Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-17, 21:36   #20
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Da begynner vi å komme i rute. Mannen har ny dress, mellomste tar enten bunad eller kjole, eldstemann har dress, konfirmantens klær er i boks. Hun skal ha på seg lilla skjorte med en svart sløyfe, svart trang bukse, Dr Martins sko og lilla dressjakke. Litt utradisjonelt men det er speiler konfirmanten så jeg tror det blir bra. Håret skal vel også være farget lilla til konfirmasjon, det fikser vi et par dager før. Først må rødfargen hun har i nå gå ut. Da mangler bare klær til meg. Jeg har kjoler nok å velge i men har veldig lyst på en som lilla. Siden det er temafargen. Jeg hadde rosa kjole mellomste sin konfirmasjon som hadde lilla som temafarge.

Regnbueflagget og ballonger i regnbuefarger er innkjøpt, samt regnbuepynt til kake, fotballpynt til kake er kjøpt inn. Lilla sevietter og servietter som er hvite med lilla rundinger er innkjøpt, lilla sinkbøtter og lilla løper til pynt på bordene er i boks. Lilla bordkort har vi også. Tror vi begynner nærme oss klare.

Fri de to siste dagene før konfirmasjonen. Det blir bra. Mangler bare å kjøpe inn litt snacks, grønnsaker og litt annet med kort holdbarhet.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no