Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-15, 09:25   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Vi driver og planlegger årets sommerferie og har lyst til å reise til Mallorca, fortrinnsvis Alcudia. Selv om jeg selv ikke er overvettes begeistret for charterhotell både pga pris og mengden folk, innser jeg at de har mange fine tilbud for barna mtp aktiviteter og det å finne lekekamerater.

Jeg kunne gjerne tenkt meg å leie feriehus og bil og være mer fri, men tenker at det kanskje blir kjedelig for ungene siden det bare blir oss (har ingen passende vennefamilie å dra med dessverre)?

Hva ville du gjort?

Vi har kikket på fireromsleilighet på Sunwing Alcudia Beach.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:33   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Kommer jo litt an på om barna dine kan leke sammen, eller om de fungerer best med andre. Når våre var så små, dro vi alltid på charter. Rett og slett fordi vi likte det hakket mer strømlinjeformet og forutsigbart når man har små barn. Nå, når de er blitt større, har vi leid egen bolig, både med og uten venner Alcudia er uansett sett et flott sted for barn!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:33   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Jeg har aldri vært spesielt glad i charterturer. Men det var før vi fikk barn, og etter et par forsøk er konklusjonen klar: Med _små_ barn er det deilig avslappende med charterferie. Og da med med all-inclusive, bamseklubb og hele pakken.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:34   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Vi reiser charter til Alcudia for fjerde år på rad i år. Både i fjor og i år har jeg kikket med lengsel på ferieleilighetene til leie. Og konkludert med at selv om jeg hadde likt det bedre, så hadde barna (og mannen) savnet hotellet... Og jeg liker det lettvint. Det er jo unektelig mer styr å bo på egen hånd, og jeg kan jo ikke gjøre så mye selv. Leiebil har vi uansett, og det er et must noen dager. Men man trenger ikke leiebil for hele oppholdet på Mallorca, det er ikke mange steder å kjøre til...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:37   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Takk for raske svar.

Dere tenker som meg. Jeg tror nok at ungene ville greid fint å være sammen bare de i én uke, men at to uker blir litt i lengste laget. Blir vel hotell da.

Niobe: Ettersom vi er litt sent ute med å bestille er det ikke så mye ledig, men ser de har fireromsleilighet i Villa Isabel, er det ok?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:38   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Vi har gjort begge deler, og begge deler fungerer helt flott.
Fordelen med charter og AI er jo at man slipper å tenke på matbiten også.
Jeg er ingen kokk, og hater å stå på kjøkkenet i varmen i 35 grader. Så når vi hadde feriehus, ble det en god del pizza og pasta de dagene vi ikke gikk ut for å spise.
Men samtidig er det jo også veldig behagelig og rolig og stille når man leier eget hus/leilighet. Og ungene våre leker ganske greit sammen. (Stort sett)

Alcudia er jo også helt topp. Vi hadde 3 roms leilighet da vi var der. Det fungert kjempeflott.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:38   #7
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi reiser charter til Alcudia for fjerde år på rad i år. Både i fjor og i år har jeg kikket med lengsel på ferieleilighetene til leie. Og konkludert med at selv om jeg hadde likt det bedre, så hadde barna (og mannen) savnet hotellet... Og jeg liker det lettvint. Det er jo unektelig mer styr å bo på egen hånd, og jeg kan jo ikke gjøre så mye selv. Leiebil har vi uansett, og det er et must noen dager. Men man trenger ikke leiebil for hele oppholdet på Mallorca, det er ikke mange steder å kjøre til...

Men det er visst fullt mulig å kjøre seg vill. I mørket, uten kjørebriller, og med "litt" dårlig stemning i bilen når man hele tiden kommer tilbake til den samme rundkjøringen...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:45   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Niobe: Ettersom vi er litt sent ute med å bestille er det ikke så mye ledig, men ser de har fireromsleilighet i Villa Isabel, er det ok?

*tenke* Villa Isabel ligger helt borte ved Princesa? Det vil jeg tro er veldig ok. Om jeg ikke husker feil så er det ikke lenge siden rommene ble pusset opp der, så jeg vil tro leilighetene er fine. Egentlig er alle bygningene gode alternativ, men på Villa Isabel bor dere jo veldig praktisk nær Princesa (frokost, bassenger og kveldsshow), men uten å ha støyen. Be om å få leilighet i andre etasje eller høyere.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:46   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

*tenke* Villa Isabel ligger helt borte ved Princesa? Det vil jeg tro er veldig ok. Om jeg ikke husker feil så er det ikke lenge siden rommene ble pusset opp der, så jeg vil tro leilighetene er fine. Egentlig er alle bygningene gode alternativ, men på Villa Isabel bor dere jo veldig praktisk nær Princesa (frokost, bassenger og kveldsshow), men uten å ha støyen.

Ja, det stemmer. Ja, stod vel at leilighetene var shinet opp i 2012 kanskje. Også er det 4-roms, så da kanskje vi kan få med svigermor en uke? Barnevakt?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 09:49   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, det stemmer. Ja, stod vel at leilighetene var shinet opp i 2012 kanskje. Også er det 4-roms, så da kanskje vi kan få med svigermor en uke? Barnevakt?

Ja, det er jo aldri feil! Jeg la til at dere bør ønske leilighet i andre etasje eller høyere. Jeg synes det er litt plagsomt med innsyn og noen ganger maur på bakkeplan.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 10:36   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Takk for tips!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 10:55   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Vi har nå reist alene uten charter. Men så har vi jenter med kun 18 mnd aldersforskjell som leker godt sammen. Dessuten har vi møtt norske familier over alt bortsett fra i Pescara i fjor. Der var vi nesten eneste ikke italienske familien. Enda spør barna om vi ikke kan reise tilbake.

I år skal vi til Mallorca. Flyr direkte med Norwegian, henter bil hos Hertz og har 30 min å kjøre til hotellet sør vest på øya.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 11:08   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Vi reiste på charterferie da ungene gikk i barnehagen. Det var godt å bo på hotell med barneklubb og andre å leke med. Nå er de større, har det bedre i hverandres selskap og er ikke lenger like avhengige av andre unger. Nå fungerer det vel så godt uten charter. Men dette kommer nok mye an på ungene.

Begge mine unger drømmer seg tilbake til Bulgaria og til all-inclusive på Gran Canaria. Det er, etter deres mening, de aller beste feriene vi har vært på. Vi voksne er ikke helt enige i det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 11:28   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Charter gir meg angsfølelse.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 12:15   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Leilighet, uten tvil.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 13:03   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Med barn er det veldig greit med hotelliv altså. Jeg er litt av den typen som ikke orker mer enn en uke jeg da - det er jo det samme hver kveld.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 13:09   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Det vi kikker på er en fireromsleilighet (65 kvm) i utkanten av anlegget, så jeg tror egentlig det vil føles ok.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 13:34   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Hva tror du?

Jeg var overrasket over hvor lite interessert mine hypersosiale barn var i andre lekekamerater da vi var i lalaland. Det var norske unger over alt, men det var omtrent som Frognerborgen, liksom. Det øyeblikket vi var utenfor allfarvei og møtte et norsk barn, derimot, var det blink med det samme.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 13:38   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Mhm, det er noe av det jeg tenker kan skje også Candy. Men, vi har egentlig veldig lyst til å dra til Mallorca i sommer uansett hvor det blir, så kanskje vi hvertfall skulle lande på den øya, og så se oss litt rundt om vi finner bedre alternativer. Jeg tror nok mellomste vil digge bamseklubb og de greiene der, for hun er mer den typen. Eldstemann er happy så lenge han får bade og kose seg og han er mer typen til å "klikke" med én annen hvis han har flaks. Minstemann må bare være med på lasset egentlig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 13:40   #20
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Tja, hva er egentlig forskjellen. Har reist mest på eget opplegg, men valgte charter sist fordi det var lite ruteflybilletter. Altså vi bodde på et hotell hvor det var mye skandinaver - men er det ikke det uansett, da? Vi hadde ingenting med de andre gjestene å gjøre, lagde mat i leiligheten eller gikk på restaurant (helt som ellers) og fartet rundt med lokalbusser osv akkurat som ellers. Eneste var at vi hadde felles busstransport fra flyplassen (neste gang velger jeg kanskje heller egen taxi, fordi bussen går innom så mange steder - men det var mye billigere med fellesbussen, så klart), og en gang da vi hadde problemer med å skrive ut en billettkvittering fikk jeg hjelp av guiden. Ellers var det helt samme pakka som da vi reiste til reisemålet på egen hånd.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no