Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-16, 17:00   #101
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

I dag kom det et hefte om konfirmasjon i ungens navn. Så da var jeg jo ikke så tidlig ute likevel.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-04-16, 17:09   #102
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror både kirken og HEF (med ulike motivasjoner) velger å bruke den betydningen av confimare som betyr "støtte/trygge" og ikke "bekrefte".

Ja, det kan virke slik.

IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 01-04-16, 17:27   #103
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I dag kom det et hefte om konfirmasjon i ungens navn. Så da var jeg jo ikke så tidlig ute likevel.

Her også.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 01-04-16, 23:33   #104
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ang. taler, sanger og filmer til konfirmanten... Det vil ikke vår konfirmant ha i det hele tatt. Hun har allerede sagt i fra om det flere ganger. Jeg syns det er litt leit å ikke få lage sang.

Tar man hensyn til konfirmantens ønsker, eller bare holder man tale og synger likevel?

Har tenkt litt på en minnebok eller album i stedet.

Minnebok/album høres ut som en god ide! Min hater å være midtpunkt, nekter plent å være i rommet om noen prøver å synge bursdagssang for eksempel (bortsett fra når de ansatte på Peppes overrumplet ham nå sist, og han satt inneklemt blant gutta. Han hatet det!)

Han er helt klar på at det ikke skal være kirkelig, blir nok i regi av HEF, men datoer skulle jeg gjerne ha likt å vite siden det ikke er flust av lokaler her. Har også vurdert å leie lokale på mitt hjemsted en times kjøring unna oss. Alle gjestene bor jo der stort sett. I tillegg blir det kanskje mindre fare for datokræsj da?

Har en niese som også skal konfirmeres neste år, men i annet fylke, så håper det går greit med datoer i hvert fall.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 00:06   #105
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Bor ikke du i samme kommune som meg Mirasol? Jeg fikk i alle fall mail fra HEF i dag om at datoene for neste år var 27. og 28. mai.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 13:58   #106
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Min 2002-modell aner fortsatt ikke om hun vil konfirmere seg, men jeg antar at det blir enten det eller en form for familiesammenkomst.

Da har datteren bestemt seg for at det blir humanistisk konfirmasjon og at hun ønsker seg Østfoldbunad. Jeg regner med at vi allerede er sent ute for det siste? Hvordan gjør man det når hun som skal ha det på nåværende tidspunkt er liten og flatbrystet? Jeg regner med at hun kommer til å vokse en god del det nærmeste året, liksom.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå  
Gammel 02-04-16, 14:22   #107
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

LilleT - kan dere låne/leie bunad av noen? Jeg hadde lånebunad når jeg ble konfirmert. Jeg vet mange som gjør det sånn - det er jo ille å skreddersy en dyr bunad til noen som ikke er ferdig utvokst.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 14:31   #108
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

LilleT - kan dere låne/leie bunad av noen? Jeg hadde lånebunad når jeg ble konfirmert. Jeg vet mange som gjør det sånn - det er jo ille å skreddersy en dyr bunad til noen som ikke er ferdig utvokst.

Den muligheten har jeg ikke tenkt på. Tror ikke vi kjenner noen vi kan låne av, men det finnes kanskje firmaer som leier ut?

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå  
Gammel 02-04-16, 14:37   #109
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Eller så kan hun få bunad i gave, men at den sys når hun er ferdigvokst? Og så kan hun ha en fin kjole på selve dagen? Noen bunader har et snitt som gjør at den fint kan lages for å vokse i, men det er helt sikkert mange hvor det ikke passer også. Min ble ihvertfall laget slik, selv om jeg ikke så langt har hatt behov for å endre.

Personlig så hadde jeg ikke lånt bunad. Mulig jeg er sær, men jeg har alltid følt et eierskap til min bunad og det hadde ikke vært det samme å låne. Jeg synes ikke nødvendigvis konfirmasjon=bunad, selv om jeg er oppvokst et sted hvor omtrent alle fikk det. Så hadde jeg ikke hatt, så hadde jeg gått for en pen kjole på dagen isteden

IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 17:15   #110
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Det er vel litt grenser for hvor mye en bunad kan forandres også. Jeg var liten, veldig tynn og flatbrystet som konfirmant. Om jeg hadde fått bunad da kunne jeg ikke brukt den som voksen, selv om jeg var tynn og hadde liten bh-størrelse i veldig mange år.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 17:33   #111
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Min sømdame var flink og la inn absolutt maksimalt med søm-monn, nettopp fordi hun så at jeg var helt flis (hun målte meg rundt livet flere ganger, husker jeg, for det var så veldig spinkelt), men likevel er det bare med nød og neppe og med hjelp av en veldig flink sydame og takket være at jeg er ganske slank at den har vært mulig å tilpasse. Et par kilo opp så går det ikke, den er maks utsydd nå.

Derfor tror jeg ikke vi kommer til å sy bunad til datteren til konfirmasjonen. Hun har en barnebunad nå som det fortsatt er en del igjen på, og siden det er en sunnmørsbunad som egentlig skal rekke til midt på leggen, så tror jeg den kan brukes til konfirmasjonen også. Jeg er ikke så keen på å sy den med masse ekstra å gå på heller, for om hun ligner de hun slekter på så fortsetter hun å være flis som voksen også, men det vet man jo ikke når de er 14.


Når hun er utvokst så får vi se. Kanskje hun arver min, om jeg blir rundere med årene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 17:58   #112
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Takk for svar. Jeg får høre med Husfliden hva de tror om saken.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå  
Gammel 02-04-16, 22:04   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

http://abito.no/konfirmasjonsbord-pa-budsjett/

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 23:43   #114
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Bor ikke du i samme kommune som meg Mirasol? Jeg fikk i alle fall mail fra HEF i dag om at datoene for neste år var 27. og 28. mai.

Jo det gjør vi vel, om du ikke har flyttet på noen år?! Er du påmeldt noe nyhetsbrev fra dem eller medlem i HEF siden du fikk mail? Vi fikk brosjyre fra kirken forrige dagen da, men det er visst fullstendig uaktuelt her uansett. Men det sto jo ikke noen datoer der heller.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 23:47   #115
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Jo det gjør vi vel, om du ikke har flyttet på noen år?! Er du påmeldt noe nyhetsbrev fra dem eller medlem i HEF siden du fikk mail? Vi fikk brosjyre fra kirken forrige dagen da, men det er visst fullstendig uaktuelt her uansett. Men det sto jo ikke noen datoer der heller.

Vi bor på samme sted som før. Jeg sendte mail til HEF og fikk svar. Har sendt til kirken og men de har ikke svart. Jeg vil tro det er 3-4. Juni.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 02-04-16, 23:53   #116
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Tidligere i vinter var jeg inne på HEF sine sider og så alternativene til 2015. Det er også mulighet til vinterferie/påskeferieopplegg, eller leir i mai. Da ble seremonien i Oslo. Litt pes på selve dagen det, men muligens et greit alternativ om det kolliderer med trening på ettermiddagene. Må vel vente på nærmere info uansett, men takk for info om datoer i kommunen i alle fall!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 03-04-16, 10:24   #117
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Kanskje dere kan hjelpe meg å tenke rundt et potensielt "gjestelisteprolem"? Konfirmantens ene fadder og kona skilte seg for et drøyt år siden. Vi har egentlig tenkt å invitere begge, men jeg oppdaget nå at han har ny kjæreste. Ber vi alle tre da? Om de fremdeles er sammen altså? Eller hva? Det er uaktuelt å ikke be eks-kona, hun er også vår venn og mannen min er fadder for et av deres barn.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:01   #118
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Det er jo kjempelenge til 2017!!

Satser på partytelt i hagen... tror jeg.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:02   #119
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

TM, jeg ville invitert alle tre.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:09   #120
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Min sømdame var flink og la inn absolutt maksimalt med søm-monn, nettopp fordi hun så at jeg var helt flis (hun målte meg rundt livet flere ganger, husker jeg, for det var så veldig spinkelt), men likevel er det bare med nød og neppe og med hjelp av en veldig flink sydame og takket være at jeg er ganske slank at den har vært mulig å tilpasse. Et par kilo opp så går det ikke, den er maks utsydd nå.

Derfor tror jeg ikke vi kommer til å sy bunad til datteren til konfirmasjonen. Hun har en barnebunad nå som det fortsatt er en del igjen på, og siden det er en sunnmørsbunad som egentlig skal rekke til midt på leggen, så tror jeg den kan brukes til konfirmasjonen også. Jeg er ikke så keen på å sy den med masse ekstra å gå på heller, for om hun ligner de hun slekter på så fortsetter hun å være flis som voksen også, men det vet man jo ikke når de er 14.


Når hun er utvokst så får vi se. Kanskje hun arver min, om jeg blir rundere med årene.

Må berre spørre, skal bunaden det?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no