Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er Kamik i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-10, 21:26   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Hvordan er Kamik i størrelsen?

Jeg bruker vanligvis 40, burde jeg ha 41 eller 42 i Kamikstøvler? Ønsker plass til tjukke ullsokker oppi.

Noen som har som kan si litt om hvordan de er i str?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 22:53   #2
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan er Kamik i størrelsen?

Jeg bruker 37/38 til vanlig og har 38 i Kamik. De passer fint med ullsokker i selv om de er så varme at jeg ikke trenger det

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 22:56   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er Kamik i størrelsen?

Jeg har Kamik str. 40 og de er veldig romslige. Jeg har str. 39,5 sånn egentlig.

Tykke ullsokker i Kamik (hvis det er modell med innersokk) gjør at varmeeffekten i innersokken virker dårligere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 11:58   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvordan er Kamik i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har Kamik str. 40 og de er veldig romslige. Jeg har str. 39,5 sånn egentlig.

Tykke ullsokker i Kamik (hvis det er modell med innersokk) gjør at varmeeffekten i innersokken virker dårligere.

Ok. Tusen takk!

Ullsokk er kanskje unødvendig da... hm. Ser vel ut til at jeg burde prøve først, og ikke bare bestille på nett.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 12:18   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan er Kamik i størrelsen?

Jeg tror du bør prøve de ja. Jeg har også, og jeg har 39 og bruker 38 til vanlig.

De er såpass harde i tuppen på en måte sånn at det er lurt å være sikker på at man ikke stanger borti med tåa når man går.
Jeg bruker mine både med og uten ullsokk i. Og de er SUPERGODE!!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no