Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Å bestille fly og feriehus selv

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-14, 14:19   #41
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

http://www.apollo.no/reiser/europa/h...FQLecgodSVQAQg

Her er vårt faste feriested. Klikk på "flere bilder" så får du opp mange fine

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:19   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Jeg synes Italia er et fantastisk reisemål.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:20   #43
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Til og med sushi i all ink. Egen Thai restaurant som serverer verdens beste mat.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:20   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Sardinia har jeg myst litt på. Sicilia også. Og områdene rundt gardasjøen. Noe av utfordringen vår er litt sprikende interesser i barneflokken fra de store som helst vil ha storby ispedd litt bad og fornøyelsespark til den minste som helst vil ha hjemme med badebasseng på verandaen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:21   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

http://www.apollo.no/reiser/europa/h...FQLecgodSVQAQg

Her er vårt faste feriested. Klikk på "flere bilder" så får du opp mange fine

Hvordan fungerer apollo som reiseselskap da? Eller bestiller dere hotellet direkte selv?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:24   #46
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvordan fungerer apollo som reiseselskap da? Eller bestiller dere hotellet direkte selv?

Vi bestiller direkte gjennom hotellet. Halv pris. Tror Apollo skulle ha rundt 60 000 for to uker her i fjor. Det var ihvertfall de prisene som kom opp like før vi skulle reise.

Bestiller også i november, da er det noe rabattgreier. Reiser sammen med tre andre familier, og den ene familien er her for 8. året på rad.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:28   #47
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi har vært to år på slike store anlegg, dog uten all inclusive, men likevel og det har vært helt greit med små barn. Nå er minsten straks 6 år, og i år leier vi leilighet i Albirområdet og flyr til Alicante. Jeg har hørt mye fint om akkurat dette området, det er ikke så langt til flyplassen og i tillegg har vi badeland og tivoli i Benedorm, om det skulle være nødvendig. Jeg tror kanskje prisen blir ca 50% av det vi betalte for Lollo og Bernie i fjor.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:32   #48
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvor varmt er egentlig Hellas i juli?

Minstenker at det kan bli i varmeste laget for mannen din.

Hva med å droppe middelhav og feriere ved Østersjøen eller annet sted lenger nord?

Kielferge og feriehus ved Østersjøen ser jeg for meg som veldig bra familietur. Mange flotte byer å besøke og relativt tett mellom barnevennlige aktiviteter.
Hansapark er visst fin.

Er man på f eks. Fehmarn er det heller ikke langt til bonbonland.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 14:34   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ja, det området er fint, men jeg tror ikke det er solsikkert nok for meg. Jeg er sulteforet på sol.

Øya vi var på, Læsø, som ligger i Kattegat utenfor Skagen/Fredrikshavn er det tørreste og mest solrike stedet i Danmark, så der er det gode sjangser for fint vær. Var varmt og deilig hele den uka vi var der i fjor.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 15:52   #50
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Leie hus i nærheten av Alicante. Der er det sol, bad, badeland, dyrepark, tivoli og en hel masse annet nok til å fylle mange uker. Si fra hvis du trenger konkrete tips.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 16:49   #51
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Leie hus i nærheten av Alicante. Der er det sol, bad, badeland, dyrepark, tivoli og en hel masse annet nok til å fylle mange uker. Si fra hvis du trenger konkrete tips.

Konkrete tips er bra, jeg har litt fordommer mot det området, men det er kanskje bra også for de under 60?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:01   #52
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Konkrete tips er bra, jeg har litt fordommer mot det området, men det er kanskje bra også for de under 60?

Ja du kan jo dra på partimøte i FrP, bli betjent av norsk helsepersonell og spille boccia sammen med andre nordmenn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:03   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Konkrete tips er bra, jeg har litt fordommer mot det området, men det er kanskje bra også for de under 60?

Jeg ser at det ikke bare er jeg som har fordommer mot Spanias solkyst.

Men jeg kjenner masse folk som drar dit hvert år, så jeg tror det er de som har rett og vi som tar feil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:14   #54
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Jeg henger litt i denne tråden.

Jeg har lyst på Legoland igjen slik at yngste også skal huske at han har vært der, men jeg har ikke lyst på nok en regnuke i Danmark. Jeg synes Tyrkia og Hellas er for varmt i juli. Jeg kunne tenkt meg å prøve noe annet enn charter, men er kan og vet for lite om hvordan det gjøres på egenhånd. Vi tenker litt Kanariøyene eller Portugal pga det ikke ikke er fullt så varmt der ... Men veldig usikker, som sagt om vi bør bestille og ordne selv eller om vi skal kjøre charter som vi pleier.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:22   #55
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi elsker Danmark, har leid feriehus i mange år. har stort sett vært heldig med været også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:37   #56
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Konkrete tips er bra, jeg har litt fordommer mot det området, men det er kanskje bra også for de under 60?

Vi har feriert der i flere år og en trenger slett ikke menge seg med andre nordmenn e.l eller bo i en sånn typisk norsk landsby. Viktig å ha bil slik at en kommer seg rundt. Flotte veier og lett å finne frem.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:47   #57
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi har leid selv både i Italia, Florida. Spania og nå sist i Thailand (er på vei hjem nå faktisk). Vi synes det er mye bedre enn hotell! Og det er barna våre også enige i.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:48   #58
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi elsker Danmark, har leid feriehus i mange år. har stort sett vært heldig med været også.

Hvor anbefaler du å bo og bestille?
Vi skal leie feriehus i Danmark til sommeren og jeg synes det er så altfor mange alternativ. *forvirret* Har lyst til å bo i nærheten av Djurs Sommerland og stranda. Og en iskiosk...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 17:55   #59
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Vi har feriert der i flere år og en trenger slett ikke menge seg med andre nordmenn e.l eller bo i en sånn typisk norsk landsby. Viktig å ha bil slik at en kommer seg rundt. Flotte veier og lett å finne frem.

Vi også, og vi ser knapt nordmenn, de vi ser er alle under 60. Pensjonistene er der om vinteren.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 18:02   #60
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Vi også, og vi ser knapt nordmenn, de vi ser er alle under 60. Pensjonistene er der om vinteren.

Der vi bor er det faktisk mange spanjoler som bor både fast eller har feriehus der. Derfor får en faktisk brukt spansken en god del også om en vil.

Om jeg ikke er helt på bærtur så ferierer vi vel på samme sted allium?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no