Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor bortreist kan man bli?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 21:26   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hvor bortreist kan man bli?

jeg maler møbler. I dag var jeg kommet til strøk fire(to med grunning og to med oljemaling. Da jeg var ferdig med alle møblene fant jeg ut at jeg hadde brukt grunning i stedne for oljemaling på strøk fire. Jeg er totalt nedsnødd og nå må jeg ta ett strøk til. Sukk!

Ja, for man kan grunne, grunne, oljemale, grunne og oljemale og få et bra resultat?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 21:30   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Det hørtes umenneskelig kjedelig ut!

Flinke dama! Håper resultatet blir bra, tross feil maling.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 21:33   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Det er døende kjedelig. Det verste er at jeg har brukt en måned til å manne meg opp til dette siste strøket.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:12   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Å hjelpes. Snakk om drittjobb.

Jeg gjorde forøvrig samme tabbe da jeg malte kjøkkenskapene; grunning, grunning, maling, grunning og så maling til slutt. Resultatet ble bra, og jeg har ikke tatt i en malekost siden ( = 2 år).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:15   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Hvor bortreist kan man bli? Omtrent så mye.



:reidar reiser snart:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:15   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Å, eh, det går sikkert fint. :medfølende:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:31   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:34   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Uff da!
Det er bare å ta tak i penselen igjen. Litt etter litt blir du nok ferdig til slutt.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:44   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Og når jeg er ferdig med denne runden har jeg et skatoll, en gammel skolepult og ti jærstoler som skal bli nye. Alt for å spare penger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:20   #10
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Og når du er ferdig med det, så har jeg en gammel gyngestol og noen gamle spisestuestoler + 6 budalstoler som trenger maling.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 09:38   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Og når du er ferdig med det, så har jeg en gammel gyngestol og noen gamle spisestuestoler + 6 budalstoler som trenger maling.

Jeg har nok enda mer som venter. blant annet fire liftgardiner og 30 puter som jeg skal sy.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 00:39   #12
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Så flink du er da! ( hinter ikke til glippen som minner forøvrig umåtelig mye om noe jeg selv kunne ha gjort ) Lykke til med resultatet!

Har ett hav av ting å starte på her selv.. ..

Procrastinators: leaders of tomorrow!!

Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 00:47   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Jeg kan konkurrere. Her om dagen var klokka, som jeg trodde jeg kunne, en time mindre enn det den egentlig var helt fra til kl 12. Jeg stusset hele tiden på hvor tiden fløy og jeg stresset enormt den dagen.. var paddddesur når jeg fant ut "tabben".
Så på klokka sikkert ti ganger.. men neida. Ikke lett å ta det inn det som står på den.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 00:47   #14
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Høres ut som en møkkajobb det der forresten...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:25   #15
Shabby chica
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 10
Shabby chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor bortreist kan man bli?

Jeg driver også og maler gamle møbler. Har en nettbutikk med gamle møbler jeg pusser opp. (Fjernet reklame, les forumreglene)


Sist redigert av Adrienne : 05-10-07 kl 21:30.
Shabby chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no