Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finkjole til liten og tykk …

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 21:52   #21
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Kjolene over her var litt for "hverdags" etter min smak. Fine, men det bør være en forskjell på hva brudens mor har på seg og hva man har på seg en sommerdag på stranda. Stoffet bør være noe annet enn glattvevet bomull, og jeg synes generelt at bryllupskjoler bør være minimum nedenfor kneet.

Jeg likte kvaliteten på denne i chiffon, selv om den nok kanskje blir i korteste laget
http://www.newlook.com/shop/womens/d...unic_221109015

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:56   #22
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Kan anbefale denne siden, igigi.com
Der bestilte jeg kjole når jeg skulle i bryllup for noen år siden; rask levering og best av alt så passa kjolen perfekt. Jeg er også 165, bleik og rundt str 46 På siden finner du tips om ulike former, hvilke av kjolene som er flatterende på de ulike figurene osv.
Finn dine beste sider, fremhev dem og eller demp de sidene du ikke vil vise. Riktig undertøy, eventuelt noe hold in, korsett og slikt hjelper også på. Der er nok mye du kan kle!!

Der var det fantastisk mye flott! Takk for linken.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:57   #23
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Kan anbefale denne siden, igigi.com
Der bestilte jeg kjole når jeg skulle i bryllup for noen år siden; rask levering og best av alt så passa kjolen perfekt. Jeg er også 165, bleik og rundt str 46 På siden finner du tips om ulike former, hvilke av kjolene som er flatterende på de ulike figurene osv.
Finn dine beste sider, fremhev dem og eller demp de sidene du ikke vil vise. Riktig undertøy, eventuelt noe hold in, korsett og slikt hjelper også på. Der er nok mye du kan kle!!

Ååå, her var det mye fint, synd jeg ikke trenger kjole til noen anledning nå!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:59   #24
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Omslagskjole er alltid elegant og kledelig. Har du prøvd det?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:01   #25
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Finnes det en stormoteforretning der du bor? De som jobber der bør være i stand til å hjelpe deg med en kjole til bryllupet.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:37   #26
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Var det ikke du som var hos meg med et par dvd`er før jul ? Isåfall er det en butikk på senteret her http://www.divax.no

Kunne noe slikt fungere tro ? Med et sjal eller en pen bolero..


Vil du ha kort eller lang kjole ? Og i hvilken prisklasse hadde du tenkt deg ? Jeg har ikke noen erfaring med finkjole i større størreler, men tror det kanskje kan være lurt å gå i butikk å få råd og hjelp.


Disse kjolene over her, finnes til henholdsvis 3 XL og 2 XL, så de er da beregnet på litt større damer enn disse modellene over her .


Sist redigert av Liljekonvall : 18-03-11 kl 23:24.
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:43   #27
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Jeg har denne kjolen i strl. 48. Den sitter kjempefint på. Du får kjøpt den på Ellos.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:45   #28
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Kjempefin, Misteri! Men gir den ikke gravidmage?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 22:47   #29
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Jeg ville nok også valgt noe mer pyntet enn de Nessie har lagt inn bilde av. Jeg syns de er altfor lite pyntet til bryllup og det kommer fra en som alltid pynter ned antrekk for hun er redd for å være overpyntet.

Kjolen til Misteri var mer kjole til bryllup.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 23:14   #30
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …





Laredoute.no

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 23:18   #31
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Kjempefin, Misteri! Men gir den ikke gravidmage?

Nei den gjør ikke det. Skal se om jeg ikke finner et bilde av meg med kjolen på.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 00:17   #32
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

cellbes.no den finnes i mange farger.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 00:33   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Hvor pyntet den må være avhenger jo veldig av stilen i bryllupet.

Hva slags fasong har du? Timeglass, eple, pære? Hva på kroppen din liker du, og vil fremheve?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 03:18   #34
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Torunns drømmekjoler på nett er billige og har mye fint i gode str også. Ring dem-de veileder bra på Tlf.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 08:58   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …



Av en eller annen grunn (??) tenkte jeg konfirmasjon?!
Til bryllup er nok kjolene litt for hverdagslige ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 08:58   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Har du en Zizzibutikk i nærheten da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 09:45   #37
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

http://www.alexismote.no/
http://www.alight.com/cat-0009-dress...&itemsperpage=

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 10:45   #38
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Tusen tusen takk alle sammen!!!!! Hvis jeg ikke finner noe nå, så skjønner jeg rett og slett ingen ting. Jeg har igrunnen trodd at det ikke fantes så my klær å få tak i når man måtte ha litt stor størrelse. Men jeg ser jo nå at jeg tok feil. Skal sjekke hver og en link, så igjen tusen takk for at dere har tatt dere bryet!
Liljekonvall: ja, det var meg. Har ikke hørt om den butikken, finnes den på senteret?
Misteri: Nyyyydelig kjole!!! Vil gjerne se hvordan du ser ut i den.
Nessie: Zizzi har vi, kanskje jeg skulle prøvd den?
Note: Cellbes trodde jeg var for gamle damer. Men den kjolen var kjempefin, og jeg skal inn å se mer.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 11:37   #39
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Kommer jo ann på Zizzi butikk og hva de tar inn, men jeg har ikke sett så mye pentøy der enda. Det kommer nok ikke før nærmere 17 mai.

Har bare bilder av av meg i kjolen med andre folk, skal se om jeg ikke får beskjært det.

__________________

Sist redigert av Misteri : 26-03-11 kl 13:22.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 12:13   #40
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Denne tråden likte jeg. Her fant jeg nettsider som jeg kan handle klær fra, samtidig innser jeg at for meg er det umulig å finne kjole siden jeg ikke kan ha utringninger (brystproteser er årsak).

Artig å se bilde av deg Misteri. En flott dame. Den overdelen der var lekker.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no