Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 20:18   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg skal i konfirmasjon om litt over en måned og i bryllup en måned etter det. Jeg vil da være hhv. godt over 6 og 7 mnd på vei. Jeg trenger tips om butikker/nettsteder, kjoletyper og pene lave sko. Jeg kan ikke ha hæler pga bekkenet, og samtlige pensko jeg har er med høy/skyhøy hæl.

Tips?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 20:22   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Camper sko, det er jo så mange fine og lave (helt uten hæl).
Lille Vinkel sko har bla. Camper.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 20:24   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Kan du ha litt hæl? Jeg kan ikke gå noe særlig på høye hæler på grunn av ryggen (selv i ikke-gravid tilstand), men jeg har et par Campersko med 4-5 cm høy hæl som går veldig fint å gå med. Camper har såle og hæl i en spesiell gummitype, det tror jeg også hjelper litt. Jeg kjøpte dem på Lille Vinkel, og det fins sikkert mange forskjellige utgaver og farger, også helt flate.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 20:31   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg går stort sett bare med flat sko. Det eneste unntaket er Camper. Jeg har et par som ligner disse:


For meg er dette giganthæler. Men det går helt fint.

Ellers så skal jeg selge den kjolen jeg kjøpte for festlige anledninger. Som jeg aldri orket å gå på. Men den er kanskje ikke helt din stil, og ikke så veldig pyntet.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:05   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Har du vært på "Den Kule Mage" på Grünerløkka? Jeg har ikke hatt behov for penkjole i dette svangerskapet, men i forrige svangerskap så fant jeg flere fine penkjole der. Ballerinasko passer jo til mange kjoler.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:32   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ballerinasko passer jo til mange kjoler.

De har utrolig mange søte og gode ballerinasko på den lille skobutikken ved siden av Fru Hagen på Løkka, Shoe Lounge kanskje?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:37   #7
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg har sett noen kjempesøte sorte ballerinasko fra Ecco. De kjentes myke og gode ut i sålen også.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:39   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Lave kilehelssko er jo fint og komfortabelt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 21:59   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Ser at ballerinasko og Den kule mage allerede er nevnt. Ellers er det jo utrolig mange fine kjoler med type empire-liv som jeg synes er veldig fint på gravide mager.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:08   #10
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg er visst som Rosinen. Klarer ikke høyhelte sko, men akkurat denne fra Camper er god å ha på. Og fin.
Disse kjolene likte jeg. Den første fra motherhood.com og de to andre fra denkulemage.no.









De hadde for øvrig en stilig kjole i lammeull på Den Kule Mage, men det blir kanskje litt varmt utpå sommeren?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:13   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Mammashop har mange fine kjoler.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:16   #12
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Denne nettsiden kom jeg over da jeg lette etter kjole til bryllup som gravid. Jeg har ingen erfaring med dem, vet ikke engang om de sender hit.
http://www.motherhood.com/Collection...category_Id=17

Jeg endte opp med å kjøpe en helt grei sak herfra. De er billige, om ikke annet.
http://www.krappe.no/

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:16   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg kjøpte kjole på H&M som jeg gikk med i bryllup. Den var veldig fin. Hadde på et par greie sko frem til de fleste bildene var tatt, så tok jeg på mørkeblå crocks og hadde på de resten av kvelden...

Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:19   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg hadde for øvrig pensko på, men flate Campersandaler i back-up.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:29   #15
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kjøpte kjole på H&M som jeg gikk med i bryllup. Den var veldig fin. Hadde på et par greie sko frem til de fleste bildene var tatt, så tok jeg på mørkeblå crocks og hadde på de resten av kvelden...

Crocks?
Du er jo verre enn meg, du! :gikk barbeint i mitt eget bryllup: (utpå kvelden, vel å merke).

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:31   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Jeg lot de rosa stå hjemme.

Jeg endte faktisk opp barbent til slutt, for svigermor fikk så vondt i føttene at jeg lånte bort crocksene. (Hun gikk ut og inn, jeg satt bare inne, gravid og ikkerøykende.)

Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:04   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Ta deg en tur til området rundt Steen & Strøm og se etter sko, Mim. Først går du på Design Forum vis-a-vis Steen & Strøms bakinngang, og så går du på Logo vis-a-vis hovedinngangen og ser på Camper. På Design Forum er det flust med behagelige sko - kan bl.a. anbefale merkene el Naturalista, Khrio og Think i tillegg til Camper. Det er mulig du har en mer pyntet stil, men jeg synes i alle fall de er veldig fine. Helt flate sko kan fort bli for flate etter min erfaring, mens de fleste av disse modellene er veldig myke og har en litt oppbygd hæl. For øvrig har jeg også de Camper-skoene som er avbildet - de er jo praktisk talt flate, gode å gå med og passer til absolutt alt. Det kan også være noe å finne på skobutikken i selve Steen & Strøm.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 11:51   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Penkjole og lave pensko for folk på tjukka

Ecco og Geox har også veldig gode sko, både med og uten hæl.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no