Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 23:37   #121
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

2000-modell? Snobb!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:38   #122
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Hvor er Miss Norway i denne diskusjonen ?

Dengang jeg leste vogntråden på NM var det hun som var den ukronede vogndronning, som hele tiden fant på nye vognmodeller som hun kjøpte. Det litt ynkelige ble så alle de som diltet etter: "jeg er også gått over til Teutonia/OTH/Bugaboo/You Name It", "endelig har jeg fått overtalt gubben" og som prøvde å finne innpass i gjengen. Greit nok om noen er blitt gjort oppmerksom på en fin vogn gjennom nettet, men det virket nå veldig som om folk skiftet vogn så snart Miss Norway gjorde det.

Skal prøve å finne artiklen nå.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:48   #123
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg synes Barnevognforumet har endret seg siden jeg deltok på NM. Før var det mer et forum der jeg fant informasjon om hva som var praktisk for meg (ved å lese om hva andre hadde) - nå er det mer et forum der brukerne (anført av sessan og SSS) ramser opp diverse ekstrautstyr som man bare måååå ha. Den sistnevnte holdningen synes jeg ble reflektert uvanlig bra i artikkelen i DN.

Det er helt greit for meg at de omtalte mødrene er stolte over artikkelen og mener den gir en saklig og grei fremstilling, det undrer meg at de ikke ser at artikkelen tildels fremstiller dem som "halvgale", og det må virkelig være lov (selv for en middels utstyrsfrik) å småknegge mens man leser...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:52   #124
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Kan ikke si annet enn at barnevognforumet inne på NM har blitt ganske annerledes siden den opprinnelige "vognmafian" startet opp. Vi hadde det ganske mye morsomt der inne vi igrunn i starten.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:54   #125
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Ah, gode gamle dager...

En gang duppe-ditt-freak, alltid duppe-ditt-freak. Min mann ligger våken om nettene og håper at jeg ikke skal bli bilfrelst!

Nei, spøk til side. I "gamle dager" var det jo en morsom gjeng der inne, som var velvilligheten selv når det gjaldt å dele informasjon om nyheter og lure ting på vogn- og utstyrsfronten. Feks Skip*Hop bølgen - den slo jo an fordi det var en genial stelleveske i forhold til hva som ble omsatt i Norge på den tiden, ikke fordi noen fnisete tøtter satt på NM og delte fargekoder og langer-adresser.

Fikk forresten artikkelen på PDF fra en hyggelig FP-er her nettopp, men må innrømme at jeg ikke gadd å lese den ordentlig. Been there, done that.

Journalisten hadde dog ikke benyttet vognmani-definisjonen min vel? Glemte å sjekke. Burde nesten ™e den!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:54   #126
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan ikke si annet enn at barnevognforumet inne på NM har blitt ganske annerledes siden den opprinnelige "vognmafian" startet opp. Vi hadde det ganske mye morsomt der inne vi igrunn i starten.

Det var faktisk noe helt annet før ja.
Nå er det mest "dårlig mor" diskusjoner.
Det var mye mer humor før, og det var mye morro ja.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:56   #127
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Journalisten hadde dog ikke benyttet vognmani-definisjonen min vel? Glemte å sjekke. Burde nesten ™e den!



Jeg måtte sjekke rapporten fra vogntreffet vi var på, og vi kalte det vitterlig "Vognomanitreff" - var vi egentlig en mafia? *glemsk*

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 23:56   #128
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Journalisten hadde dog ikke benyttet vognmani-definisjonen min vel? Glemte å sjekke. Burde nesten ™e den!

Niks, den var ikke benyttet, har du ikke ™et den enda!

Heller ikke jungelordtaket "En god vogn kan ikke kjøpes for ofte" var benyttet.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:04   #129
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.


Jeg måtte sjekke rapporten fra vogntreffet vi var på, og vi kalte det vitterlig "Vognomanitreff" - var vi egentlig en mafia? *glemsk*

Nei. Overhodet ikke. Da det derre "mafia"styret oppstod trakk jeg meg rolig ut av "familien" gitt. Har ikke vært der inne på lenge - det er jo ingen humor der nå.

Her er definisjonen min jo! *mimre*

Vognomani (def.): Tilstand preget av avhengighet av stadig økende doser rullerende transportmiddel til prepubertale individer, ofte med vesentlig nedsatt impulskontroll og tendens til hyperaktivitet nær utsalgssteder for disse. Det er en viss assosiasjon til stoffmisbruk, særlig når transportmiddelet kan kompletteres med tekstiler i varierte kulører der noen er sjeldnere enn andre, såkalte special editions.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 25-06-07 kl 00:07. Årsak: Nå med ™
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:05   #130
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Nå husker jeg jo at det var jo ikke vognmafian det ble kalt når det startet. Tenk at jeg kunne glemme vognomani. Det var vel først med OTH og Buggis trenden når det ble mange av dem, at vognmafian oppsto?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:08   #131
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Utrolig bra Miss Norway. Må innrømme at jeg savner gode gamle vognforumet innimellom. Det var ganske god humor, latter og en god nok dæsj selvironi.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:08   #132
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Vognomani (def.): Tilstand preget av avhengighet av stadig økende doser rullerende transportmiddel til prepubertale individer, ofte med vesentlig nedsatt impulskontroll og tendens til hyperaktivitet nær utsalgssteder for disse. Det er en viss assosiasjon til stoffmisbruk, særlig når transportmiddelet kan kompletteres med tekstiler i varierte kulører der noen er sjeldnere enn andre, såkalte special editions.

Vakkert

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:22   #133
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg klarer ikke å bli veldig opprørt over DN-artikkelen, gitt, men jeg ser jo at det er enkelte ting som sikkert kan/vil provosere.

Ut fra journalistens ståsted vil jeg tippe at DN tar opp tråden fra en tidligere publisert (halvdårlig) artikkel med sitater fra NM-brukere - med nick. Det handler jo om den stadige veksten i babystæsj-markedet og hvor mye penger som brukes på de søte små. Det er ikke uinteressant.

"Problemet" er vel koblingen med den såkalte vognmafiaen, som egentlig bare er en sliten kopi av vognomanipionerene, Jeg var kjempefascinert av dem da jeg kom inn på NM, og har vel vært en slags wannabe - et års tid for sent ute til å virkelig være en av gjengen. Da snakker vi om de som turte å importere vogner nærmest usett og teste dem, fortelle om dem og hjelpe andre.

Nå er det jo ikke mye nytt å spore, men stadige repriser av "dei faste vognane" - evt med litt nytt utstyr på. Jeg synes vel ikke helt det kvalifiserer til "mafia". Jeg tror kanskje ikke artikkelen er blitt helt som hun DN har snakket med, forventet seg, men jeg aner egentlig ikke. Det jeg er helt enig med henne i er at det er mye slett kunnskap ute og går blant mange som jobber med barneutstyr.

(Ga dette innlegget egentlig noen mening? Eeeeh, nei. Jeg er trøtt etter å ha pakket kofferter for hele familien. I morgen pakkes buggisen med sitt nye offwhite trekk i den spesialdesignete reisebagen - uten hjul, dessverre - og så drar vi på ferie. Tudelu )

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:51   #134
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg husker en tid da "alle" skulle ha Teutnia y2k. *mimre*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 06:43   #135
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg har reagert på mange ganger er det at det blir sagt "har du råd har du lov".
Det bør ikke være sånn. Skal vi ha noe som helst håp for framtida bør ikke vi som har råd ha lov til å bruke penger på alt mulig dilldall. Jeg synes akkurat det er forferdelig vanskelig å leve etter og derfor prøver jeg å unngå steder hvor jeg ville blitt enda mer fristet til å bruke penger på ting jeg ikke trenger.

Helt enig. Dessuten så er det nok enkelte som tar seg lov uten å ha helt råd til det. Vognomani kan bli en dyr hobby etterhvert.

Og jeg synes det er vesensforskjell på å kjøpe en vogn fordi man synes den er kul, praktisk, grei, håndterlig etc. og det å kjøpe en vogn fordi det er den vognen man må ha for å være "inne".

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins

Sist redigert av Adrienne : 25-06-07 kl 11:43.
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 07:34   #136
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ah, gode gamle dager...


Riktig. Jeg var aldri en del av det. Kom etter, men hadde det mye moro der da.
Nå er det bare drittslenging.
Savner det gode humøret og de morsomme kommentarene der inne!

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 09:38   #137
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Hvilken journalist i DN hadde skrevet artikkelen?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 09:40   #138
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Hvilken journalist i DN hadde skrevet artikkelen?

Daniel Butenschøn.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 10:40   #139
SnippSnappSnupi
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Hei på dere.

jeg er SSS på nm.

jeg ville bare spørre hvorfor det er galt det vi gjør? vi skader ingen? vi har det bare morro disse to årene man bruker vogn. styrer og matcher med vesker etc. bare morro!

og ang. noe mafia så føler ikke jeg personlig at jeg er noe mafia men det er bare noe man skriver. vi kan sikkert finne på noe mere passene ord! vi er jo litt mere shoppegale nå enn dere som var der på NM før, så ordet mafia passer ikke på oss uansett.

og hun som skrev noe at vi er copycats, hva menes med det? vi MÅ jo ha barneutstyr, sant? er det å herme da eller?

vi er alle voksne mødre og håper vi bare kan få fortsette å kose vårs i denne korte småbarns og vognperioden. plutselig er den over.

nei det var bare dette jeg ville si. mange av dere husker vel meg og den cityjetten i fjor sommer ... å at jeg kalte bugaboo for noe som kom fra hjelpemiddelsentralen! ... jaja, nå har jeg både den og en annen...

kan vel igrunn takke dere gamle vognomane jeg for jeg kom til fornuft! tror ikke mannen her er like enig men!

  Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 10:45   #140
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Så du synes at dere ble fremstilt i artikkelen på en alright måte?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no