Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finkjole til liten og tykk …

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-11, 23:10   #61
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Jeg er enig med Harriet, store flagrende kjoler hjelper svært lite med mindre man er veldig høy. Jeg er 161+ og kan ikke bruke flagrende gevanter. Nå har jeg tatt av masse kilo, men har vært str. 46-48 for kort tid siden.

Jeg er derfor svært skeptisk til nettshopping og anbefaler at du får kyndig hjelp av en stormoteforretning. De kan ofte holde øynene åpne for deg dersom det kommer selgere inn i butikken som har det rette for deg. Slik skaffet jeg meg min brudestas (hadde ikke tradisjonell brudekjole).

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 23:14   #62
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Ta deg en tur på Coast om du kan det. Der har de nok noe som passer og som er fint, samt de syr det til for deg om det trengs.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 23:26   #63
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Denne tråden likte jeg. Her fant jeg nettsider som jeg kan handle klær fra, samtidig innser jeg at for meg er det umulig å finne kjole siden jeg ikke kan ha utringninger (brystproteser er årsak).

Det finnes jo mange kjoler uten utringing? Jeg er temmelig flat, så utringing passer ikke for meg heller, men jeg har da kjoler likevel.

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Artig å se bilde av deg Misteri. En flott dame. Den overdelen der var lekker.

Enig.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 23:34   #64
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Denne var fiiiiiin!

Denne ligner veldig på en kjole jeg kjøpte av Tinetoff. Den ble for stor til meg, så jeg ga den til en venninne, men den er veldig fin og faller pent. Tror kjolen var fra den nettbutikken som selger puppevennlige klær. Husker ikke navnet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 12:05   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Bravissimo, Joika?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 15:07   #66
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Harriet, jeg skjønner at det gjerne ikke er så pent å ha lag på lag, men jeg er redd om jeg går i en slik kjole som den rød, så vil jeg ikke kunne sette meg for alle valkene/bilringene vil bli veldig tydelige. Det blir det gjerne ikke i den andre som var lag på lag? Eller tar jeg helt feil?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 17:25   #67
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Harriet, jeg skjønner at det gjerne ikke er så pent å ha lag på lag, men jeg er redd om jeg går i en slik kjole som den rød, så vil jeg ikke kunne sette meg for alle valkene/bilringene vil bli veldig tydelige. Det blir det gjerne ikke i den andre som var lag på lag? Eller tar jeg helt feil?

Da jeg var 46/48 så følte ikke jeg for å gå i omslagskjoler som satt inntil kroppen, selv om jeg vet at de kjolene jeg valgte nok var litt "telt".
Men det handler om å føle seg litt vel også. Så jeg tror det er viktig at du velger noe du kan trives i.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 10:04   #68
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Harriet, jeg skjønner at det gjerne ikke er så pent å ha lag på lag, men jeg er redd om jeg går i en slik kjole som den rød, så vil jeg ikke kunne sette meg for alle valkene/bilringene vil bli veldig tydelige. Det blir det gjerne ikke i den andre som var lag på lag? Eller tar jeg helt feil?

Du må finne bra undertøy. Sjekk ut Trinny og Susannah-undertøy og hold-inn-saker. Du får det rimelig på ebay.co.uk. Da minimerer du bilringene og kan ha på deg fine omslagskjoler og litt mer kroppsnære ting. Flagrende teltaktige saker gjør at man bare ser enda større ut. Solide materialer og gode fasonger gjør at man ser slankere og lekrere ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 19:58   #69
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det finnes jo mange kjoler uten utringing? Jeg er temmelig flat, så utringing passer ikke for meg heller, men jeg har da kjoler likevel.


Enig.

Fortell meg hvor? Jeg bruker str.48. Jeg finner knapt noe noe sted. De få jeg finner er det helt feil fasong på til meg. Nå har vi kun kjedebutikker som Cubus, Lindex, Hennes & Mauritz i vår by, og rett over grensen har vi PM og Zizzi.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:15   #70
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Jeg kjøpte en alldeles flott kjole på bravissimo før et bryllup i fjor. Men bravissimo er jo en butikk for de brystfagre, så jeg vet ikke om det er til noen hjelp for Hannahmoren.

Skikkelig hold in-undertøy gjør en stor forskjell for meg. Jeg blir på ingen måte tynn, men det blir i hvert fall bedre og jeg får mye mer figur.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 20:40   #71
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Hold inn undertøy er et must føler jeg. jeg bruker sånn hold-in truser under nesten alt. De er ikke fine men slipper å ha 3 mager som synnes.

Under brudekjolen hadde jeg en hold in sak fra ellos. Hel kjole ting med av tagbar stropper.
Enneste som jeg fant da som passet og ble fin. For at brukdekjolen var i silke som liksom fulgte kroppen.


( det er jo 5 år siden da )

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 22-03-11 kl 07:54.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 21:53   #72
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Fine brudeparet!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:48   #73
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Tjorven, nei pupper kan jeg ikke skryte på meg.....Men skal inn der å se.
Jeg synest slik hold in og up og hva det nå heter kan være noe dritt. Men jeg har kanskje ikke kjøpt det riktige.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:55   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finkjole til liten og tykk …

Men hvis datteren din skal gifte seg, så skal du kanskje ha en skikkelig finkjole?

Jeg ble overrasket over hvor fine og store kjoler det var å oppdrive på slike finkjolesalonger. De har mest brudekjoler, men annet også. Det koster jo en del, men da får du i hvert fall føle deg veldig fin.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no