Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine og varme støvletter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-10, 22:25   #21
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har kjøpt disse fra Wonders:


De har sauepelsfôr inni. Nå skal jeg ikke fryse på beina i vinter!

Camper hadde et par i fjor som hadde pelsfôr, høyhælte i barbara-serien. De ble imidlertid altfor trange for leggen min, så jeg kjøpte de ufôrede. Tror ikke de hadde tenkte på at fôret kom til å ta opp plass.

De var fine. Men hvordan mener du knappe? Tror jeg må sjekke om disse finnes i Bergen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:28   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

De var fine. Men hvordan mener du knappe? Tror jeg må sjekke om disse finnes i Bergen.

Altså, jeg får akkurat opp glidelåsen, og jeg har ikke unormalt store legger. Et alternativ er Danske Andeføtter, de er foret med ull.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:30   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Altså, jeg får akkurat opp glidelåsen, og jeg har ikke unormalt store legger. Et alternativ er Danske Andeføtter, de er foret med ull.

Måle leggene sine? De var veldig fine!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 22:46   #24
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Altså, jeg får akkurat opp glidelåsen, og jeg har ikke unormalt store legger. Et alternativ er Danske Andeføtter, de er foret med ull.

Da kan det gå da. Hos meg er problemet at føttene er for store ofte. Tykkelsen på leggene pleier ikke være noe problem. Har du noen formening om de er store, små eller normale i størrelsen?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 08:18   #25
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Måle leggene sine? De var veldig fine!

Jeg har vært snill, og målt leggene mine til ca 36-37 cm rundt på det tykkeste.

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Da kan det gå da. Hos meg er problemet at føttene er for store ofte. Tykkelsen på leggene pleier ikke være noe problem. Har du noen formening om de er store, små eller normale i størrelsen?

Jeg synes de var litt romslige i størrelsen. Dvs jeg kjøpte str 39, og det føles som jeg har nok plass til tærne i alle fall. Hvis du har veldig bred fot kan det være at de blir litt trange, da ville jeg heller prøvd Danske Andeføtter.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:02   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Varme støvletter! Jeg fryser bestandig på beina og synes det er vanskelig å finne noen som er fine nok til skjørt og kjoler. Jeg ser jo imidlertid i denne tråden at utvalget er ganske stort.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:03   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Jeg har vært på Eurosko i dag, og kom hjem med intet mindre enn to par varme sko/støvletter. Jeg tror trikset er å være tidlig ute. Les: Nå!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 14:58   #28
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Mei: Har du bilde?

Jeg bor på landet, så jeg kommer meg ikke til skobutikk med stort utvalg på en stund.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 15:02   #29
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har vært snill, og målt leggene mine til ca 36-37 cm rundt på det tykkeste.


Jeg synes de var litt romslige i størrelsen. Dvs jeg kjøpte str 39, og det føles som jeg har nok plass til tærne i alle fall. Hvis du har veldig bred fot kan det være at de blir litt trange, da ville jeg heller prøvd Danske Andeføtter.

Takk for at du gadd måle. Jeg kan konstantere at jeg har fotballegger og at disse nok ikke er noe for meg.. hulk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 15:02   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Mei: Har du bilde?

Jeg bor på landet, så jeg kommer meg ikke til skobutikk med stort utvalg på en stund.

Og problemet med mange nettsider er at det er utrolig mangelfull informasjon om ulike modeller. At en støvlett er fôret med skinn kan jo bety alt fra tynt skinn til pels. "Stoff" likeså. Det er derfor vanskelig å se på nettsidene til f.eks. Eurosko at en støvlett er vinterfôret.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 18:42   #31
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Jeg var på Eurosko i dag og der var det sørgelig lite utvalg. De fleste var bare foret med et lite pyntefôr, som jeg kommer til å fryse i før det blir minusgrader.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 22:11   #32
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

*leter også fortsatt* Og er jeg så heldig at jeg finner noen så koster dem vel skjorta...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 23:11   #33
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Eller disse:



El Naturalista Iggdrasil NW107-001 sorte støvletter for dame

Merke: El Naturalista Pris: kr 1 799,00
Farge: sort
Materiale utenpå: glatt skinn
Materiale inni: microfiber stoff
Såle: resirkulert gummi
Hælhøyde: ca. 4 cm
Skafthøyde: ca. 30 cm (eksl. hæl)
Opprinnelse: Spania
Annet: Støvlettene er laget av Pull Grain lær, behandlet med naturlige oljer og fett. Dette gjør at læret er mykt, fleksibelt og veldig holdbart.
Skopleie: Pleies med naturlig olje (f.eks. olivenolje). Må settes inn med impregneringsspray eller fett før bruk

Har du sett de på nettbutikk? Ønsker meg disse.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 23:19   #34
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg var på Eurosko i dag og der var det sørgelig lite utvalg. De fleste var bare foret med et lite pyntefôr, som jeg kommer til å fryse i før det blir minusgrader.

De kraftigste vintermodellene (fra feks Timberland. Sorel, Merrell o.l) har fortsatt ikke ankommet. Dukker mest sansynlig opp ila september, begynnelsen av oktober.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 23:35   #35
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 23:54   #36
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Sorel Cate the Great, disse ønsker jeg meg til en iskald vinterdag. *og "noen" har snart bursdag - link sendes til mann asap*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 09:56   #37
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Desse var tøffe.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 09:57   #38
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fine, og varme støvletter?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Sorel Cate the Great, disse ønsker jeg meg til en iskald vinterdag. *og "noen" har snart bursdag - link sendes til mann asap*

Oooh, de der var jo ganske fine!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 10:00   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine og varme støvletter?

Disse er de varmeste jeg noen gang har hatt:



Bumper, finnes på Lille Vinkel eller Ebay, med og uten fôr, lave og høye, mange forskjellige farger, ku utenpå, sau inni hvis du velger med fôr, gummisåle og kjempegode å gå med. Normale, mot store, i størrelsen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 10:05   #40
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine og varme støvletter?

Både Merell og Sorell var inne når jeg var på Eurosko, men ikke i svart. Jeg tror kanskje jeg ønsker meg førstnevnte, de er fine nok til skjørt/kjole er de ikke? Jeg er jo egentlig veldig glad i converse og litt rampete stil, ikke noen pyntedukke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no