Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Juleforum?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-07, 22:57   #41
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Ja takk til juleforum!!

Så forøvrig pepperkaker på Rema idag, det er da voldsomt tidlig!! Ikke søren om jeg skal begynne å spise pepperkaker i oktober! Ikke bare ødelegger det julestemningen, men også vekta.. Men nå må de jammen gi seg de som bestemmer hva som skal ut i butikkene...

De legger det ut så tidlig fordi folk faktisk kjøper det. Bli med på aksjon "Gi oss jula tilbake".

Som sagt, jeg er ekstremt "julete" av meg og fra 1. advent er det jul for alle penga. Jeg kjøper ikke julebrus, pepperkaker eller peppermenn eller noe andre juleprodukter før den tid. Hvis ingen kjøper, så vil heller ikke handelsstanden tilby.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-07, 23:24   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Juleforum, jatakk.
Jeg har tatt frem julens arbeidsbok, og har begynt på listene mine

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:30   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

De legger det ut så tidlig fordi folk faktisk kjøper det. Bli med på aksjon "Gi oss jula tilbake".

Som sagt, jeg er ekstremt "julete" av meg og fra 1. advent er det jul for alle penga. Jeg kjøper ikke julebrus, pepperkaker eller peppermenn eller noe andre juleprodukter før den tid. Hvis ingen kjøper, så vil heller ikke handelsstanden tilby.

Der skal jeg IKKE bli med. Jeg er nok enda mer julete av meg og kunne hatt jul halve året. ELSKER julen, også i hele oktober og november.
Blir overhodet ikke mindre spesielt, OVERHODET ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:31   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Ja takk til juleforum!!

Så forøvrig pepperkaker på Rema idag, det er da voldsomt tidlig!! Ikke søren om jeg skal begynne å spise pepperkaker i oktober! Ikke bare ødelegger det julestemningen, men også vekta.. Men nå må de jammen gi seg de som bestemmer hva som skal ut i butikkene...

Juleproduktene har da stort sett kommet i oktober de siste 20 årene. Nidar har feks. solgt julemarsipan fra oktober av i 20 år, allikevel får folk sjokk hvert ENESTE år.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:35   #45
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleforum?

Jeg har allerede startet på julegaveinnkjøpene jeg. Et juleforum eller et fest- og høytidsforum hadde vært flott.

MEN..... Jeg fikk lettere hakeslipp på torsdag, da jeg så at julemarsipanen var satt frem på Rimi .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:37   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

MEN..... Jeg fikk lettere hakeslipp på torsdag, da jeg så at julemarsipanen var satt frem på Rimi .

Ja, for den har ikke kommet i oktober de siste 20 årene.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:42   #47
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleforum?

Et juleforum hadde vært veldig bra. Gjerne et som er åpent hele året, slik at de flinke og strukturerte som planlegger neste års julegaveinnkjøp allerede i januar, kan være til inspirasjon og påminnelse for slike som meg om at : det er slett IKKE dumt.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:46   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Juleproduktene har da stort sett kommet i oktober de siste 20 årene. Nidar har feks. solgt julemarsipan fra oktober av i 20 år, allikevel får folk sjokk hvert ENESTE år.

Vel, jeg får alltid sjokk ca rundt den 20. hvert år når jeg oppdager at nok en gang så har mine intensjoner om å begynne tidlig ikke hjulpet og det er bare noen få dager igjen!

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:49   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:51   #50
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, for den har ikke kommet i oktober de siste 20 årene.

Og, ja jeg får like sjokk hvert år.... Sommer'n er jo nettopp over .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:53   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Sommer? Hva er det?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:54   #52
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleforum?

Jaaaa til juleforum :ekstremt julete:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 08:54   #53
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Sommer? Hva er det?


Nei den har jeg ikke sett.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 11:45   #54
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Der skal jeg IKKE bli med. Jeg er nok enda mer julete av meg og kunne hatt jul halve året. ELSKER julen, også i hele oktober og november.
Blir overhodet ikke mindre spesielt, OVERHODET ikke.

Vi bør kanskje starte vår egen organisasjon, La jula få høsten.
Jeg er like lykkelig hver oktober når juletingene kommer i butikkene. Da vet jeg at mørketida ikke er forgjeves og har noe koselig å se frem til. Seine kvelder under et teppe, med julebrus og strikking av julegaver mens høststormen uler ute: jatakk!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 12:03   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Haha ja heeelt enig!! La oss forbrukere få lov til å kose oss med en tidlig førjulstid i den trauste mørketida.
Jeg er takk og lov ikke så lettpåvirkelig at NOE kan ødelegge min jul. Aldri.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 14:32   #56
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleforum?

Fest og høytid høres veldig ryddig og fint ut.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 15:27   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Der skal jeg IKKE bli med. Jeg er nok enda mer julete av meg og kunne hatt jul halve året. ELSKER julen, også i hele oktober og november.
Blir overhodet ikke mindre spesielt, OVERHODET ikke.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Vi bør kanskje starte vår egen organisasjon, La jula få høsten.
Jeg er like lykkelig hver oktober når juletingene kommer i butikkene. Da vet jeg at mørketida ikke er forgjeves og har noe koselig å se frem til. Seine kvelder under et teppe, med julebrus og strikking av julegaver mens høststormen uler ute: jatakk!

Det er med andre ord deres skyld at butikkene pynter til jul i midten av november.



Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 15:36   #58
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er med andre ord deres skyld at butikkene pynter til jul i midten av november.




Oktober, Teo, oktober. Det er passelig å starte etter høstferien.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 16:04   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Ja, kan jo ikke vente helt til november?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 16:09   #60
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleforum?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, kan jo ikke vente helt til november?

Nei, det er alt for seint. Da er jo jula nesten over.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no