Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-07, 11:31   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Pil

Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Jeg har postet litt statistikk i tråden "91 medlemmer med 2000+ innlegg". Legger det ut her også slik at alle interesserte finner det.

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er faktisk bare 90 medlemmer som har mer enn 2000 innlegg.

54 har mer enn 3000, 27 har mer enn 4000, 19 har mer enn 5000, og 1 har mer enn 10000. 169 har mellom 500 og 2000 innlegg. 156 har mellom 100 og 500 innlegg.

96 har mer enn 1000 ryktepoeng, 52 har mer enn 2000, 15 har mer enn 4000 og 2 har mer enn 6000. 173 har mellom 100 og 500 ryktepoeng, 65 har mellom 500 og 1000.

202 brukere har mottatt en eller flere røde prikker, mens 152 brukere har rødprikket. Totalt er det gitt 116369 tilbakmeldinger på innlegg her på FP.


Også litt mer om røde prikker:

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jøss. Det er ganske mange tilbakemeldinger.

Hvor mange meldinger er skrevet totalt? Hvor mange røde prikker er det blant de 116369 tilbakemeldingene?

I underkant av 1% er røde. Blant de som har fått flest røde finner vi også de som oftest gir røde prikker, et par av disse "hevnprikker". Flere av brukerene som rødprikker oftest får lite tilbake. 88 brukere har gitt 2 eller flere røde prikker. 18 har gitt flere enn 10, 7 har gitt flere enn 20. 14 brukere har fått flere enn 10 røde prikker.

Jeg har fått 3 røde her på FP.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:29   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Jeg forstår ikke helt hvordan 202 kan ha mottatt røde prikker når bare 152 har prikket rødt? Eller er det kategorien at de i det hele tatt har prikket rødt?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:40   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

noen har prikket flere flere ganger.

Altså 152 har prikket rødt.. så over 50 av de kan ha prikket flere ganger. Og det er ikke alle som hevnprikker rett og slett

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 13:49   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Jeg forstår ikke helt hvordan 202 kan ha mottatt røde prikker når bare 152 har prikket rødt? Eller er det kategorien at de i det hele tatt har prikket rødt?

Ja, HP skriver jo at

Sitat:

88 brukere har gitt 2 eller flere røde prikker. 18 har gitt flere enn 10, 7 har gitt flere enn 20.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 19:11   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)




Ja, da så.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 19:28   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Jøje.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:12   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Siden jeg har hukommelse som en gullfisk; er det noe sted hvor jeg kan se hvor mange prikker jeg har gitt og fått? Røde som grønne?

Jeg ble litt nysgjerrig her nå...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:17   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Siden jeg har hukommelse som en gullfisk; er det noe sted hvor jeg kan se hvor mange prikker jeg har gitt og fått? Røde som grønne?

Jeg ble litt nysgjerrig her nå...

Du ser vel prikkene dine under Kontrollpanel.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:35   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du ser vel prikkene dine under Kontrollpanel.

Ikke alle.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 21:36   #10
Mitzya
Siste nytt!
 
Mitzya sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 104
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Litt statistikk om innlegg og tilbakemeldinger (prikker)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

14 brukere har fått flere enn 10 røde prikker



Jeg er nok statistikk materiale!

__________________
Dilteren 07, Sinnataggen 06, Frøkna 04, Busta 04, Propell 03, Krøll 02 og Førstemann 00
Mitzya er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no