Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sunne og "morsomme" matpakker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 19:22   #781
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Vi bruker også naturellyoghurt, Acino, nærmere bestemt Biola. Har frukt og havregryn i, stort sett. Nå har vi imidlertid begynt å kjøpe noen med smak innimellom også, og de t er kjekt hvis hun skal ha med seg, f.eks. Har kjøpt Sprett sin med vanilje, den er knallgod!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:24   #782
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Lillegutt får også naturellyoghurt (laget på kokosmelk). Det går jo an å smaksette den med så mye, og siden den er ganske sur i utgangspunktet passer det bra...

Jeg smaksetter med most søtt eple, most banan, litt honning, og bær. Frø fra vaniljestang (dvs jeg bruker brunt vaniljepulver fra okosjokolade.no)
Evt syltetøy (uten sukker, som er det vi bruker).

Blir bra, det!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:26   #783
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Jeg har lenge tenkt å lage yoghurt av kokosmelk. Har du en god oppskrift/fremgangsmåte?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:27   #784
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

ligger en her inne et sted, la meg se om jeg finner igjen

Her var den . Ser at kamp som har startet tråden bruker litt gelatin for å stivne den til litt, men du kan vel ikke ha det heller? Jeg siler gjennom klede, bruker ikke gelatin. Står litt lengre ut i tråden om kokosmelk og andre kumelkerstatninger.

Jeg bruker melkefri yoghurtstarter kjøpt på nett, eller også har jeg brukt biodophilus - det funket også.
Jeg har også tilsatt en dæsj honning i oppstartsprosessen.


Sist redigert av m^2 : 22-08-12 kl 19:35.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 19:56   #785
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg googlet, jeg. 6,1 prosent sukker, bare. Så jeg husket feil. :mea culpa: Da tror jeg jommen vi skal teste ut det.

Jeg tok ikke feil.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:22   #786
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Jeg har laget speltpannekake- røra til Ramses til i morgen. Måtte prøvesteke noen til kvelds, og de var jammen populære! Storebror føyk i seng da jeg sa at han fikk gjøre som jeg sa, og legge seg, om jeg skulle gidde å steke til matpakken hans i morgen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:38   #787
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Litt utenom saken her, men jeg ser dere har snakket litt om det så da fyrer jeg løs.
Den Danomino yoghurt-saken, er den helt grei for ungene? Jeg hørte en gang (leste? ) at den var proppfull i sukker og ikke noe næringsinnhold?
Jeg har alikevel av og til kjøpt den, for ungene elsker den. Det har vært mer helgegodt enn noe annet.
Opplys med dere opplyste.

Tvert i mot, visstnok.

Den er visst like bra som de beste på sukkerinnhold, og har i tillegg mer kalsium. Men er ikke teknisk sett en yoghurt, men kesam, lærte jeg altså i dag.


Ikke rart danonino har kjørt reklamer som går noe sånt som at "vi har sterke farger fordi barn liker sterke farger! Sterke farger betyr IKKE masse sukker eller kunstige tilsetningsstoffer, altså! Helt sant!!!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:41   #788
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

En side for sent inn i tråden.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:47   #789
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg tok ikke feil.

Er det ikke herlig? Hihi.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:53   #790
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

ligger en her inne et sted, la meg se om jeg finner igjen

Her var den . Ser at kamp som har startet tråden bruker litt gelatin for å stivne den til litt, men du kan vel ikke ha det heller? Jeg siler gjennom klede, bruker ikke gelatin. Står litt lengre ut i tråden om kokosmelk og andre kumelkerstatninger.

Jeg bruker melkefri yoghurtstarter kjøpt på nett, eller også har jeg brukt biodophilus - det funket også.
Jeg har også tilsatt en dæsj honning i oppstartsprosessen.

Ikke engang vegetarianere kan bruke gelatin, så det sløyfer jeg, hehe. Bruker ikke honning heller, og biodophilus bruker jeg ikke om det stammer fra melk. Så det spørs jo om jeg får dette til.
Men jeg skal prøve! Kom også over denne, den kan jeg også prøve. Superenkelt. Jeg lager ofte pisket krem av kokos (kremen på toppen av boksen), det er jo knallgodt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 21:00   #791
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ikke engang vegetarianere kan bruke gelatin, så det sløyfer jeg, hehe. Bruker ikke honning heller, og biodophilus bruker jeg ikke om det stammer fra melk. Så det spørs jo om jeg får dette til.
Men jeg skal prøve! Kom også over denne, den kan jeg også prøve. Superenkelt. Jeg lager ofte pisket krem av kokos (kremen på toppen av boksen), det er jo knallgodt.

Jeg bruker melkefri biodophilus, og melkefri yoghurtstarter

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 21:00   #792
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Good, det stammer ikke fra melk i det hele tatt? Bestiller du det på nett?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 21:12   #793
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Det var kamp som tipset meg, la meg se om jeg finner igjen hva jeg kjøpte

Skal me sjå - her er hvertfall melkefri yoghurt-starter:
http://www.giprohealth.com/giprostart.aspx

Og alternativt har jeg brukt Bio-life Biodophilus fra kjøleskapet på helsekosten (åpne og ta ut pulveret, men det må røres GODT ut i et eller annet før du har dem i all melken! ellers klumper pulveret seg og funker ikke) - dette fant jeg om innhold på http://www.helseogkost.no/nettbutikk...RA-IMPORTOEREN siden:

Bio-Life Bio-dophilus – kapslene inneholder verken melk, hvete, soja, fargestoffer, fyllstoffer eller maltodextrin
...
Bio-Life Bio-dophilus inneholder hele 16 milliarder mikroorganismer pr. gram, fra disse sunne bakteriestammene: lactobacillus acidophilus (type NCFM), bifidus longum (type ATCC), lactobacillus casei, lactobacillus plantarum, lactobacillus salivarius og lactobacillus bulgaricus. Dessuten 200 mg FOS pr. kapsel (fra Jerusalem-artisjokk) og kostfiber fra Psyllium. Vegekapslene består av kun cellulose og vegetabilsk glycerin. Hver kapsel inneholder 8 milliarder mikroorganismer. Oppbevares kjølig for maksimal holdbarhet.



Sist redigert av m^2 : 22-08-12 kl 21:22.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 00:05   #794
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Kan man spise mikroorganismer hvis man er vegetarianer?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 08:33   #795
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kanskje ikke matpakkemateriale, men siden dere viser frem bilder og sånt så kom jeg på at denne vil jeg prøve å lage snart. Stilig! Denne er vegansk, men det er jo bare å bruke det man liker.

Hva tror du det hvite i øynene er? Resten kan jeg tenke meg hva er, eller hva jeg kan bruke.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 08:38   #796
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kan man spise mikroorganismer hvis man er vegetarianer?

Nei tror ikke det, jeg bruker ikke melkesyrebakterietabletter i hvert fall. De er ofte animalske. Vegetarianere er vel kanskje ikke så strenge som veganere da, på akkurat dét området.

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Hva tror du det hvite i øynene er? Resten kan jeg tenke meg hva er, eller hva jeg kan bruke.

Jeg troor det er de innerste ringene i en liten løk. Ser sånn ut ved nærmere øyesyn, og det står ikke noe annet i oppskriften.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 08:43   #797
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Jeg kjøpte matbokser på Obs i går. 3 for 69, eller var det 79. Ikke noe å si på prisen! Men nå er jeg ikke helt fornøyd. 4 klassingen klarte faktisk ikke å åpne den firkantete. Han klarte å åpne salatbollen med dipboks i lokket, men den får han ikke plass til i sekken!

Ikke at jeg angrer, det var så billig og jeg kan sette de til siden. Men så var det tilbake til å kjøpe noe annet.

Hva med disse?


Jeg ser at mange er lei av å vaske småbokser, men jeg synes faste rom ikke gir rom for runde eller større ting. Slik som burgere eller minipizzaer. Her kan en ha tett lokk på boksene også, og ta ut noen bokser eller variere størrelsen.

Jeg fant de her:http://www.bentolunchbox.com Men er det steder en kan kjøpe bare boksene og ikke den tøybagen? Ser ut som om amerikanske barn bærer lunsjen i en egen bag hele tiden.

Edit: Fant en norsk nettbutikk med bare boksene. http://www.guttelus.no/utstyr-til-ba...og-drikke.html


Sist redigert av Mrs. S : 23-08-12 kl 08:55.
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 08:57   #798
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg troor det er de innerste ringene i en liten løk. Ser sånn ut ved nærmere øyesyn, og det står ikke noe annet i oppskriften.

Takk!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 09:02   #799
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Kjøpt salatbokser på Spar til ungene. 15 ,- de lå i fruktavdelingen. Flott størrelse, med skje i lokket og en egen liten beholder til dressing. Tror de var fra Bama.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:49   #800
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg fant de her:http://www.bentolunchbox.com Men er det steder en kan kjøpe bare boksene og ikke den tøybagen? Ser ut som om amerikanske barn bærer lunsjen i en egen bag hele tiden.

De gjør stort sett det.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no