Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sko med pigger

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-21, 18:46   #41
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Skjørtsko og fine var vel å ta i. Men kunne tenke meg noe slikt på tur! Synd de var så dyre...

Det er viktig å ha stil og særpreg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-21, 19:10   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har snowline brodder og elsker de. Sitter godt på foten (skoene) og jeg kan spasere rett opp og ned bratte bakker med klink-is. Jeg har de som heter trail. Har hatt andre brodder, men de kan ikke sammenliknes.
Kommer i en praktisk liten veske, har de alltid med i sekken.

Så ut som XXL har slike?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 21:54   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Haha, great minds. Mine Salomon er supre som piggsko.

Jeg gikk for denne løsningen.

Men da må jeg ha nye Salomon tursko til våren. Får kjøpe når XXL har tilbud.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 22:21   #44
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så ut som XXL har slike?

Ja, der jeg har kjøpt mine.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-21, 22:47   #45
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Jeg kjøpte meg nettopp et par icebug sko med pugger, og er kjempefornøyd! Kjøpte på xxl.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 00:25   #46
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Jeg liker sånne med pigger en kan vippe frem og tilbake - så kan en gå ut og inn av bygninger med skoene på.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 00:28   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Jeg har nylig kjøpt meg løpebrodder fra Nordic Grip, og jeg elsker dem! Merker ikke at jeg har dem på når jeg løper, vel å merke på is, snø eller grus. Asfalt funker ikke. Ja, bar asfalt. Asfalt med snø og is går selvsagt fint.

De er gode på alle mine løpesko, men også på vanlige vintersko.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 09:09   #48
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har snowline brodder og elsker de. Sitter godt på foten (skoene) og jeg kan spasere rett opp og ned bratte bakker med klink-is. Jeg har de som heter trail. Har hatt andre brodder, men de kan ikke sammenliknes.
Kommer i en praktisk liten veske, har de alltid med i sekken.

Disse har jeg også. Er ofte speilblank is her jeg bor og med disse sitter alle sko som støpt. Bruker de både til tur og til jogging med ymse joggesko.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 09:16   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Disse har jeg også. Er ofte speilblank is her jeg bor og med disse sitter alle sko som støpt. Bruker de både til tur og til jogging med ymse joggesko.

Hm. Ser på nettet at de er helt annerledes laget enn mine. Jeg er veldig glad i mine, men har jo ikke prøvd den mekanismen dine har. Er de gode å løpe med, disse også, altså?

De jeg har fikk toppscore i en eller annen test, ble jeg fortalt på Intersport. Men jeg har jo ingenting å sammenligne med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 09:53   #50
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Tja, gode og gode. Jeg har Sarva piggsko også, men synes disse sitter bedre på speilholka. Dette er jo hakket unna stegjern så de har godt grep. Synes ikke det er verre å løpe med disse enn piggsko, men nå har jeg ikke prøvd Icebug som jeg ser at mange er fornøyde med. Jeg liker å veksle på sko, det er derfor jeg går for brodder. En annen fordel er jo at man kan ta de av hvis det er snø og fint i marka, eller hvis det kommer partier på veien som er isfrie.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 09:59   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Argh! Er så irritert for at jeg ikke somlet meg til løplabbet og fikk pigget skoene mine da datteren min tok sine, uka før alt stengte ned! Alle godstedene mine å løpe er holkebelagt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 10:13   #52
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Argh! Er så irritert for at jeg ikke somlet meg til løplabbet og fikk pigget skoene mine da datteren min tok sine, uka før alt stengte ned! Alle godstedene mine å løpe er holkebelagt.

Morfar fikk engang pigget støvlene sine på bilverksted, men jeg vet ikke om det blir like godt (eller om de fortsatt gjør det).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 10:15   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Tja, gode og gode. Jeg har Sarva piggsko også, men synes disse sitter bedre på speilholka. Dette er jo hakket unna stegjern så de har godt grep. Synes ikke det er verre å løpe med disse enn piggsko, men nå har jeg ikke prøvd Icebug som jeg ser at mange er fornøyde med. Jeg liker å veksle på sko, det er derfor jeg går for brodder. En annen fordel er jo at man kan ta de av hvis det er snø og fint i marka, eller hvis det kommer partier på veien som er isfrie.

Det siste der liker jeg også. Her er det ofte vekslende føre på den måten når det først er is.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 10:17   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Argh! Er så irritert for at jeg ikke somlet meg til løplabbet og fikk pigget skoene mine da datteren min tok sine, uka før alt stengte ned! Alle godstedene mine å løpe er holkebelagt.

Send skoene til meg, så går jeg på Løplabbet for deg og sender dem deretter tilbake. Blir sikkert både billig og raskt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 10:20   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Jeg synes problemet med Nordic Grip er at de spenner over for mange størrelser. Mine er 34-37 (tror jeg), men de er mye mer 37 enn 34. Det går fint på tur/fjellsko, men på joggeskoene strammer de for langt opp rundt tærne, og glir bak hælen. Jeg skled fordi jeg plutselig gikk med piggene bak på skoen, i stedet for under.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 10:25   #56
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Morfar fikk engang pigget støvlene sine på bilverksted, men jeg vet ikke om det blir like godt (eller om de fortsatt gjør det).

Syklister får pigget dekkene på bilversteder også. Eller gjør det selv.
https://www.felleskjopet.no/maskin-o...-uve-35600603/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 11:28   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes problemet med Nordic Grip er at de spenner over for mange størrelser. Mine er 34-37 (tror jeg), men de er mye mer 37 enn 34. Det går fint på tur/fjellsko, men på joggeskoene strammer de for langt opp rundt tærne, og glir bak hælen. Jeg skled fordi jeg plutselig gikk med piggene bak på skoen, i stedet for under.

Den ser jeg faktisk. Jeg har 37-41, og siden jeg bruker 39-40 er de helt perfekte. Men da jeg vurderte å kjøpe et par til min mor, som bruker 41 i sko, ble jeg veldig i stuss. Neste størrelse e 41-47, tror jeg. Eller 41-45, muligens.


Sist redigert av Hyacinth : 28-01-21 kl 12:28.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 11:43   #58
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Argh! Er så irritert for at jeg ikke somlet meg til løplabbet og fikk pigget skoene mine da datteren min tok sine, uka før alt stengte ned! Alle godstedene mine å løpe er holkebelagt.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Syklister får pigget dekkene på bilversteder også. Eller gjør det selv.
https://www.felleskjopet.no/maskin-o...-uve-35600603/

Bestill pigger på nett og pigg selv! Jeg har gjort det. Jeg kjøpte Icespike herfra https://www.icespike.no/, men jeg synes de er litt grove og kommer til å kjøpe noe a la Felleskjøpet sine neste gang. Det er virkelig helt uproblematisk å skru dem inn i skoen sjøl med medkjøpt verktøy (pass på at det er med i pakka eller kjøp utenom).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 22:19   #59
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes problemet med Nordic Grip er at de spenner over for mange størrelser. Mine er 34-37 (tror jeg), men de er mye mer 37 enn 34. Det går fint på tur/fjellsko, men på joggeskoene strammer de for langt opp rundt tærne, og glir bak hælen. Jeg skled fordi jeg plutselig gikk med piggene bak på skoen, i stedet for under.

Jeg har disse også, men de gidder jeg ikke bruke engang. Jeg har slitt med at de faller av.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-21, 22:39   #60
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Jeg er veldig glad i mine Icebugs. Kjøpte dem på tilbud på XXL (kostet under 1000,-) for tre år siden. De er godt brukt og funker fortsatt fin-fint. Jeg har fått et helt annet forhold til holke-vintre etter at jeg skaffet meg dem. Det er noe heklt annet enn brodder.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no