Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-16, 01:01   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Det vil si minst mulig mennesker... hæsjtæggnoiaavmyemennesker

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 01:22   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Jeg tror generelt at Ikea rundt om er roligere mellom kl 21-23. Det er ihvertfall helt klart vår erfaring med Ikea Furuset. Man-tors, eller evt sent lørdag, men da både stenger de tidligere og er gjerne noe utplukket etter en lang dag med MYE mennesker.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 07:45   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Jeg syns kaoset på IKEA er noget overdrevet. Noen ganger får jeg åndenød fordi det er så mange biler der, men når jeg kommer inn, så er det merkelig greit likevel.
Unngår du juli, august og september, (studenter med foreldre) skal du klare deg helt fint, tror jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 09:02   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns kaoset på IKEA er noget overdrevet. Noen ganger får jeg åndenød fordi det er så mange biler der, men når jeg kommer inn, så er det merkelig greit likevel.
Unngår du juli, august og september, (studenter med foreldre) skal du klare deg helt fint, tror jeg.

Ja, og spis rett før du drar eller med en gang du kommer dit. Våren er også en periode med innmari mye folk, alle skal pusse opp.

På generell basis så er timen rett etter de åpner, og de siste timene før de stenger best.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 09:17   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Tirsdag er en rolig dag er min erfaring( de som måtte ha noe, var der på mandag og det er lenge til helg og fri. Tirsdag er også den roligste dagen i varehandelen jevnt over).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 09:52   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Hvertfall ikke på inneklemte fridager.
Lørdagkveld er det minst folk der, det er min erfaring.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 10:21   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Vi starter besøk på IKEA med å spise i restauranten. Grei nok mat til en rimelig penge, og så sikrer det at blodsukkeret er regulert for både store og små. Da takler vi menneskemengdene mye bedre. Ungene vet at god oppførsel premieres med å få kjøpe 10-kroners is når besøket er over, så da skjerper de seg litt ekstra.

Vi er altså på IKEA (på Furuset) på hverdager fra kl 17, og det er helt overkommelig. Jeg vil anta at det er relativt likt på Slependen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 17:11   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Etter klokka 1800 på fredager.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 19:52   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Slependen er så stort at det aldri føles trangt der, synes jeg. Har aldri prøvd en lørdag eller en inneklemt fridag da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 20:48   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Hvis du leter litt på sidene til ikea finner du en oversikt over når det er mest besøk. Lørdager går jeg aldri dit så der har jeg ikke erfaring. Ellers synes jeg stort sett det er levelig. Det stemmer ikke lenger at det alltid er kø og kaos på IKEA.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 21:09   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Jeg er stadig vekk innom Ikea på Slependen, og har erfart at den første- og de to-tre siste timene er minst folksomme. Selvsagt, må jeg nesten si.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-16, 23:02   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Slependen er så stort at det aldri føles trangt der, synes jeg. Har aldri prøvd en lørdag eller en inneklemt fridag da.

I går var det lange køer og kaos da jeg var der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 00:28   #13
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA Slependen - når er det mest levelig der?

Vi var der rett etter klokka seks i går (lørdag) og dro rett etter åtte. Helt levelig frem til vi kom til kassene. Der ble det lang venting, primært pga kunde som hadde tatt med utstillingseks. av flere ting og som styret og ordnet verre. I nabokassen var det også en klønete kunde, så ting tok tid.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no