Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-17, 15:44   #1
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har blitt spurt av mine nære og kjære om hva jeg ønsker meg til jul, og jeg aner rett og slett ikke! For noen måneder siden hadde jeg noen klare ønsker, men dum som jeg var noterte jeg det ikke ned, og nå har jeg glemt det.
Jeg har jo egentlig alt jeg trenger, og kunne godt ønsket noe til et veldedig formål, men kanskje det er noe jeg rett og slett ikke har tenkt på. Vil gjerne ha litt inspirasjon, så derfor; hva ønsker du deg?

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 15:56   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Ullundertøy, gode votter, gode gummistøvler og penger til hundekurs.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 16:18   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Gul lenestol fra IKEA, nytt stort ullskjerf, parfyme og gavekort på bokhandel.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 16:23   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har et notat på mobilen der jeg skriver ned ting jeg ønsker meg for ellers kommer jeg aldri på noe når jeg blir spurt.
Jeg ønsker meg blant annet: Hardangerbestikk, ryggsekk, turbukse, ulltøy, diverse bøker, stort fat, A4 Filofax, fiskeutstyr, kniv, kullsyremaskin, muselampe.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 21-10-17 kl 18:34.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 16:28   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Oppussing av et rom i kjelleren (dette er mitt rom. Nå roterom, skal bli kontor)

Oppussing av soverommet (men det har jeg ikke formidlet til familien enda, siden han jeg deler dette soverommet med nesten må få et ord med i laget.)

Gassgrill

Frisørtime

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 16:34   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Felleski står øverst på ønskelista mi.

Ellers:
Sesongens mummikopp
Gode ullsokker
Veske
Nye gamasjer - de gamle er utslitt

... også vet jeg ikke. Denne kan jo oppdateres, så har jeg en oversikt her.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-10-17 kl 16:39.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 16:38   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Drivhus og fred på jord.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 16:57   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har et delt album med mannen der jeg legger skjermdumper av alt jeg ønsker meg, pr nå går det i:

Roberts Revival iStream2 radio, i duckegg blue. Den er hysterisk dyr, men veldig fin.
Hageport. Som i at noen snekrer en akkurat sånn jeg vil ha.
Gavekort på hagesenter. Trenger alltid noe i hagen, ønsker spesielt krukker, busker, stauder.
Hjelp til å grave ut nytt staudebed.
Pynt og dill til hagestuedelen av drivhuset
Pallekarmer
Fuglebad
Hagebøker
Garn (eller gavekort hos Pickles)
Knapper
Kule tekrus til å ha på jobb, gjerne Harry Potter-, hage-, eller lærerrelatert
Mette Møller-kjoler
Lykter
Frø
Sjokolade
Darjeeling
Snille barn
Blid mann
10 nye tallerkener til hverdagsbruk
Et bestemt ullpledd (rustbrunt paisleymønster)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 22-10-17 kl 18:51.
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 17:11   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Nest etter fred på jord og frisk, blid og fornøyd familie?

Ullklær til utendørs trening, skisko, Morild reflekslue, piggdekk til sykkelen, bluser, strikket genser, Paperwhite lesebrett, te, sjokolade, lakris, store tekrus, gavekort på hvitevarer eller sportsutstyr.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 17:12   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jegerprøve og MC-lappen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 18:37   #11
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg skal spare dere for hele lista, der er det bortimot 50 items etterhvert. Et lite utvalg:

Bøker (konkrete titler)
Bilder av Joy, HaMa Woods, Louis Massai, Dolk, Martin Watson
Deler til retroservisene mine
Lanullva genser
Løpesokker
Løpejakke vinter
Løpehansker gtx
Ny lakenpose i silke
Ultralight pakkeposer
Ullteppe
Saueskinn
Frukt-te
Langrennsko
Sengetøy til hytta
Pizzastål
Bilvask
Strikkepinner
Ny strikk til pulsbeltet
En langhelg i Bergen
Middagsinvitasjon

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 18:41   #12
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Flipbelt
Hverdagsklær

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 18:46   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Dersom den fjerde boka i serien som Mariela Årsandøy skriver kommer ut til da så er det det eneste jeg ønsker meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 19:10   #14
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Koffert. Sånn med fire hjul som snurrer, og lett.
Veske med plass til jobb-pc.
Treningsklær og joggesko.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:18   #15
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Nøstebarn nattkjole
Fjellsko
Kindle
Dagstursekk
Bøker

Står foreløpig på min liste

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:20   #16
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

En god skibukse.
Muselampe.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 22-10-17 kl 00:00.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:38   #17
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Headsett
Penger
Dusjolje fra L’occitaine

Og kanskje noe mer. Skal henge her i tråden for tips.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:39   #18
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg har kjøpt meg en ny bukse, og skal kjøpe en ny stekepanne.

Jeg ønsker meg ingenting fra andre, for jeg har ingen som gir meg gaver.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:42   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg:

Nye DocMartens støvler - prikk lik de jeg har slitt ut
Ny fitbit eller en annen kul smartklokke
Ny legofigur til nøkkelknippet mitt (jeg har en Yoda som nå er helt ugjenkjennelig.)
Skjerf - gjerne fra Holzweiler
Sesongens mummikopp
Carvingski
Enda mer garn - gjerne egnet til sokkestrikking
Vin

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 20:44   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Jeg får nesten ikke julegaver så det trenger jeg ikke tenke så mye på. Med alle søsken av både meg og mannen så er vi enige om at bare ungene får gave. Men jeg ønsker meg en allværsjakke i gave fra mannen. Jeg har bursdag rett før jul så da kan han slå sammen siden det er en litt dyr ting. Får fra svigers og mor da, men da får vi ofte noe til huset sammen jeg og mannen. F.eks så ønsker vi å bytte ut noen av de gamle tunge dynene på hytta så vi kan ønske oss det.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no