Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-15, 13:29   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Jeg synes denne her ser fin ut:

https://megaflis.no/roca-bol-design-servant-42cm.html

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:32   #22
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har allerede et rom for skolesekker, sykkelhjelmer, fotballer, skisko og fandens oldermor.

Ungene dine vokser, snart vokser de ut av rommene du har. De drar på seg større sko (str 45 tar større plass enn 35) og skal ha 3-4 par fotballsko, joggesko og skisko står fremme hele året fordi de også bruker rulleski. Skiskoene og joggeskoene lukter kattepiss og trenger egentlig et rom for seg selv. Sykkelen de har kjøpt er for dyr til å ha i garasjen, så den trenger et eget rom for seg selv, og hvor har du tenkt til å smøre alle skiene? Har du tenkt på det? Da hjelper det ikke å ha stuet bort fandens oldemor i kottet fra i fjor. Puh! Snart har dere alle så mange telefoner, ipader, datamaskiner og andre gadget at dere trenger et eget skap bare til ladere!

(Vi har også relativt stort hus, men jeg blir gal av alt som ikke klarer å gå tilbake til plassen sin selv.)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:32   #23
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg synes denne her ser fin ut:

https://megaflis.no/roca-bol-design-servant-42cm.html

Ja, den var både søt og hyggelig priset.

Jeg må måle opp, og så må vi bestemme oss for om vi skal pusse opp gjestetoalettet eller kvitte oss med gjestetoalettet. Poll på FP?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:32   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Jeg skal ha walk-in lintøyskap. Samt garderobeskap og skoskap og enda et garderobeskap. Man får aldri nok kott og skap.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:36   #25
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Obs Bygg og Megaflis har små servanter og sevantskap, men jeg vet ikke hvor smått du trenger. Megaflis: https://megaflis.no/lind-jutlandia-m...tt-i-hvit.html
De har enda billigere også. Lekker, men kanskje for stor? https://megaflis.no/lind-monaco-smal...-og-speil.html
Rund forkant, kanskje best for minirom? https://megaflis.no/lind-limit-mobelsett.html

Jeg synes du skal male panelet og sette opp en tøff vinyltapet bak wc!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:38   #26
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Har de ikke begynt å tisse om kapp enda? I så fall er det jo genialt med to rett ved siden av hverandre så slipper du at de står og gauler mellom etasjene, hehe. :btdt:

Hvis du syns det bygger for mye med gipsplater hadde jeg malt panelet, og tapetsert veggen bak WC slik at det bryter helt. Du trenger jo ikke nødvendigvis ha en tapet som skriker slik at gjestene knapt tør snu ryggen til, men det finnes jo mange rolige svanetapeter for eksempel

Vi har en knøttgrunn vask på gjestetoalettet slik at det er snuplass til rullestol. Den er nett og fin, men jeg syns det krever litt for mye konsentrasjon å vaske hendene i en så smal vask uten å søle (for ungene er det jo glimrende for de har ikke så lange hender). Vi kjøpte vår hos Varme & Bad, men hadde egentlig kjøpt en nesten helt lik, bare litt dypere, hos Coop Bygg til under 1000-lappen. Den fikk noen nesten-naboer gleden av i stedet for, og de er veldig godt fornøyd. Jeg har sett den flere ganger hos Coop Bygg i ettertid så kan hende de har den enda. Du ser målene på bildet under.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg baderomsmobel_gjestetoalett.jpg (68,4 KB, 62 visninger)
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 13:43   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Takk Odelia, den var perfekt for meg til hytta, jeg tror det er den minste jeg har sett, nesten!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:17   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Vi har den knøtteste vasken i verden på det ene badet vårt. Den var ny i 2010. Skal se om jeg klarer å finne produsent og sånt når jeg kommer hjem. Den er smalere enn den over her som Odelia viser. Og den er ganske funksjonell i tillegg. Jeg liker ikke runde vasker som står oppå benkeplater nemlig.

Lurer på om det er noe ala denne, bare at vår kom ferdig med vask, så er sikkert en annen produsent. https://www.bad.no/p-5c1ff566/servan...s-uten-servant

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:21   #29
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Den vi har er enda mindre, Polyanna. Den måler kun 30 cm dyp, 45 cm høy og 45 cm bred.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg baderomsmobelVB.JPG (327,7 KB, 26 visninger)
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:21   #30
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Fintfolk har pakkerom.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (20,2 KB, 53 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:31   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Hos Varme og Bad, altså, Odelia. :noterer:

Takk!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:39   #32
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Men om jeg får si det syns jeg den kostet mer enn den smaker altså (i alle fall når vi allerede satt med den andre rimelige fra Coop som var nesten lik). Jeg husker ikke hva vi betalte for den, men måtte kjøpe den via rørleggerne vi brukte da vi bygget huset (altså V&B). Det jeg vil frem til er at dersom dere har plass til de få centimetrene (-terne?) ekstra får du jo mer penger å bruke på noe annet gøy, for å si det som Europris ville ha sagt det.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:43   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Sånn litt på siden - hvor lite gjestetoalett kan man ha? Har et lite kott jeg øsnker å gjøre om til gjeste toalett... :bill.merk:har-kun-et-toalett-og-det-er-på-badet-og-jeg-holder-på-å-bli-gal-av-husstandens-mannlige-medlemmer-som-sitter-der-i-timesvis:

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 14:49   #34
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Tror ikke jeg hadde giddet å gjøre noe? Det høres ut som om det bare er dere i familien som vil bruke toalettet en ytterst sjeldent gang? Hvorfor fikse?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 15:02   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Pøh, vi har tre doer og bruker dem flittig. Færre folk er vi også.

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 15-05-16 kl 10:08.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 15:06   #36
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Vi har knøttwc, med vegghengt toalett og servant fra Gustavsberg. Vasken er i minste laget, men perfekt for barna. Vi har ikke underskap under servanten. Fint med litt beinplass.

Det er fantastisk deilig å "gjemme seg" i det knøttlille rommet hvis man har behov for litt alenetid. Vi har varmekabler i gulvet, det er jeg også veldig fornøyd med.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 15:15   #37
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

vi har en do til hver i huset, og det er i grunnen ganske greit. Så en oversikt en gang over hva som var vits i å investere i med tanke på salg av hus, og det eneste som "lønte seg" (forutsatt at huset ikke ser grønnj.. ut eller er innrøkt o.l.) var ekstra toalett. Det var netto inntekt på en boligtakst ifht investering.

For en pitteliten do som er sporadisk i bruk, tror jeg jeg ville hatt en vanlig do framfor vegghengt, faktisk, fordi tanken bygger endel ut. Om man ikke kan få plass til tanken inni veggen. Og heller latt avkommet vaske.

Dersom huset er "fullt" er min erfaring at det ikke hjelper med å skaffe flere oppbevaringsrom. Sakene må rett og slett UT.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 15:17   #38
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Jeg hadde garantert tatt dette rommet til hemmelig furtebu for meg selv. En dyp god stol, hyller til pene bøker, leselys, strikketøy i kurv, lite avlastningsbord til tekopp og en slå til å ha foran døra på innsiden.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 15:21   #39
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg hadde garantert tatt dette rommet til hemmelig furtebu for meg selv. En dyp god stol, hyller til pene bøker, leselys, strikketøy i kurv, lite avlastningsbord til tekopp og en slå til å ha foran døra på innsiden.

God idé. Jeg ville kamuflert dørens utside slik at det bare var jeg som visste om furtebuen. :drømme:

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 15:26   #40
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjestetoalett på 0.002 kvadratmeter

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

God idé. Jeg ville kamuflert dørens utside slik at det bare var jeg som visste om furtebuen. :drømme:

Sette opp et skilt med "vaskerom"??

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no