15 min Zumba + 30 min Styrke og Core.

I dag møtte jeg opp på Elixia kl 11 for 40 min Zumba og 30 min Styrke og Core.
Instruktøren hadde derimot alarmen på vekking på sin iPhone og ble vekket av kollegaer kl 11.
Så vi hadde derfor 30 min ettellerannet av et medlem.
Så kom instruktøren og vi hadde 15 min Zumba og 30 min styrke og core.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 12:14   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.292
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

I'm in!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 00:02   #3
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg skrev meg opp i forgårs - ENDELIG var jeg en av de første på plakat nr. EN. jeg er alltid sånn langt bortover veggene, på nummer nitten og sånn. Treig. Men jeg fikk ikke klistremerke før i dag, da. For de startet jo ikke før i dag.

Luen? Skal vi gjette? Svart, akryl som gir støt omkrent, med grønn dekor? One size fits none? Annet enn fengselsinnsatte?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 00:12   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Første klistremerke i går kveld - Zumba.

Jeg hadde håpet å få se i hvert fall et bilde av luen, men dengang ei. Jeg gjetter på grønn akryllue med vm-logoen på og Elixia i svarte bokstaver.


Sist redigert av Éowyn : 13-11-10 kl 19:10.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 00:13   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.144
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Hvis noen ikke har venner irl, så tar jeg gjerne et gavekort! *lovåhåpe*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 07:50   #6
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jah, du kan få av meg. Eller av søstern. Vi har venner som enten allerede trener, eller som aldri kommer til å melde seg inn på et treningssenter.
På sommerutfordringen er jeg av de som ikke henter ut gavekortet.

Men jeg har venner, altså!

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 07:59   #7
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Eyy.. jeg trente i går, og så ingenting til en sånn kampanje.. Jeg vil å ha lue!!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 09:33   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg er med. De hadde ikke klistremerker ennå, da. Typisk. De er aldri helt a jour med hva som skjer. Ukemeldingen, som xycling-instruktøren leste oopp, omhandlet denne kampanjen, og da sa han at vi var med i trekningen om gaver. Men det har jeg ikke lest noen annet sted.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 11:03   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.164
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

En lue, altså? Det er nok akkurat det som trengs for å få meg i gang igjen. Jeg som er så glad i å gå med lue.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:52   #10
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En lue, altså? Det er nok akkurat det som trengs for å få meg i gang igjen. Jeg som er så glad i å gå med lue.



Jeg har fått klistremerke i dag.

Men jeg lurer på en ting. Jeg er medlem på ett senter, men trener mest på et annet. Der jeg trener mest var jeg i dag, og da skrev jeg meg opp og satte mitt første klistremerke. Var det dumt, burde jeg gjort det der jeg er medlem eller spiller det ingen rolle?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:54   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg lurer også på hvordan man gjør det når man trener på flere sentre? Kan man be om å få med klistremerke, slik at man har ett senter hvor man registrerer treningen? Eller kan de på hovedsenteret ditt sjekke i systemet om du har trent andre steder, og så utstede klistremerker for de gangene du har trent andre steder?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:56   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg lurer også på hvordan man gjør det når man trener på flere sentre? Kan man be om å få med klistremerke, slik at man har ett senter hvor man registrerer treningen? Eller kan de på hovedsenteret ditt sjekke i systemet om du har trent andre steder, og så utstede klistremerker for de gangene du har trent andre steder?

Det går fint, jeg har tidligere pleid å ta med klistremerke (bare å be om lapp bakpå), no problemo.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:34   #13
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Er det bare at man trener, eller er det noen spesielle timer man må på? Hvis man kan trene hva man vil, da er jeg med!! Jeg elsker luer

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:25   #14
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.654
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Opprinnelig lagt inn av knøttet, her.

Er det bare at man trener, eller er det noen spesielle timer man må på? Hvis man kan trene hva man vil, da er jeg med!! Jeg elsker luer

Hva man vil ja. Eneste kravet er faktisk å møte opp i resepsjonen, så man kan en tur i solariet for den del.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 19:59   #15
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Oj, dette har ikke jeg fått med meg. Jeg får ta meg en tur på Elixia i morgen. Hvis kampanjen også gjelder i Lillestrøm, så slenger jeg med. Har trent lite der i det siste, har stort sett trent kondisjon hjemme - og trenger et tupp i rumpa.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 18:07   #16
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Da er første klistremerke på plass og navnet mitt på en plakat laaangt bort og opp en trappn Må være ekstremt mange som trener der, altså.

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 19:09   #17
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Eg e me! To klistremerker til nå.
Spinng på mandag og Zumba i dag. Spinningen satt forsatt godt i beina, så fikk liksom ikke helt til vrikkingen i dag.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 20:37   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.634
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg får aldri til vrikkingen. Men det er jo gøy uansett - selv om man ser helt gal ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 20:38   #19
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg får aldri til vrikkingen. :knegg. Men det er jo gøy uansett - selv om man ser helt gal ut.

Jeg fortrekker og stå slik til at jeg ikke ser megselv i speilet.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:27   #20
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny utfordring på Elixia

Jeg står som regel på første eller andre rad, men er så opptatt av å se på instruktøren at jeg ikke ser i speilet.


Klistemerke nr 2 i dag. Bare 28 igjen til lue.

1. 1/11 - Zumba
2. 3/11 - Ellipsemaskin + styrketrening


Sist redigert av Éowyn : 13-11-10 kl 19:16.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no