Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-10, 23:55   #61
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi bruker mye stearinlys, stort sett telys og kubbelys fra IKEA. Jeg hadde en liten tradisjon en stund med å kjøpe blomster på lørdagen, men det er visst lenge siden. Servietter brukes, men til hverdags blir det vel helst tørkerull. Putene i sofaen har jeg hatt lenge, ikke er de så pyntete heller. Og gardiner? Veeeel... Nei, de har ikke blitt byttet på en lang stund... Burde nok det snart, ja.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 23:56   #62
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei.

Vi bruker mye t-lys og hvite stearinlys høst/vinter, men de kjøpes inn stort på IKEA. Serviettene vi har er også hvite -fra IKEA, men vanligvis bruker vi tørkerull om det trengs tørking. Blomster har vi omtrent aldri.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 23:58   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Servietter, lys og pynteputer er ikke ett issue for meg. Jeg er særdeles lite glad i dill. Jeg bytter definitivt ikke med sesonger, tenner utelukkende telys om jeg tenner lys og sofaputene er kjøpt inn med stor omtanke i utgangspunktet og er gjerne i kategorien "elsker, blir aaaaldri lei". Jeg kjøper ofte dyrt når jeg først kjøper, men da har jeg det lenge.
Gardiner har jeg ikke.

Ferske, skjærte blomster derimot, det bruker jeg gjerne penger på

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 23:59   #64
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Blomster forsøker jeg å kjøpe. Jeg har ambisjoner om å kjøpe blomster en gang i uken, men foreløpig blir det bare stående som en action item - jeg har ikke klart å nå målet ennå. Jeg må finne en rutine - f.eks. at jeg går forbi en blomsterforretning hver fredag eller noe.

Stearinlys kjenner jeg meg ikke igjen i. Dvs. jeg kjøpte en lysestake for kubbelys for et par år siden, så de siste to vintrene har jeg brent på det - men jeg har bare brukt et kubbelys hver vintersesong - så jeg klarer ikke å leve meg inn i 20 lys pr. kveld.

Servietter har jeg aldri kjøpt. Min mor driver og pusher sånt. Så de gangene vi er vertskap så er det bare å finne frem servietter fra pusheskuffen til moder'n.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:01   #65
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Blomster er fint, men ikke noe jeg kjøper mye av akkurat. Servietter er også fint, og vi bruker det hver dag. I stuen pynter jeg med lys. Jeg mååå ha fine lys. Men de kjøpes gjerne på Ikea og Nille, så det er ikke så veldig dyrt. Jeg kjøper flere i slengen, så jeg har alltid i skuffen. Jeg har ikke så mye dill i stuen, så lysene er det som liver opp med litt farger. Selvsagt i samme toner som resten av interiøret. Jeg tenner lys hver kveld når det er mørkt ute.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:10   #66
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Serviettar kjøper eg tre-fire pakkar av i året. Max. Telys og kubbelys tenner vi ofte, men det er ingen stor utgiftspost. Gardiner har vi ikkje (anna enn på soveromma). Blomster kjøper eg til jul, påske og ev. til feiringar eller middagsselskap.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:13   #67
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Blomster kjøper jeg ofte, lys brenner jeg stort sett bare om høsten og vinteren og gardiner har vi ikke. Det er sjelden jeg kjøper servietter, til daglig brukes tørkerull

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:14   #68
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Gardinbytter driver ikke jeg med, altså. Jeg har ett sett med gardiner som jeg er fornøyd med, de får henge hele året. Basta.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:15   #69
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei. Men jeg har egentlig ambisjoner om å kjøpe mer blomster (siden vi helt har gitt opp prosjekt potteplanter).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:15   #70
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg bestemte meg i dag for at jeg skal ha vintergardiner og sommergardiner. Jeg tror det betyr at jeg begynner å bli gammel og kjerringaktig.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:19   #71
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg bestemte meg i dag for at jeg skal ha vintergardiner og sommergardiner. Jeg tror det betyr at jeg begynner å bli gammel og kjerringaktig.

Og jeg har de senere årene gått bort fra bytte. Men det er nok bare fordi min mor ikke lenger får det som hun vil.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:23   #72
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og jeg har de senere årene gått bort fra bytte. Men det er nok bare fordi min mor ikke lenger får det som hun vil.

Greia her er at jeg har hvite gardiner i hele huset. Og hvite vegger. Så jeg tenkte at det kunne bli bra med noen mørkere på vinteren. Test-kjøpte til spisestua i dag (30% på Kid gjorde det enkelt å være spontan) og det ble faktisk såpass bra at jeg må gjøre det i stua også. Kjøpte mørkebrune og det ble virkelig en forskjell...

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:24   #73
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Det betyr lite for meg. Jeg har praktisk talt aldri snittblomster inne, det er bare om vi får det i gave (og da skulle jeg ønske vi fikk en potteplante eller noe annet i stedet). I hvertfall på de årstidene hvor blomstene er fløyet inn fra etellerannet sted, snakk om økologisk fotavtrykk for noe som visner etter noen dager!

Stearinlys bruker jeg i vinterhalvåret, og de står sjelden framme som dekorasjon når de ikke er påtent. Jeg skifter ikke farger fra sesong til sesong bevisst. Gardiner har jeg ikke på en god del av vinduene, og de jeg har henger oppe året rundt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:39   #74
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Eg tenner telys kvar kveld, men er foreløpig oppe i da heftiga antallet av 1. Me har såpass varmt hus, at eg sliter berre med å ha pc'n på fanget. Her blir da varmt når eg tenner lys. Servietter kjøper eg dann og vann om eg kjem over nokon som er fine, men gløymer dei i skuffa. Blomster kjøper eg også av og til, men sjelden i helgene. Kan gjerna kjøpa ein bukett på ein tirsdag om eg føler for da, for å pynta opp i kvardagen. Men for tida lever me på budsjett, så da blir kraftig nedprioritert.
Gardiner og puter bytter eg sjelden. Dvs. at eg kjøpte ei gardinlengda i dag, men da var fordi eg nettopp har flytta og mangla ei lengda. Enkle, kvite uten noko om og men. Har innmat til puter i div. størrelser, og har planer om å bytta dei ut. Ein eller anna gong.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 00:41   #75
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei. Levende lys syns jeg rett og slett ikke er noe særlig pent, og vi har ikke et hjem som kler sesongbytte av gardiner og puter. Jeg syns morsomme servietter er gøy, men det er ikke noe som kjøpes så ofte at det er noe å spare på det. Jeg finner ofte noe jeg liker på IKEA.

Avskårne blomster er fint, men jeg plukker dem gjerne selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 01:00   #76
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi bruker mye levende lys, og vi handler dem billig på Nille. Servietter er viktig fordi de har en funksjon, men der også bruker vi billigste sort. Blomster, duker og annet pyntestæsj er ikke normalt sett noe vi bruker penger på.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 01:46   #77
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Skifte gardiner gjør vi aldri. Jeg har to vinduer som jeg skifter liftgardina på til jul, ellers ikke. De gardinene jeg har nå er nesten 5 år gamle. Husker ikke om jeg har vasket de en gang, kanskje jeg skal gjøre det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 02:06   #78
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Gardiner og stæsj byttes ut ved "sesongskifte" dvs 4-5 ganger i året. Lys er vi storforbrukere av og servietter likeså ( hver dag til alle måltider brukes jo de). Blomster, nei, det er jeg ikke flink til å kjøpe.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 08:43   #79
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Gardiner og stæsj byttes ut ved "sesongskifte" dvs 4-5 ganger i året.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 09:07   #80
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ok - det blir 4. Jul, vår/sommer, høst, vinter og det gjelder jo ikke hele huset, kun stue og kjøkken

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no