Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-13, 11:55   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Vurderer å bestille der til i sommer med våre 3 barn (minsten da på knappe 5 måneder).
Er det noen som har erfaringer med dette hotellet?
Ser at stranden ikke er optimal men vi bader lite i sjøen uansett.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 12:19   #2
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Der har vi bestilt i juni! Så jeg aner jo ikke hvordan det er, men det ser veldig fint ut for barna.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 16:18   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Drar opp denne. Anbefales det? bør man ha all inclusive?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 16:32   #4
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Flott familiehotell men selvfølgelig helt standard charter. God mat og ta all inclusive ja

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-15, 19:59   #5
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Det var superflott og fint hotell og anlegg, og ungene storkoste seg med barneklubb, bassenger og masse flotte vannlekestativer. Jeg hadde aldri vært på resort før og fikk helt noia... Tror aldri jeg har vært så sliten etter en ferie før. Det var konstant lyd fra kl 11 på formiddagen. Vannlekeapparatene lagde masse lyder, det var zumba i bassenget og bingo og trim og hva-har-du som ble annonsert i høytaleranlegg en gang i halvtimen...

Vi hadde ikke all-inclusive men spiste på hotellets restaurant en kveld - never again. Syns ikke maten var noe særlig, og ungene gikk i skytteltrafikk frem og tilbake og tok litt her og litt der. Stappfullt med folk og utrolig mye støy. Det ble for mye å velge mellom, og et av de absolutt ukoseligste måltidene jeg har vært med på.

Leiligheten vi bodde i var superflott da, og det var veldig koselig å sitte der på kvelden med en bok og se ut mot vannet. Men det var vel i grunn det jeg likte med det stedet...

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-15, 16:22   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Det var superflott og fint hotell og anlegg, og ungene storkoste seg med barneklubb, bassenger og masse flotte vannlekestativer. Jeg hadde aldri vært på resort før og fikk helt noia... Tror aldri jeg har vært så sliten etter en ferie før. Det var konstant lyd fra kl 11 på formiddagen. Vannlekeapparatene lagde masse lyder, det var zumba i bassenget og bingo og trim og hva-har-du som ble annonsert i høytaleranlegg en gang i halvtimen...

Vi hadde ikke all-inclusive men spiste på hotellets restaurant en kveld - never again. Syns ikke maten var noe særlig, og ungene gikk i skytteltrafikk frem og tilbake og tok litt her og litt der. Stappfullt med folk og utrolig mye støy. Det ble for mye å velge mellom, og et av de absolutt ukoseligste måltidene jeg har vært med på.

Leiligheten vi bodde i var superflott da, og det var veldig koselig å sitte der på kvelden med en bok og se ut mot vannet. Men det var vel i grunn det jeg likte med det stedet...

Hvor kjøpte dere mat ellers da?? er det marked i nærheten?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-15, 20:35   #7
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvor kjøpte dere mat ellers da?? er det marked i nærheten?

Det er en bitteliten kiosk/butikk på hotellet hvor man får kjøpt ting til helt enkle middager. Vi spiste lunsj på to av hotellets lunsjrestauranter et par ganger - anbefales ikke. Veldig hyggelige folk, men skikkelig kjip mat. Og ellers så enten gikk vi (laaaaaaangt tur) eller tok taxi inn til en bitteliten by som lå et godt stykke fra resorten. Der var det flere koselige små restauranter med veldig god mat! Vi passet også på å handle i matbutikker når vi var der.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 19:00   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Er i stuss om all inkl eller ei... Hvordan er prisnivået der, om man betaler utenom da?? er det slik om man ikke normalt sett spiser så mye, så er det like greit å ha halvpensjon, eller bare handle utenom... ?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 22:43   #9
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Jeg husker ikke hva prisnivået lå på, det jeg husker er bare at det var dyrt spise lunsj på hotellet samt at det kostet ganske mye den ene dagen vi spiste på buffèrestauranten.

Hvor mange barn og hvilken alder skal du ha med? Husker at den isen "all-inclusive-barna" fikk, var sånn kjipern is. Mine mesket seg med pinne-is og struter og i det hele tatt.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 23:19   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Jeg husker ikke hva prisnivået lå på, det jeg husker er bare at det var dyrt spise lunsj på hotellet samt at det kostet ganske mye den ene dagen vi spiste på buffèrestauranten.

Hvor mange barn og hvilken alder skal du ha med? Husker at den isen "all-inclusive-barna" fikk, var sånn kjipern is. Mine mesket seg med pinne-is og struter og i det hele tatt.

Men greit å få kjøpt inn det man treng ellers til å lage feks frokost og lunsj og sånt da? Og heller spise middag ved tettstedet?
En helg haug unger fra 1-10 år Men er fremdeles i tenkeboksen, og lurer veldig på hva vi skal gjøre ang mat. og hva som er best/greiest/lønsomt osv osv

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 23:25   #11
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Men greit å få kjøpt inn det man treng ellers til å lage feks frokost og lunsj og sånt da? Og heller spise middag ved tettstedet?
En helg haug unger fra 1-10 år Men er fremdeles i tenkeboksen, og lurer veldig på hva vi skal gjøre ang mat. og hva som er best/greiest/lønsomt osv osv

Det var brød og smør og pålegg og pasta og pastasauser og sånn i butikken/kiosken på hotellet Det funket fint for oss til frokost og lunsj. Bare husk at det er et stykke å gå til tettstedet... tipper det tok 20-30 minutter med tre små på slep. Taxi anbefales, da kan man også gjøre litt større innkjøp der.

For oss var dette den beste måten, ikke sikkert det er det for dere!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 23:30   #12
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

Og igjen - hotellet og leilighetene var knallfine...

Vi leide bil i 4 dager og dro til en strand (fikk trumfet igjennom det etter trusler om nervøst sammenbrudd hvis jeg måtte være stukk på resort i 14 dager ) som var fantastisk vakker Lett å komme dit, ikke så mye folk, lå mellom to berg, fantastisk vann og utsikt. Og et par veldig koselige strandbarer. Hva het den nå igjen ... Tsambika Beach, var det! Anbefales på det varmeste, ta og Google det og se på bilder

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 23:32   #13
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mythos-beach Resort på Rhodos - noen som har vært der?

http://no.tripadvisor.com/Attraction...se.html#photos

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no