Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Å bestille fly og feriehus selv

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-14, 11:36   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å bestille fly og feriehus selv

Hva ser dere etter når dere skal velge sted å leie feriehus? Sol og bad ja, men hva mer? Jeg tenker vel at dette er løsningen for oss hvis vi ikke vil feriere i lavkostland i all fremtid. Og så er jeg litt redd for at ungene vil synes det er kjipt hvis vi er på et sted uten noe som skjer, jeg har unger som opplever shopping og sightseeing som tvangsinnslag for de voksnes del.

Det jeg egentlig spør om er om noen har et spesifikt sted å anbefale for ferie med barn tro jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:38   #2
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Hus i Sør-England? Der er det masse å finne på, du flyr raskt og rimelig til London, og leier bil der.

Vi har leid hus gjennom www.cottages4you.co.uk, og vært veldig fornøyde.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:40   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

England? Regner det ikke der hele året da? (Mannen hadde jo elsket en sånn ferie, jeg må se på sør-england skjønner jeg).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:41   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.858
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Hva er det ungene oppfatter som «noe som skjer», da?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:45   #5
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

USA?

Vi tenker å leie feriehus i Orlando og reise rundt til alle mulige steder. Sambo har vært på sånne ferier hele barndommen, og virkelig elsker det.

Vi kommer til å vente til minste er 4 år, for orker ikke noe annet enn all inklusive akkurat nå. Begynner å bli mektig lei av det, så skal bli fantastisk å oppleve noe annet.

Hvis ikke USA, så hadde jeg kanskje valgt Hellas. Leid et koselig feriehus i nærheten av by og strand. Med leiebil kan det bli ganske fint

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:50   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hva er det ungene oppfatter som «noe som skjer», da?

Egentlig tror jeg dessverre det er begrenset til tivoli og badeland. (Hvilket jeg selvfølgelig synes er ulidelig kjedelig). Men de synes det er veldig fint å se seg litt rundt, se severdigheter så lenge det ikke blir overdose, spise på små restauranter og se på folkelivet. De liker også litt sol og bad på dagtid og foreldre som har tid til å spille kort på terrassen på kveldstid. Gitt at det er minst en dag med tivoli eller badeland i løpet av ferien.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:51   #7
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Jeg har tenkt mye av det samme, ser jeg.

Foreløpig er vi på å leie-hus-i-Danmark-stadiet. Sommeren 2015 har jeg lyst til å leie hus ved stranda utenfor Barcelona i 2-3 uker. Der tror jeg kombinasjonen stor by og masse bading skal tilfredstille både voksne og barn.

Ellers fabulerende jeg om en uke i Berlin (det hadde jeg og ungene elsket) og to uker i Mosel-distriktet (det hadde jeg elsket). Eller noen uker på i den italienske landsbygda. Men jeg er slettes ikke sikker på hva ungene hadde synes. De er flinke til bare å leke seg sammen, men de har en svært begrenset interesse for gamle, fine hus.

(Charter utgår med høye kneløft. Jeg får angst av bildene av basseng med plastsolsenger og hotell stablet oppå hverandre inntil bassengkanten. I går sjekket jeg likevel hva en uke på Gran Canaria i nyttårshelgen ville ha kostet, og med en passe stor leilighet kom StarTour opp med 80-100 000. So not going to happen! )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:52   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

USA?

Vi tenker å leie feriehus i Orlando og reise rundt til alle mulige steder. Sambo har vært på sånne ferier hele barndommen, og virkelig elsker det.

Vi kommer til å vente til minste er 4 år, for orker ikke noe annet enn all inklusive akkurat nå. Begynner å bli mektig lei av det, så skal bli fantastisk å oppleve noe annet.

Hvis ikke USA, så hadde jeg kanskje valgt Hellas. Leid et koselig feriehus i nærheten av by og strand. Med leiebil kan det bli ganske fint

Ja, mitt problem er selvfølgelig også at jeg må dra på en toåring. Null vett og fart i beina. Femåringen er jo helt nydelig å ha med seg, det blir virkelig noe helt annet. Han konverserer og er interessert og lærer og koser seg. Toåringen - not so much.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:54   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg har tenkt mye av det samme, ser jeg.

Foreløpig er vi på å leie-hus-i-Danmark-stadiet. Sommeren 2015 har jeg lyst til å leie hus ved stranda utenfor Barcelona i 2-3 uker. Der tror jeg kombinasjonen stor by og masse bading skal tilfredstille både voksne og barn.

Ellers fabulerende jeg om en uke i Berlin (det hadde jeg og ungene elsket) og to uker i Mosel-distriktet (det hadde jeg elsket). Eller noen uker på i den italienske landsbygda. Men jeg er slettes ikke sikker på hva ungene hadde synes. De er flinke til bare å leke seg sammen, men de har en svært begrenset interesse for gamle, fine hus.

(Charter utgår med høye kneløft. Jeg får angst av bildene av basseng med plastsolsenger og hotell stablet oppå hverandre inntil bassengkanten. I går sjekket jeg likevel hva en uke på Gran Canaria i nyttårshelgen ville ha kostet, og med en passe stor leilighet kom StarTour opp med 80-100 000. So not going to happen! )

Jeg synes faktisk at sånn lollo-og-bernie-land er svært behagelig når jeg har med meg småbarn, det plager meg ikke å bo oppå folk og spise i kø og jeg slapper godt av. Men prisen er virkelig avskrekkende, spesielt i vestlige deler av middelhavet. Tyrkia er jo greit nok, men der ser mannen ut som en kokt hummer hele sommeren, han tåler varmen dårlig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 11:58   #10
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Det er nok tanken på alle folka som tar knekken på meg. Men jeg skjønner samtidig at de kan oppleves som lettvindt, kjekt og behagelig.

Barcelona har jeg trua på som turmål. Masse fine småbyer utenfor, og direktefly fra Trondheim om sommeren. Jeg må bare få litt mer vett inn i de to yngste først.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:00   #11
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.854
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi har leid feriehus i England før, og det var en av de beste barneferiene vi har hatt. Det er masse å gjøre for barn overalt i England. Vi skal gjøre det samme i år, denne gangen et nytt sted i England. 10 minutter fra stranden og med parker, dyrehager, fornøyelsesparker og andre fornøyelser innen kort avstand. Og nei, det er ikke bare regn i England. Nå er vi sånne som hater kjedelige sydenferiesteder hvor alt man gjør er å bade eller lgge på stranden, så dette er ypperlig for oss.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:06   #12
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Mallorca. Kort flytur, mye at finne på for liten og stor. Mange flotte strender og mange hus og leiligheter at velge på.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:10   #13
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi har reist til Florida så å si hvert år siden eldste var baby. Ser virkelig ingen problemer med det, det er veldig mye å finne på, flust av gode familierestauranter og veldig barnevennlig. Amerikanerne elsker barn. Jeg ser ingen grunn til å vente.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:11   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi leide feriehus i Danmark, på ei øy (Læsø) hvor det skjedde absolutt ingenting (heller ikke shopping og sightseeing for voksne), det var bare fine badestrender, bondegårder, friområder, fred og ro. Ungene hadde det helt fantastisk og maser om at vi skal dra dit igjen. Hørte aldri spørsmål om fornøyelsesparker eller badeland. Tok Stena Line fra Oslo til Fredrikshavn, og ferge fra Fredrikshavn til Læsø (90 minutter).

Vel, ikke helt sant at det ikke skjedde noe da, mannen tok med seg eldste til en bondegård som arrangerte rideturer i naturreservatet, så hun fikk være med på ridetur. Vi lånte oss sykler og var på flere sykkelturer hvor vi utforsket øya og de små stedene der, gikk opp i utkikkstårn, spiste hjemmelaget is på en bondegårdskafe, der mange slags dyr gikk fritt rundt så ungene kunne klappe dem, vi vasset ut til ei langstrakt øy over et grunt sund (spennende!), var der dagen lang og badet på den flotte stranda der, vi kjøpte drager som vi fløy på stranda når det blåste for mye til å bade, vi gikk på tur i skogen/naturområde, og vi besøkte et gammelt saltsyderi, hvor ungene fikk lage sitt eget salt på "gamlemåten".

Vi var sammen med en vennefamilie med barn på alder med mine yngste, og feriehuset vi leide hadde svømmebasseng, så det var bading hver kveld etter at vi hadde vært ute.


Sannsynligvis ikke det du er ute etter i det hele tatt, men vil bare påpeke at det ikke nødvendigvis må være fornøyelsesparker i nærheten for at unger skal trives, det kan finnes mange supre aktiviteter også for unger på steder "uten noe som skjer".

Ungene mine er født i hhv 2005, 2007 og 2007. Våre venner hadde barn født i 2007 og 2010.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-02-14 kl 12:17.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:11   #15
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi leier hus for andre rad på år i Moraira, Spania. Der er det både badeland, og fornøyelsesparker innen rimelig kjøreavstand. Små strender med litt aktiviteter (tråkkebåter osv). Bra sjopping i Bendidorm og Alicante om man har behov for det.

Det viktigste for oss har vært hus med eget basseng. Ungene mine stortrivdes virkelig med det. I år har vi i tillegg leiet et hus med spillrom (biljard etc). Det tror jeg ungene vil sette veldig stor pris på når de trenger en pause fra solen.

Vi har også prioritert flere soverom, slik at vi voksne også har fred i ferien (les ingen unger på samme rom).

Charter syntes jeg var genialt når ungene var veldig små, men etter å ha leiet privat noen år, så ser jeg ikke for meg at vi skal bestille charter igjen. Det blir fryktelig dyrt når man er mer enn 2 voksne + 2 barn, i tillegg til at man får langt mer plass for pengene når man leier selv.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:16   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.858
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi drar ofte til steder hvor det skjer lite eller ingenting, og det pleier å fungere fint – de synes det er gøy å bade, se på esler og kjøpe brød på bakeriet også, de. Men så har vi nøye skjult for ungene at badeland, lekeland eller tivoli er et alternativ om sommeren også, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:26   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.959
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Min erfaring er også at ungene ikke er så kravstore hvis de bare får tid. De årene vi bor i pappas hus på Kreta, så bader vi en del. Men det er også mye "titte på livet". Ungene ser ut til å trives med det.

Da vi hadde 2-åring (og 3-åring) var vi på Lollo og Bernie-ferier. Da skjedde det mer som var tilrettelagt for barn på den alderen. Og da fikk vi også pause. Men jeg plages ikke av å feriere tett på andre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:28   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Mine elsker også bondegårder og dyr og fjellturer og sånn altså, men de er veldig glad i badeland og tivoli. De to eldste vel å merke. Men det viktigeste er faktisk at det er mulig å bade og voksne som har tid.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:31   #19
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

England? Regner det ikke der hele året da? (Mannen hadde jo elsket en sånn ferie, jeg må se på sør-england skjønner jeg).

England er toppers. Vi leide hus en uke i Southwold (der hvor bestefar i lomme blir filmet) skikkelig søvnig og søt liten by på Suffolkkystwn i fjor sommer. Og barna på 3 og 6 vil veldig gjerne tilbake. Vi tenker på Mevagissey på Cornwallkysten i år da, men ikke somlet meg til å bestille billetter ennå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 12:36   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Vi har reist mye til Malagaområdet, og har fartet rundt i småbyene der med fast base på et leilighetresort med svømmebasseng, minigolf, basketbane, bordtennis, biljard osv

I Marbella er det flotte luksusbåter langs havnen, der har vi vandret i timesvis. Luksusbilene i gatene har også vært en wow-opplevelse for gutten i familien. Det er et lite badeland i Fuengirola og et større i Torremolinos. I Benalmaldena er det et flott tivoli og like nedenfor tivoliet går taubanen opp på fjellet, der en kan få med seg ørneshow på ettermiddagstid.
Vi har hatt dagsturer til Gibraltar og Ronda og har reist på tur over til Marokko. Flotte ferier med både sol, varme og opplevelser.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no